Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

SVB for mod! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets wat nu toch echt wel nodig is: een restyle van de gehele website. Tegenwoordig is bijvoorbeeld bijna elke grote website wel responsive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Leuk topic!

Koen schreef:
Ja maar het probleem zit er niet in of het wel of niet kan software matig. Maar dat Jor-D niet actief is en Kees niet alle rechten heeft om dingen aan te passen.

Dit vind ik sowieso al een vreemde gang van zaken. Er moet toch altijd een actieve mod zijn die alle rechten heeft? Dat Jord-D inactief is maakt niet uit, maar dan geef je toch de fakkel door aan iemand anders? Of ben ik nu te kortzichtig?


Als je dat doet leg jij wel in een keer heel hardtraxx en wat Jor-D heeft opgebouwd bij iemand neer dat eigenlijk alleen functioneerd als een tijdelijke oplossing. Ik denk niet dat Kees en Jor-D de beste vrienden zijn en snap dan best wel dat Jor-D de elevated rights voor zich zelf houd. met die rechten kun je namelijk flink wat aanpassingen doen op de site, goed of slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 21:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Iets wat nu toch echt wel nodig is: een restyle van de gehele website. Tegenwoordig is bijvoorbeeld bijna elke grote website wel responsive.


Gaat niet gebeuren, er is teveel custom code. Jordy en ik hebben besloten het zo te houden. Is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je eerlijk zeggen dat ik dat simplistische juist wel chill vind ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Iets wat nu toch echt wel nodig is: een restyle van de gehele website. Tegenwoordig is bijvoorbeeld bijna elke grote website wel responsive.


Ik heb het via PM daar ook een keer over gehad met Jor-D. Door de jaren heen met telkens wat toevoegen en wijzigen is het niet echt de moeite om van de huidige website te starten en terug mooi te maken.

Wat ik kon afleiden is dat als je de website responsive etc wilt hebben dat je best vanaf 0 begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is SVB nu al eindelijk mod?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Is SVB nu al eindelijk mod?


Vgm is z'n account zelfs non-actief gezet. Geen idee waarom.

Vaak nutteloze discussies met hem gehad over van alles en nog wat, maar potverdomme je gaat die gekke Sander zelfs bijna missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen