Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Khadber schreef:
The I's schreef:
er zit duidelijk goede ontwikkeling in de duistere kant van hardstyle, hopelijk komt er nog veel meer moois spul aan :D

Ligt ook waarschijnlijk aan dat er een steeds duidelijkere tweedeling komt. Helaas, want ik vind de combinatie van beiden wel leuk.


Dat is juist vet. :P

Ik ben persoonlijk wat meer van de afwisseling van allebei en een opbouw in de avond. Met het splitten van het rauwe en melodieuze word die opbouw er een beetje uitgehaald voor mijn gevoel. Maar goed, ik organiseer het allemaal niet ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 11:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Zie al dikke klappers verschijnen! Fear Reign Today en Who Wants this, City of Chaos en ook Teknoid met Edge Of Darkness! Blijven Posten Jongens! :D



Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:


Die plaat heb ik vroeger echt kapot gedraaid. En hij blijft heerlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:

Vette track is dat ja! :bomb:

Hier nog een paar:


Wat een geweldig nummer! Ik kan er naar blijven luisteren! :love:






:bomb:

En uit de tijd dat The Prophet ook nog goeie muziek maakte.. :innocent:
Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Rough Mix)

Wat recentere tracks:




Vet topic trouwens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker







Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker


Heerlijk plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 14:24 
 
Hardtraxx Elite

Ik kom hier echt veel platen tegen die ik toch echt niet onder het kopje duister en rauw plaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het Hardbass Anthem van dit jaar er ook wel bij passen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 14:48 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



intro/outro :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:10 
 

Deze in/outro! Goddamn!





Gaaf dit! :)

Another Kind of Evil van Degos & Re-Done is ook vet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:14 
 
Artiest

Millard Fillmore schreef:

juist :worship: :worship: :worship: :worship:

bij deze noem ik gelijk ook op:




gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:16 
 
Hardtraxx Addict

nog maar een paar lekkere oudjes.....


Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:17 
 

Pithune schreef:
Millard Fillmore schreef:

juist :worship: :worship: :worship: :worship:


Wat is hier duister aan? Die bassline toevallig? ONEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk eens naar het topic titel: HARDER staat er ook tussen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:18 
 
Artiest

Timothy21 schreef:
nog maar een paar lekkere oudjes.....


DA EMPEROR :worship: wat een shit heeft die held gemaakt, jammer genoeg hoor je nooit meer wat van hem :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:19 
 

Ravenwood schreef:
kijk eens naar het topic titel: HARDER staat er ook tussen ;)


Staat ook het woordje "en" bij hoor.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:20 
 
Artiest

Nazale schreef:
Pithune schreef:
Millard Fillmore schreef:

juist :worship: :worship: :worship: :worship:


Wat is hier duister aan? Die bassline toevallig? ONEE

kick is wreed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:24 
 

Tis ook een vet nummer hoor, maar om het nou in deze topic te posten.. mwa mwa. :)

Maar goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo verschilt ieders mening, als hij dit een harder, rauwer of duister plaatje vind dan plaatst tie hem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 16:52 
 
Artiest

Nazale schreef:
Tis ook een vet nummer hoor, maar om het nou in deze topic te posten.. mwa mwa. :)

Maar goed!

tja ik heb 'm hier niet gepost haha dan moet je bij Fillmore zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Party People van Rob :thumbsup:
Sowieso is er op Seismic veel hard early-werk uitgekomen in de beginjaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 17:46 
 
Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Zo verschilt ieders mening, als hij dit een harder, rauwer of duister plaatje vind dan plaatst tie hem ;)


nou dat dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 18:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:

Jij snapt het :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen