Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 18:34 
 
Hardtraxx Veteran



AtroooooooCity! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 20:26 
 
Hardtraxxer

Crypsis uiteraard :thumbup:

Alpha Twins knallen ook hard. In dit nummer vooral de intro :love:

The Hard Way :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze is ook uber dik:


en deze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:

Vet topic trouwens!!


Die heb ik vroeger zo verrot geluisterd, echt een hele dikke track. Zat toen in een setje en die heb ik toen echt te vaak geluisterd. :P Gaat echt hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

dit topic heeft echt zijn waarde niet meer,,, met rauw en duister, komen ze met project 1 aanzetten! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

The Hard Way en Audiobot inderdaad! :drool: En I've lost you? Zit ik dan zo fout of! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
dit topic heeft echt zijn waarde niet meer,,, met rauw en duister, komen ze met project 1 aanzetten! :')

Ja echt he. :( Of Audiomatric en Macabre 2010, ze hebben wel een harde kick maar ze passen echt niet tussen tracks als Who Want His en Midnight..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Timmer schreef:
dit topic heeft echt zijn waarde niet meer,,, met rauw en duister, komen ze met project 1 aanzetten! :')

Ja echt he. :( Of Audiomatric en Macabre 2010, ze hebben wel een harde kick maar ze passen echt niet tussen tracks als Who Want His en Midnight..


ind,, tillt, somige avio en minus is more noem ik wat rauwer. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Edwinn schreef:
Timmer schreef:
dit topic heeft echt zijn waarde niet meer,,, met rauw en duister, komen ze met project 1 aanzetten! :')

Ja echt he. :( Of Audiomatric en Macabre 2010, ze hebben wel een harde kick maar ze passen echt niet tussen tracks als Who Want His en Midnight..


ind,, tillt, somige avio en minus is more noem ik wat rauwer. -.-

Sommige Fusion en Seismic platen ook wel hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Avio niet bepaald. Of misschien die nieuwe Hands Up, wel lekkere harde kicks maar dat heeft elke Avio plaat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 23:32 
 
Artiest

duister kan ook erg breed zijn, en voor de nitpickers mss niet 'wat ze willen'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


echt duister imo :D


meestertrack :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien handig dat iedereen ook post waarom ze dit zo'n duister/rauw/hard nummer vinden, vind dat aantal nummers die hier gepost worden echt niks van die 3 dingen hebben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus, Noisecontrollers - In The Marine? Donkey Rollers - The Last City On Earth? Activator - Domination?

Dozer - Elixer?

WTF

Edit: oh en de Crypsis / Chain Reaction tracks vind ik er ook niet tussen passen... In mijn ogen gewoon melodietjestracks met een wat andere (hardcore-achtige) sound. Maar daar is opzich nog wel wat voor te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 00:09 
 
Hardtraxx Addict

Nog maar een paar dan........ :thumbup:


Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij kan je er net zo goed een Early Hardstyle topic van maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 00:54 
 
Artiest

Timothy21 schreef:
Nog maar een paar dan........ :thumbup:


groot gelijk!

dit is 1 van de hardste/duistere hs tracks die ik ooit heb gehoord, samen met Mindcontroller - Stand Your Ground, Brain Ovulation - Kicks & Bass (Psychorudes Mix) en Diego Buffoni - Wicked

van de nieuwe vind ik Noisecontrollers - Samara flink op dark niveau zitten, vooral omdat de melodie erg 'verscheurend' over komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker















Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 12:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik wou dat ik 18 was in 2003 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik wou dat ik 18 was in 2003 :woot:


daar was ik bij
was me eerste qlimax,en heb eigenlijk nog geen andere gezien die dat jaar overtroffen heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geck-o vs dj thera - trespassing :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:37 
 
Hardtraxxer

Tracklist van mijn 2009 Yearmix, behalve 01 (Gentalica - Ready?) allemaal redelijk hard/rauw.

02.Zatox & Activator - Oxygen (Intro)
03.Crypsis & Dana - Transmission
04.Tatanka & Zany feat. MC DV8 - Connection
05.Bass Modulators Vs B-Front - Pathology
06.Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix)
07.Zany - Animated Audio
08.Noisecontrollers - Yellow Minute
09.Tatanka & Zatox - Gangsta / Proppy & Heady - Summer of Hardstyle (EDIT)
10.Zany - Solar
11.Degos & Re-Done - Rawness
12.Rephex Meets Carnifex - Voice Of Noize
13.Donkey Rollers - Innocent
14.Crypsis - The 6th Pathway
15.TNT - Double Dutch Darkies (Intro)
16.Zany - Symphonic Feedback
17.Donkey Rollers - Justice 4 All
18.Crypsis - Jealousy
19.Alpha Twins - Unleashed
20.Vyolet - Master And Slave (Zatox Mix)
21.The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Intro)
22.Bioweapon meets Nick Arcane - Ghosts
23.Zany & DV8 - Scrambled Pt.1
24.Ran-D Vs Alpha Twins - Frightnight
25.Brennan Heart - Audiometric
26.The Prophet - Recession (Intro)
27.Donkey Rollers - Metro
28.Alpha Twins - Fragile
29.Tat & Zat - Proud To Be Loud
30.Zany Meets The Beholder - The New God
31.Digital Punk And Profyler - Dark Symphony
32.Ran-D - Inner Child
33.Bass Modulators - NRGizer (Intro)
34.Noisecontrollers - Sanctus
35.Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
36.2 Sidez - Magic Spell
37.Noisecontrollers - Surge Power
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:49 
 
Artiest

25 is toch wel de album versie he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:51 
 
Hardtraxxer

Pithune schreef:
25 is toch wel de album versie he?


Ja, is er ooit een andere versie gereleased dan?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen