View on YouTube
Alpha Twins knallen ook hard. In dit nummer vooral de intro
View on YouTube
The Hard Way
View on YouTube
Die heb ik vroeger zo verrot geluisterd, echt een hele dikke track. Zat toen in een setje en die heb ik toen echt te vaak geluisterd.wrote: View on YouTube
Vet topic trouwens!!
Ja echt he.wrote:dit topic heeft echt zijn waarde niet meer,,, met rauw en duister, komen ze met project 1 aanzetten! :')
ind,, tillt, somige avio en minus is more noem ik wat rauwer.wrote:Ja echt he.wrote:dit topic heeft echt zijn waarde niet meer,,, met rauw en duister, komen ze met project 1 aanzetten! :')Of Audiomatric en Macabre 2010, ze hebben wel een harde kick maar ze passen echt niet tussen tracks als Who Want His en Midnight..
Sommige Fusion en Seismic platen ook wel hoor..wrote:ind,, tillt, somige avio en minus is more noem ik wat rauwer.wrote:Ja echt he.wrote:dit topic heeft echt zijn waarde niet meer,,, met rauw en duister, komen ze met project 1 aanzetten! :')Of Audiomatric en Macabre 2010, ze hebben wel een harde kick maar ze passen echt niet tussen tracks als Who Want His en Midnight..
groot gelijk!
daar was ik bijwrote:Ik wou dat ik 18 was in 2003
Ja, is er ooit een andere versie gereleased dan?wrote:25 is toch wel de album versie he?