Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Ravenwood schreef:
Samara is dus echt wel duister hoor!

nou eeh niet dus :thumbsup:

samara vind ik ook eg wel duister (en lekker :love: )
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NC heeft hardere nummers gemaakt zoals Night After Night. Die zou je beter kunnen plaatsen Samara is hoort hier niet echt thuis..
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je Samara niet duister vinden. :oh:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:31 
 
Donateur

Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)

Zany - Animated Audio

Zany - Symphonic Feedback

Alpha Twins - Unleashed

Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)

Zany Meets The Beholder - Annihilating

Zany feat. MC DV8 - Distorted


ik kan zo nog wel door blijven gaan
heerlijke nummertjes stuk voor stuk!
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoe kan je Samara niet duister vinden. :oh:

Ik zeg ook hard. Hij is wel vrij duister, maar hard vindt ik hem zeker niet. Het is net niet, hij zou wat harder en duisterder mogen en dan is het zeker een vet nummer. Maar het is nu net niet hard en duister genoeg..
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Samara niet hard en duister? Sorry maar dan snap je er vrij weinig van...

Favoriet uit deze categorie blijft voor mij Tat n Zat - Skleroxx . Hopen dat Ombrella Maladetto snel uitkomt want dan heb ik een nieuwe favoriete plaat denk ik :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Samara niet hard en duister? Sorry maar dan snap je er vrij weinig van...

Favoriet uit deze categorie blijft voor mij Tat n Zat - Skleroxx . Hopen dat Ombrella Maladetto snel uitkomt want dan heb ik een nieuwe favoriete plaat denk ik :thumbsup:

Samara is net niet. Hij is wel vrij duister en ook zeker niet zacht. Maar hij kan nog wel harder en duisterder vindt ik. Midnight is bijvoorbeeld echt een stuk harder dan Samara hoor..
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:49 
 
Artiest

Ondanks ik vaak mock maak wanneer er over 'duistere' hardstyle gepraat word, zijn er toch aardig wat tracks die ik goed kan waarderen:





Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker





Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AVIO - T.B.A? :huh:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
AVIO - T.B.A? :huh:

Ja, dat is gewoon de titel. Geniale titel. :)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Dakpan schreef:
AVIO - T.B.A? :huh:

Ja, dat is gewoon de titel. Geniale titel. :)


Dat was m'n punt niet. :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk duister:






Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




:woot: :bomb: :yay:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


(L)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2010 23:24 
 
Artiest

Sainen schreef:

(L)

<- trotse 12'' bezitter van deze megaplaat!
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 00:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Sainen schreef:

(L)

<- trotse 12'' bezitter van deze megaplaat!

Ik ook :D

Leuk dat wij ook genoemd worden met City of Chaos :)
er zit duidelijk goede ontwikkeling in de duistere kant van hardstyle, hopelijk komt er nog veel meer moois spul aan :D
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

leuk topic :thumbup:








The I's schreef:

Leuk dat wij ook genoemd worden met City of Chaos :)


maar die plaat is ook gewoon heerlijk duister :cool:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 01:33 
 
Hardtraxx Addict

Maar is een paar uit de ouwe doos..... :thumbup:




Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat dachten jullie van deze?

Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 05:14 
 
Artiest

W0uT3R schreef:
wat dachten jullie van deze?

zo duister vind ik 'm niet
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
W0uT3R schreef:
wat dachten jullie van deze?

zo duister vind ik 'm niet

idd, wel lekker nr maar eg duister vind ik hem ook niet

deze mag ook wel genoemd worden:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
er zit duidelijk goede ontwikkeling in de duistere kant van hardstyle, hopelijk komt er nog veel meer moois spul aan :D

Ligt ook waarschijnlijk aan dat er een steeds duidelijkere tweedeling komt. Helaas, want ik vind de combinatie van beiden wel leuk.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

was deze al voorbij gekomen?
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
The I's schreef:
er zit duidelijk goede ontwikkeling in de duistere kant van hardstyle, hopelijk komt er nog veel meer moois spul aan :D

Ligt ook waarschijnlijk aan dat er een steeds duidelijkere tweedeling komt. Helaas, want ik vind de combinatie van beiden wel leuk.


Dat is juist vet. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen