kijk eens naar het topic titel: HARDER staat er ook tussen
Staat ook het woordje "en" bij hoor..
Er staan genoeg tracks tussen(het merendeel zelfs) dat misschien heel duister en rauw is maar niet voldoen aan de classificatie: HARD! Er zijn maar weinig tracks die alle 3 die dingen goed combineren.
Hier ff een paar voorbeeldan van duistere, rauwere en harde platen die ik wel kan waarderen:
Headhunterz - Aiming 4 ur brain
[ ] Duister [ ] Rauw [x] Hard [x]
Donkey Rollers - Silver Bullet
[x] Duister [x] Rauw [x] Hard [x]
Wildstylez vs Brennan Heart - Reputation Game
[ ] Duister [x] Rauw [x] Hard [x]
Chain Reaction - Lellebel
D-Block & S-te-fan ft. High Voltage - Shiverz
Alpha Twins - Unleashed
Outsiders - Infectious (Alpha Twins Remix)
en er zijn er nog wel meer te noemen maar hier toch een overzicht van wat hard, duister, rauw of allemaal is en dan TOCH een superplaat
Aiming 4 ur Brain hoort hier eigenlijk niet echt thuis...
wat ik al zei: niet alle genoemde tracks(lees de meeste tracks) bevatten alle 3 de factoren
ik vind dat aiming 4 ur brain toch echt wel hard beukt, dus als je het zo bekijkt kan ik hem hier ook plaatsen een lellebel is dan misschien wat rauwer maar ik vind dat aiming 4 ur brain harder beukt, maar over een lellebel wordt weer niks gezegd.
daar komt bij dat de meeste tracks die jullie noemen nog zo duister of rauw kunnen zijn maar er moet nog iets bij voordat het hard beukt, want op een gegeven moment gaat een plaat minder beuken als je het TE rauw gaat maken of TE duister