DAt zou super zijn!!! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
RHardtraxx Veteran
oke ik denk dat mensen wel met me eens zijn dat dit een best hard plaatje is en gewoon geniaal
View on YouTube
View on YouTube
ja maar dat is harcore mn beste jonge 
Blijft tot op de dag van vandaag een van de bestewrote: Who Wants This....
dat sowizowrote:oke ik denk dat mensen wel met me eens zijn dat dit een best hard plaatje is en gewoon geniaal![]()
View on YouTube
Hard valt wel mee hoor, het concept is misschien wel HARD. Maar ik ken betere a hardere hardcoreplatenwrote:dat sowizowrote:oke ik denk dat mensen wel met me eens zijn dat dit een best hard plaatje is en gewoon geniaal![]()
View on YouTube
Laten we et hopewrote:Van horen zeggen dat de nieuwe Zany & Beholder in de maak is...
-
RHardtraxx Veteran
ja dat kan zijn maar door de vocals vind ik het egt dikwrote:Hard valt wel mee hoor, het concept is misschien wel HARD. Maar ik ken betere a hardere hardcoreplatenwrote:dat sowizowrote:oke ik denk dat mensen wel met me eens zijn dat dit een best hard plaatje is en gewoon geniaal![]()
View on YouTube
-
IHardtraxxer
- 77 posts member since 2009
- last seen Nov 2010
Jullie willen het Hard,Rauw en Duister hebben? Nou dan krijgen jullie het ook,
View on YouTube B-Front Sleepwalker
View on YouTube HardWear Nightbeasts
Hard: Zeer Hard
Rauw: Rauwer dan sushi
Duister: Het gevoel van dat je weet,Dat er een man met een waanzinnige blik en een bijl je opwacht in een donkere hoek van een verlaten en naar pis ruikend steegje.
Sorry beetje overdreven,Maar alles zit in deze twee zwaar gewichten.
View on YouTube B-Front Sleepwalker
View on YouTube HardWear Nightbeasts
Hard: Zeer Hard
Rauw: Rauwer dan sushi
Duister: Het gevoel van dat je weet,Dat er een man met een waanzinnige blik en een bijl je opwacht in een donkere hoek van een verlaten en naar pis ruikend steegje.
Sorry beetje overdreven,Maar alles zit in deze twee zwaar gewichten.
Ik heb meestal meer het gevoel dat er duizenden kale/kortharige stampende medepartyers om me heen staan die ik allemaal wil knuffelen en begroeten, maarja ieder zo ze eigen gevoel erbij hewrote: Duister: Het gevoel van dat je weet,Dat er een man met een waanzinnige blik en een bijl je opwacht in een donkere hoek van een verlaten en naar pis ruikend steegje.
-
RHardtraxxer
- 50 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Titan vind ik rauwer als B-Front !
Ook al heeft tie nog maar 2 nummers uitgebracht, die knallen hardddddddddd
Soo indd! ff dit topic weer een leven in schoppen!wrote:we want more
Zijn nummers vallen nog wel mee, zijn sets zijn veeeel harder.wrote:Titan vind ik rauwer als B-Front !
Denk toch van niet, luister die nummers als sleepwalker, chemical en scary noises eens..wrote:Titan vind ik rauwer als B-Front !
Qua ''Harder, Rauwer en Duister werk'' kan in mijn ogen daar vrijwel niemand aan tippen, wat een geweld zeg!
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Psychedelic Trip

-
RHardtraxx Veteran