Ik denk dat deze op dit moment toch echt de grootste winnaar is!wrote: View on YouTube
Carnifex doet het inderdaad ook niet verkeerd; One Day!
Ik denk dat deze op dit moment toch echt de grootste winnaar is!wrote: View on YouTube
klopt, had hem nog eventjes gedownload daarvoor. maar ik dacht dat deze ook op youtube heeft gestaan. en ik wou hem hier neer plaatsen, dus helaaswrote:Setje was opgenomen op de Mythica Label Night op Real Hardstyle Radiowrote:Degos and Re-done hadden laatst een setje hier op hardtraxx en daar hadden ze een schuimbek remix van funky shit van DHHD, maar kan deze niet meer vinden op youtube![]()
of is het een andere?
OMGwrote:wrote: View on YouTube
Kruipt er 1 onder zn steen vandaan.wrote:OMGwrote:wrote: View on YouTube
Brain Ovulation style![]()
wat DIKKKKKKKK
![]()
thera en geck-o zijn hierbij uitgeroepen tot helden!!
wat een takke herrie...wrote: View on YouTube
LEKKER HEwrote:wat een takke herrie...wrote: View on YouTube
Bedanktwrote:wat een takke herrie...
wrote:Bedanktwrote:wat een takke herrie...Helemaal de bedoeling en more to come
Haha. Ik wil je niet afzeiken ofzo Thera maar Trespassing vind ik echt een verschrikkelijk nummer. Gaat toch echt een paar stapjes te ver voor mij. Kan me ook niet echt voorstellen wat je er mooi aan zou moeten vinden. Terwijl ik normaal best van rauwe shit hou...wrote:Bedanktwrote:wat een takke herrie...Helemaal de bedoeling en more to come
Opletten opletten opletten, staat er namelijk al ....
ooh heb ik niet gezienwrote:Opletten opletten opletten, staat er namelijk al ....
Bazentrack ja
wrote: Haha. Ik wil je niet afzeiken ofzo Thera maar Trespassing vind ik echt een verschrikkelijk nummer. Gaat toch echt een paar stapjes te ver voor mij. Kan me ook niet echt voorstellen wat je er mooi aan zou moeten vinden. Terwijl ik normaal best van rauwe shit hou...