Ik ben op zoek naar de naam van deze song maar mijn app hulpt helemaal niet.
(@0:40-0:51)
View on YouTube
(@0:40-0:51)
View on YouTube
Ik denk dat je deze bedoeld:wrote:Ben opzoek naar een track van een jaartje of 10 geleden met deze sample:
Goede gok, de eerste is 1 Beat 2 Heaven van Dione. De tweede klinkt ook sls Dione, maar het zou ook iets uit het Rotterdam Records hoekje kunnen zijn. Mocht je Facebook hebben stuur DJ Sequence (Rob de Wit) even een PMwrote:Ik ben opzoek naar 2 tracks.
Op 02:03:55 de eerste. Mijn gok gaat uit naar Dione als ik een artiest moest noemen.
Op 02:58:08 de tweede.
View on YouTube
Thanks man, hele vette track die Dione plaat! Zal Sequence of Vince eens berichten voor die andere dan.wrote: Goede gok, de eerste is 1 Beat 2 Heaven van Dione. De tweede klinkt ook sls Dione, maar het zou ook iets uit het Rotterdam Records hoekje kunnen zijn. Mocht je Facebook hebben stuur DJ Sequence (Rob de Wit) even een PM
E-Force & MC Tellem - Feel The Forcewrote:Volgensmij een roughstate plaat met de tekst divine intervention, wel een paar jaartjes oud al. Kan er niet opkomen en weet niet of hij officieel gereleased is.
Eén van deze toevallig?wrote:Raw plaat met de lyrics a Hardbass feeling every single day.
Die tweede doet me denken aan Dr. Z-Vago, wellicht daar zoeken?wrote:Ik ben opzoek naar 2 tracks.
Op 02:03:55 de eerste. Mijn gok gaat uit naar Dione als ik een artiest moest noemen.
Op 02:58:08 de tweede.
View on YouTube
Klinkt als de kick van View on YouTubewrote:Iemand een idee hoe dit nummer heet? Kreeg hele erge nostalgie-vibes van die kick, ik moet het hebben, maar Shazam herkent 't niet.
View on Instagram
Deze is toch veel doffer en heeft veel te weinig distortion in de tail.wrote:Klinkt als de kick van View on YouTubewrote:Iemand een idee hoe dit nummer heet? Kreeg hele erge nostalgie-vibes van die kick, ik moet het hebben, maar Shazam herkent 't niet.
View on Instagram
Misschien in die richting zoeken
Bedankt voor alle suggesties. Kick lijkt inderdaad sterk op het Noize Suppressor sample wat je postte. Ben door je andere suggesties ook op ontdekkingsreis gegaan bij al die artiesten en heel wat in mijn playlist kunnen zetten. Helaas nog niet hét nummer uit die insta-video, maar hopelijk herkent iemand die ooit een keer.wrote:Deze is toch veel doffer en heeft veel te weinig distortion in de tail.
Klinkt meer als een oude Noize Suppressor kick, je hoort het een beetje in deze plaat, al is deze plaat en kick een stuk nieuwer (maar zijn oude platen staan weinig van op YouTube):
Wellicht een beetje in de richting van echt oude D-Boy Black kijken, oude Noize Suppressor e.d.
Al denk ik niet dat het van hem is. Dat synthesizertje dat er na komt doet me juist weer denken aan iets in de richting van Predator of Ruffneck.