Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-06-2020, 21:16 

Hardtraxx Veteran

ramonleenders schreef:
Ik zoek een specifiek euphoric hardstyle nummer, waar ze in de video clip doen freerunnen van gebouwen her en der maar ook op de grond tegen gebouwen op klimmen omhoog toe. Volgens mij komt er ook de tekst in beeld zo nu en dan, maar ik herinner me eigenlijk de tekst niet meer zo. Misschien iets met "united" of "one" maar het is niet "united as one" of iets in de titel volgens mij maar enkel in de tekst? Het is verder een zomers filmpje dacht ik en schat rond de 5 jaar oud? Sowieso niet dit jaar of vorig jaar. Wie-o-wie heeft toevallig een ingeving?

Deze misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-06-2020, 23:59 

Hardtraxx Newbie

Het enige wat in mij opkomt is:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-06-2020, 07:26 

Hardtraxx Newbie

Svbtwee schreef:
ramonleenders schreef:
Ik zoek een specifiek euphoric hardstyle nummer, waar ze in de video clip doen freerunnen van gebouwen her en der maar ook op de grond tegen gebouwen op klimmen omhoog toe. Volgens mij komt er ook de tekst in beeld zo nu en dan, maar ik herinner me eigenlijk de tekst niet meer zo. Misschien iets met "united" of "one" maar het is niet "united as one" of iets in de titel volgens mij maar enkel in de tekst? Het is verder een zomers filmpje dacht ik en schat rond de 5 jaar oud? Sowieso niet dit jaar of vorig jaar. Wie-o-wie heeft toevallig een ingeving?

Deze misschien?

Held, dat is 'm!

@Pounding Senses: Die had ik ook als reactie van iemand anders. Electronic Stereophonic komt inderdaad best goed overeen met mijn beschrijving, maar niet wat ik zocht. Blijkbaar had ik de tekst toch wat fout, maar deze Tweakaz remix makes me happy. Thanks guys!
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen