Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
X
8 posts member since 2020
last seen 29 days ago
Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.

Vanaf 4:04.

View on YouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
xToxic wrote:Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.

Vanaf 4:04.

View on YouTube
Francesco Zeta - Fairyland of Atmozfears & Sub Sonik - Enya
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
This was a qdance event :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Henk-Jan wrote:This was a qdance event :cry: :cry:
Fuck, was ook gelijk mijn laatste feest.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
B-front draaide een plaat in de qlimax stream met als tekst hold me, need you, feel you en misschien nog wel meer maar kan ik me niet meer herinneren. Welke plaat was dat?
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Martin Waus wrote:B-front draaide een plaat in de qlimax stream met als tekst hold me, need you, feel you en misschien nog wel meer maar kan ik me niet meer herinneren. Welke plaat was dat?
B-Front & Deluzion - Unfold Me
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Ja die :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Hele dikke track :love:
B
Plaat met vocalen "i dont wanna kill you" van the joker uit the dark knight
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
bierislekker wrote:Plaat met vocalen "i dont wanna kill you" van the joker uit the dark knight
View on YouTube
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Een plaat met een diepe bijna demonische stem die iets zegt in de trant van "I will destroy (control?) you and all of mankind". Ik weet niet eens zeker of het hardstyle is maar is een poging waard.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Nijidik wrote:Een plaat met een diepe bijna demonische stem die iets zegt in de trant van "I will destroy (control?) you and all of mankind". Ik weet niet eens zeker of het hardstyle is maar is een poging waard.
View on YouTube

(Maar stiekem weet ik dat je deze bedoelt)
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ah shit de link is dood, heb je de artiest en titel? :thumbsup:

Edit: Hoor nu dat het all of your kind is ipv mankind en heb hem gevonden! Dankjewel!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Haha, shit :P Stereotuners - Destroy You dus iig
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Voor de hardcore/uptempo mensen hier. Ik meen me te kunnen herinneren dat van deze plaat ook een snellere/hardere variant bestaat. Iemand een idee?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Fantazoo wrote:Voor de hardcore/uptempo mensen hier. Ik meen me te kunnen herinneren dat van deze plaat ook een snellere/hardere variant bestaat. Iemand een idee?
View on YouTube
Ken deze alleen in de Nightcore versie en dus is jouw versie de snelle/hardere variant xd
View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Ik was mijn harde schijf wat aan het opruimen en kwam daar deze track tegen genaamd 'Wildstylez - Tba (Qontinent 2011@Live)':
View on SoundCloud

Ik kan mij niet meer herinneren waar deze rip vandaan komt. Heb wat gezocht op het internet, maar helaas zonder resultaat.. Iemand die misschien meer weet over deze track?
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Calmdowner wrote:Ik was mijn harde schijf wat aan het opruimen en kwam daar deze track tegen genaamd 'Wildstylez - Tba (Qontinent 2011@Live)':
View on SoundCloud

Ik kan mij niet meer herinneren waar deze rip vandaan komt. Heb wat gezocht op het internet, maar helaas zonder resultaat.. Iemand die misschien meer weet over deze track?
Met deze sounds zou ik niet perse zeggen dat het iets van Wildstylez is. lijkt wel een beetje op de sounds van S-Dee van vroeger.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam :cry:
C
Hardtraxx Addict
last seen 10 days ago
jaron123 wrote:Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam :cry:
Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.

@23:16
View on Mixcloud
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Calmdowner wrote:
jaron123 wrote:Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.

@23:16
View on Mixcloud
Verdorie, vond dat zo'n dikke melodie en sfeer.
Thanks! :drool: Jammer dat er niks mee gebeurd is, net zoals die zieke Molentrack(zo noem ik hem) op Mysteryland 2008:

View on YouTube

1e Track, man die melodie is toch ZO lekker zelfs in de 2e climax overtreft ie de 1e weer!
Moet een remake van komen :loving:
S
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Mar 2024
Ik zoek het nummer @ 6:40 van deze video. Wie weet het?

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
C
Hardtraxx Addict
last seen 10 days ago
Railion wrote:Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
Furyan - Dynamite?
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Calmdowner wrote:
Railion wrote:Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
Furyan - Dynamite?
View on YouTube
Wtf ik zocht op dynamite in google met hardcore termen en niks. Thanks