Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 16:22 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.

Vanaf 4:04.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 17:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

xToxic schreef:
Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.

Vanaf 4:04.



Francesco Zeta - Fairyland of Atmozfears & Sub Sonik - Enya
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

This was a qdance event :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
This was a qdance event :cry: :cry:

Fuck, was ook gelijk mijn laatste feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front draaide een plaat in de qlimax stream met als tekst hold me, need you, feel you en misschien nog wel meer maar kan ik me niet meer herinneren. Welke plaat was dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 21:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
B-front draaide een plaat in de qlimax stream met als tekst hold me, need you, feel you en misschien nog wel meer maar kan ik me niet meer herinneren. Welke plaat was dat?

B-Front & Deluzion - Unfold Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 01:10 
 

Plaat met vocalen "i dont wanna kill you" van the joker uit the dark knight
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Plaat met vocalen "i dont wanna kill you" van the joker uit the dark knight

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Een plaat met een diepe bijna demonische stem die iets zegt in de trant van "I will destroy (control?) you and all of mankind". Ik weet niet eens zeker of het hardstyle is maar is een poging waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Een plaat met een diepe bijna demonische stem die iets zegt in de trant van "I will destroy (control?) you and all of mankind". Ik weet niet eens zeker of het hardstyle is maar is een poging waard.




(Maar stiekem weet ik dat je deze bedoelt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 22:16 
 
Hardtraxx Addict

Ah shit de link is dood, heb je de artiest en titel? :thumbsup:

Edit: Hoor nu dat het all of your kind is ipv mankind en heb hem gevonden! Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, shit :P Stereotuners - Destroy You dus iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de hardcore/uptempo mensen hier. Ik meen me te kunnen herinneren dat van deze plaat ook een snellere/hardere variant bestaat. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Voor de hardcore/uptempo mensen hier. Ik meen me te kunnen herinneren dat van deze plaat ook een snellere/hardere variant bestaat. Iemand een idee?


Ken deze alleen in de Nightcore versie en dus is jouw versie de snelle/hardere variant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik was mijn harde schijf wat aan het opruimen en kwam daar deze track tegen genaamd 'Wildstylez - Tba (Qontinent 2011@Live)':


Ik kan mij niet meer herinneren waar deze rip vandaan komt. Heb wat gezocht op het internet, maar helaas zonder resultaat.. Iemand die misschien meer weet over deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Ik was mijn harde schijf wat aan het opruimen en kwam daar deze track tegen genaamd 'Wildstylez - Tba (Qontinent 2011@Live)':


Ik kan mij niet meer herinneren waar deze rip vandaan komt. Heb wat gezocht op het internet, maar helaas zonder resultaat.. Iemand die misschien meer weet over deze track?


Met deze sounds zou ik niet perse zeggen dat het iets van Wildstylez is. lijkt wel een beetje op de sounds van S-Dee van vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 16:00 
 
Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam :cry:


Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.

@23:16
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
jaron123 schreef:
Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam :cry:


Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.

@23:16


Verdorie, vond dat zo'n dikke melodie en sfeer.
Thanks! :drool: Jammer dat er niks mee gebeurd is, net zoals die zieke Molentrack(zo noem ik hem) op Mysteryland 2008:



1e Track, man die melodie is toch ZO lekker zelfs in de 2e climax overtreft ie de 1e weer!
Moet een remake van komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 21:46 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek het nummer @ 6:40 van deze video. Wie weet het?

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 11:09 
 
Hardtraxx Addict

Railion schreef:
Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!


Furyan - Dynamite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Railion schreef:
Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!


Furyan - Dynamite?


Wtf ik zocht op dynamite in google met hardcore termen en niks. Thanks
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen