X
last seen 5 days ago 8 postssince 2020
Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.

Vanaf 4:04.

View on YouTube
Hardtraxx Crew
last seen 8 hours ago 30,644 postssince 2010
xToxic wrote:Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.

Vanaf 4:04.

View on YouTube
Francesco Zeta - Fairyland of Atmozfears & Sub Sonik - Enya
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago 7,275 postssince 2009
This was a qdance event :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 minutes ago 14,342 postssince 2011
Henk-Jan wrote:This was a qdance event :cry: :cry:
Fuck, was ook gelijk mijn laatste feest.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago 4,263 postssince 2019
B-front draaide een plaat in de qlimax stream met als tekst hold me, need you, feel you en misschien nog wel meer maar kan ik me niet meer herinneren. Welke plaat was dat?
Hardtraxx Crew
last seen 8 hours ago 30,644 postssince 2010
Martin Waus wrote:B-front draaide een plaat in de qlimax stream met als tekst hold me, need you, feel you en misschien nog wel meer maar kan ik me niet meer herinneren. Welke plaat was dat?
B-Front & Deluzion - Unfold Me
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago 4,263 postssince 2019
Ja die :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 3,256 postssince 2009
Hele dikke track :love:
B
Plaat met vocalen "i dont wanna kill you" van the joker uit the dark knight
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 7,884 postssince 2017
bierislekker wrote:Plaat met vocalen "i dont wanna kill you" van the joker uit the dark knight
View on YouTube
N
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago 1,519 postssince 2012
Een plaat met een diepe bijna demonische stem die iets zegt in de trant van "I will destroy (control?) you and all of mankind". Ik weet niet eens zeker of het hardstyle is maar is een poging waard.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago 12,898 postssince 2011
Nijidik wrote:Een plaat met een diepe bijna demonische stem die iets zegt in de trant van "I will destroy (control?) you and all of mankind". Ik weet niet eens zeker of het hardstyle is maar is een poging waard.
View on YouTube

(Maar stiekem weet ik dat je deze bedoelt)
N
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago 1,519 postssince 2012
Ah shit de link is dood, heb je de artiest en titel? :thumbsup:

Edit: Hoor nu dat het all of your kind is ipv mankind en heb hem gevonden! Dankjewel!
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago 12,898 postssince 2011
Haha, shit :P Stereotuners - Destroy You dus iig
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 3,895 postssince 2013
Voor de hardcore/uptempo mensen hier. Ik meen me te kunnen herinneren dat van deze plaat ook een snellere/hardere variant bestaat. Iemand een idee?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026 7,456 postssince 2011
Fantazoo wrote:Voor de hardcore/uptempo mensen hier. Ik meen me te kunnen herinneren dat van deze plaat ook een snellere/hardere variant bestaat. Iemand een idee?
View on YouTube
Ken deze alleen in de Nightcore versie en dus is jouw versie de snelle/hardere variant xd
View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago 1,631 postssince 2012
Ik was mijn harde schijf wat aan het opruimen en kwam daar deze track tegen genaamd 'Wildstylez - Tba (Qontinent 2011@Live)':
View on SoundCloud

Ik kan mij niet meer herinneren waar deze rip vandaan komt. Heb wat gezocht op het internet, maar helaas zonder resultaat.. Iemand die misschien meer weet over deze track?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 5,123 postssince 2017
Calmdowner wrote:Ik was mijn harde schijf wat aan het opruimen en kwam daar deze track tegen genaamd 'Wildstylez - Tba (Qontinent 2011@Live)':
View on SoundCloud

Ik kan mij niet meer herinneren waar deze rip vandaan komt. Heb wat gezocht op het internet, maar helaas zonder resultaat.. Iemand die misschien meer weet over deze track?
Met deze sounds zou ik niet perse zeggen dat het iets van Wildstylez is. lijkt wel een beetje op de sounds van S-Dee van vroeger.
Hardtraxx Veteran
Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam :cry:
C
Hardtraxx Addict
jaron123 wrote:Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam :cry:
Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.

@23:16
View on Mixcloud
Hardtraxx Veteran
Calmdowner wrote:
jaron123 wrote:Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.

@23:16
View on Mixcloud
Verdorie, vond dat zo'n dikke melodie en sfeer.
Thanks! :drool: Jammer dat er niks mee gebeurd is, net zoals die zieke Molentrack(zo noem ik hem) op Mysteryland 2008:

View on YouTube

1e Track, man die melodie is toch ZO lekker zelfs in de 2e climax overtreft ie de 1e weer!
Moet een remake van komen :loving:
S
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2024 31 postssince 2010
Ik zoek het nummer @ 6:40 van deze video. Wie weet het?

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1,789 postssince 2014
Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
C
Hardtraxx Addict
Railion wrote:Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
Furyan - Dynamite?
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1,789 postssince 2014
Calmdowner wrote:
Railion wrote:Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
Furyan - Dynamite?
View on YouTube
Wtf ik zocht op dynamite in google met hardcore termen en niks. Thanks

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago