Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.
Vanaf 4:04.
View on YouTube
View on YouTube
Francesco Zeta - Fairyland of Atmozfears & Sub Sonik - Enyawrote:Iemand die weet in welk Hardstyle nummer deze sample wordt gebruikt? Ik kan er helaas maar niet opkomen.
View on YouTube
Fuck, was ook gelijk mijn laatste feest.wrote:This was a qdance event![]()
B-Front & Deluzion - Unfold Mewrote:B-front draaide een plaat in de qlimax stream met als tekst hold me, need you, feel you en misschien nog wel meer maar kan ik me niet meer herinneren. Welke plaat was dat?
View on YouTubewrote:Plaat met vocalen "i dont wanna kill you" van the joker uit the dark knight
View on YouTubewrote:Een plaat met een diepe bijna demonische stem die iets zegt in de trant van "I will destroy (control?) you and all of mankind". Ik weet niet eens zeker of het hardstyle is maar is een poging waard.
Ken deze alleen in de Nightcore versie en dus is jouw versie de snelle/hardere variantwrote:Voor de hardcore/uptempo mensen hier. Ik meen me te kunnen herinneren dat van deze plaat ook een snellere/hardere variant bestaat. Iemand een idee?
View on YouTube
Met deze sounds zou ik niet perse zeggen dat het iets van Wildstylez is. lijkt wel een beetje op de sounds van S-Dee van vroeger.wrote:Ik was mijn harde schijf wat aan het opruimen en kwam daar deze track tegen genaamd 'Wildstylez - Tba (Qontinent 2011@Live)':
View on SoundCloud
Ik kan mij niet meer herinneren waar deze rip vandaan komt. Heb wat gezocht op het internet, maar helaas zonder resultaat.. Iemand die misschien meer weet over deze track?
Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.wrote:Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam
Verdorie, vond dat zo'n dikke melodie en sfeer.wrote:Heet inderdaad Tyler Durden - Motion Control. Is maar één keer gedraaid door Brennan Heart op Sensation Black 2009.wrote:Ik zoek een bootleg van een bekend nummer en het is vgm een alias van brennan heart.
Iets met Tyler Durden - Motion Control ofzo.. ik kom niet op de juiste naam
@23:16
View on Mixcloud
Furyan - Dynamite?wrote:Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
Wtf ik zocht op dynamite in google met hardcore termen en niks. Thankswrote:Furyan - Dynamite?wrote:Hoe heet die track waar je een soort van robot achtige gevormde stem "I'm dynamite" hoort zeggen en dan de kicks? Hardcore track volgens mij!
View on YouTube