Broken Element ft. LXCPR - Evolve?
Dat is 'm inderdaad! Super bedanktJordy wrote:Broken Element ft. LXCPR - Evolve?
Jij ook bedankt @wootum!
Dat is 'm inderdaad! Super bedanktJordy wrote:Broken Element ft. LXCPR - Evolve?
View on YouTuberakkietakkie wrote:Ik zoek een track met de lyrics in de trend van
We only can go forward with lies, but not go back.
Is volgens mij een hardcore track, maar ben kwijt hoe die heet
Steffnov wrote:View on YouTuberakkietakkie wrote:Ik zoek een track met de lyrics in de trend van
We only can go forward with lies, but not go back.
Is volgens mij een hardcore track, maar ben kwijt hoe die heet
Eventueel dan nog de Bodyshock remix
Adaro & Kronos Ft. Last Word - Ghost TownYowan 2 wrote:Die track met "we're living in a ghosttown" vocals die elke dj in die livestreams draait. Kan niks op dit forum.met ghosttown vinden sinds de B-Freqz plaat uit 2014
Nvm al gevonden.Hardtraxxer wrote:View on YouTube
Zoek al jaren naar deze versie van don't touch that stereo die predator hier rond 5:10 draait.
Iemand een idee?
Hi ErikZ,ErikZ wrote:@WannabeJ&W
Overal online staat ID - ID, dat het een early rave plaat is lijkt me dan ook sterk.
In die stijl kan zeker, het klinkt namelijk met enorme Acid invloeden en als ik het een beetje goed begrijp is dat nu de
rage in de stijl
Mogelijk dat @Psyched je hierbij helpen om deze te ID'en, hij gebruik veel Acid invloeden in zijn Minus25 alias
Deze misschien?ramonleenders wrote:Ik zoek een specifiek euphoric hardstyle nummer, waar ze in de video clip doen freerunnen van gebouwen her en der maar ook op de grond tegen gebouwen op klimmen omhoog toe. Volgens mij komt er ook de tekst in beeld zo nu en dan, maar ik herinner me eigenlijk de tekst niet meer zo. Misschien iets met "united" of "one" maar het is niet "united as one" of iets in de titel volgens mij maar enkel in de tekst? Het is verder een zomers filmpje dacht ik en schat rond de 5 jaar oud? Sowieso niet dit jaar of vorig jaar. Wie-o-wie heeft toevallig een ingeving?
Held, dat is 'm!Svbtwee wrote:Deze misschien?ramonleenders wrote:Ik zoek een specifiek euphoric hardstyle nummer, waar ze in de video clip doen freerunnen van gebouwen her en der maar ook op de grond tegen gebouwen op klimmen omhoog toe. Volgens mij komt er ook de tekst in beeld zo nu en dan, maar ik herinner me eigenlijk de tekst niet meer zo. Misschien iets met "united" of "one" maar het is niet "united as one" of iets in de titel volgens mij maar enkel in de tekst? Het is verder een zomers filmpje dacht ik en schat rond de 5 jaar oud? Sowieso niet dit jaar of vorig jaar. Wie-o-wie heeft toevallig een ingeving?
View on YouTube
Solstice - Tears In Rain toch?Delt-A wrote:Ik zoek naar een track of wellicht intro van een oude set.
Er werd gezegd 'I've seen things you people wouldn't believe', uit Blade Runner.
Hier heb ik al gekeken: https://www.lololyrics.com/source/Blade+Runner
Zou kunnen dat het een van die andere genres is maar die luister ik weinig, vraag me af of er nog een HS track is met die sample, of anders dus een intro van een set op een feest of een podcast.
Daardoor moest ik er aan denken, maar het is lang geleden, minstens 8 jaar geloof ik.Broken Balance wrote:
Solstice - Tears In Rain toch?
Jack Overdose?Radeloos wrote: Ik weet het niet honderd procent zeker maar denk dat de DJ onder een engelse naam gaat: “voornaam” “achternaam”. Zoals bijvoorbeeld Brennan Heart. Ook deze weet ik niet zeker: maar ik denk dat de naam van de plaat uit één woord bestaat.