Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Element ft. LXCPR - Evolve?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 17:44 
 
Hardtraxx Newbie

Jordy schreef:
Broken Element ft. LXCPR - Evolve?

Dat is 'm inderdaad! Super bedankt :) Ik had 'm helemaal in m'n hoofd maar kon maar niet op de titel komen..

Jij ook bedankt @wootum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zoek een track met de lyrics in de trend van

We only can go forward with lies, but not go back.

Is volgens mij een hardcore track, maar ben kwijt hoe die heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik zoek een track met de lyrics in de trend van

We only can go forward with lies, but not go back.

Is volgens mij een hardcore track, maar ben kwijt hoe die heet




Eventueel dan nog de Bodyshock remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 20:56 
 
Hardtraxxer

Wat een track is dat :worship:. Zoveel drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
rakkietakkie schreef:
Ik zoek een track met de lyrics in de trend van

We only can go forward with lies, but not go back.

Is volgens mij een hardcore track, maar ben kwijt hoe die heet




Eventueel dan nog de Bodyshock remix



Held! Thanks.. Ik zat alsmaar te denken dat het een Tha Playah track was vanwege de drive die erin zat icm de teksten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 22:13 
 
Hardtraxx Newbie

Die track met "we're living in a ghosttown" vocals die elke dj in die livestreams draait. Kan niks op dit forum.met ghosttown vinden sinds de B-Freqz plaat uit 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yowan 2 schreef:
Die track met "we're living in a ghosttown" vocals die elke dj in die livestreams draait. Kan niks op dit forum.met ghosttown vinden sinds de B-Freqz plaat uit 2014


Adaro & Kronos Ft. Last Word - Ghost Town
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 00:45 
 
Hardtraxxer



Zoek al jaren naar deze versie van don't touch that stereo die predator hier rond 5:10 draait.

Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 14:13 
 
Hardtraxxer

Hardtraxxer schreef:


Zoek al jaren naar deze versie van don't touch that stereo die predator hier rond 5:10 draait.

Iemand een idee?


Nvm al gevonden.

Isaac - Bass and Sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 14:54 
 
Hardtraxx Newbie

Hi,

Ik ben op zoek naar de track die Nina Kraviz in onderstaande set draait vanaf 1:05:49 ongeveer. Het lijkt op een early rave track die door haar heel laag wordt gepitched. Op de plaat die ze pakt staan de letters “UV” afgebeeld in het geel. Dit zal misschien het label zijn.

I need your help :cool:

[youtube] http://youtu.be/_1XFmkvBvEI[/youtube]

Thanks alvast voor jullie moeite!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

@WannabeJ&W

Overal online staat ID - ID, dat het een early rave plaat is lijkt me dan ook sterk.
In die stijl kan zeker, het klinkt namelijk met enorme Acid invloeden en als ik het een beetje goed begrijp is dat nu de
rage in de stijl

Mogelijk dat @Psyched je hierbij helpen om deze te ID'en, hij gebruik veel Acid invloeden in zijn Minus25 alias
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 12:26 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
@WannabeJ&W

Overal online staat ID - ID, dat het een early rave plaat is lijkt me dan ook sterk.
In die stijl kan zeker, het klinkt namelijk met enorme Acid invloeden en als ik het een beetje goed begrijp is dat nu de
rage in de stijl

Mogelijk dat @Psyched je hierbij helpen om deze te ID'en, hij gebruik veel Acid invloeden in zijn Minus25 alias


Hi ErikZ,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb het hem gevraagd en hij kent de track helaas niet. Hij gaf aan dat hij dit soort muziek niet draait en dat het volgens hem ook klinkt als een 90’s track.

Ik ga verder zoeken :) thanks in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is volgens mij algemeen bekend dat mevrouw Kraviz fan is van de early Duitse sound (PCP/Acardipane). Ze heeft zelfs laatst een remix gemaakt voor een remix album (dat is hem niet trouwens). Maar misschien moet je in die hoek gaan zoeken? Of vraag het Stranger (Mitchell) eens op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 19:08 
 
Hardtraxx Newbie

Dat zijn fijne tips! In die hoek heb ik nog niet gezocht. Ik ben echt goed bekend met de early rave vanaf begin jaren 90 alsook de PCP tracks maar ik had deze plaat nog nooit gehoord. Mocht ik hem vinden zal ik het uiteraard delen voor diegene die interesse heeft :thumbup:

Nogmaals dank voor de moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edited* Zocht zelf ook een track.. Nevermind, heb hem al :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 20:16 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek een specifiek euphoric hardstyle nummer, waar ze in de video clip doen freerunnen van gebouwen her en der maar ook op de grond tegen gebouwen op klimmen omhoog toe. Volgens mij komt er ook de tekst in beeld zo nu en dan, maar ik herinner me eigenlijk de tekst niet meer zo. Misschien iets met "united" of "one" maar het is niet "united as one" of iets in de titel volgens mij maar enkel in de tekst? Het is verder een zomers filmpje dacht ik en schat rond de 5 jaar oud? Sowieso niet dit jaar of vorig jaar. Wie-o-wie heeft toevallig een ingeving?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramonleenders schreef:
Ik zoek een specifiek euphoric hardstyle nummer, waar ze in de video clip doen freerunnen van gebouwen her en der maar ook op de grond tegen gebouwen op klimmen omhoog toe. Volgens mij komt er ook de tekst in beeld zo nu en dan, maar ik herinner me eigenlijk de tekst niet meer zo. Misschien iets met "united" of "one" maar het is niet "united as one" of iets in de titel volgens mij maar enkel in de tekst? Het is verder een zomers filmpje dacht ik en schat rond de 5 jaar oud? Sowieso niet dit jaar of vorig jaar. Wie-o-wie heeft toevallig een ingeving?

Deze misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het enige wat in mij opkomt is:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 07:26 
 
Hardtraxx Newbie

Svbtwee schreef:
ramonleenders schreef:
Ik zoek een specifiek euphoric hardstyle nummer, waar ze in de video clip doen freerunnen van gebouwen her en der maar ook op de grond tegen gebouwen op klimmen omhoog toe. Volgens mij komt er ook de tekst in beeld zo nu en dan, maar ik herinner me eigenlijk de tekst niet meer zo. Misschien iets met "united" of "one" maar het is niet "united as one" of iets in de titel volgens mij maar enkel in de tekst? Het is verder een zomers filmpje dacht ik en schat rond de 5 jaar oud? Sowieso niet dit jaar of vorig jaar. Wie-o-wie heeft toevallig een ingeving?

Deze misschien?


Held, dat is 'm!

@Pounding Senses: Die had ik ook als reactie van iemand anders. Electronic Stereophonic komt inderdaad best goed overeen met mijn beschrijving, maar niet wat ik zocht. Blijkbaar had ik de tekst toch wat fout, maar deze Tweakaz remix makes me happy. Thanks guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 15:27 
 
Hardtraxx Newbie

Wie o wie gaat mij uit de brand helpen?

Ik zoek al een aantal jaar een track die ik vroeger grijs heb gedraaid, maar verloren is gegaan met een oude pc van me.
Nou heb ik niet heel veel informatie over de track, maar ik ga mijn best doen om alles wat ik weet uit te schrijven.

Had ik al gezegd dat er eeuwige roem in het verschiet ligt voor degene die hem weet?


Dit weet ik:
De Hardstyle track stamt uit de periode 2006 tot 2010 en heeft de typische euphoric sound van die tijd. Geen heel rauw of industrieel werk dus. Ik denk meer in het midden van de periode 2006-2010, maar ik wil hem zo breed mogelijk aanvliegen. Ik heb het nummer toentertijd op YouTube gevonden en het is niet van een hele bekende DJ (hooguit een pseudoniem).

Ik weet het niet honderd procent zeker maar denk dat de DJ onder een engelse naam gaat: “voornaam” “achternaam”. Zoals bijvoorbeeld Brennan Heart. Ook deze weet ik niet zeker: maar ik denk dat de naam van de plaat uit één woord bestaat.

Dan nu specifiek over het nummer. Dit is wat ik nog weet:
Het nummer begint rustig, met waarschijnlijk kerkklokken en zeker weten een uil/vogel op de achtergrond. Na de rustige opbouw gaat ‘ie pas echt los. Qua idee komt misschien Hardminded van Equal Mindz in de buurt.

Ik weet zeker dat hij niet in een van de lijsten van hardstyle-releases/overzicht-hardstyle-releases-1999-2012-t56582.html staat. Die heb ik namelijk al keurig doorgeploegd. Verder weet ik ook dat hij niet in de FearFM lijsten uit die periodes staat.

Nou weet ik dat ik jullie niet heel veel heb gegeven om de track daadwerkelijk te raden, maar dat is ook de reden dat deze track al jaren door mijn hoofd heen spookt. Maar ie niet waagt, wie niet wint hè?

Stel gerust meer vragen, ik hoop dat ik meer antwoorden heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek naar een track of wellicht intro van een oude set.

Er werd gezegd 'I've seen things you people wouldn't believe', uit Blade Runner.
Hier heb ik al gekeken: https://www.lololyrics.com/source/Blade+Runner

Zou kunnen dat het een van die andere genres is maar die luister ik weinig, vraag me af of er nog een HS track is met die sample, of anders dus een intro van een set op een feest of een podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 20:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik zoek naar een track of wellicht intro van een oude set.

Er werd gezegd 'I've seen things you people wouldn't believe', uit Blade Runner.
Hier heb ik al gekeken: https://www.lololyrics.com/source/Blade+Runner

Zou kunnen dat het een van die andere genres is maar die luister ik weinig, vraag me af of er nog een HS track is met die sample, of anders dus een intro van een set op een feest of een podcast.


Solstice - Tears In Rain toch?

@ Radelooos:

Wat gelijk opkomt bij mij is Activator - Sinister Owl of Donkey Rollers - Silver Bullet.

Wat voor en achternamen die je na zou kunnen gaan uit die tijd zijn:

Alex Kidd
Andy Wolf
Bruno Power
Chris One
Clive King
Danielle Mondello
Davide Sonar
Diego Buffoni
Donny Larusso
Francesco Zeta
Gerardo Roschini
Ivan Carsten
Jimmy The Sound
Jim Noizer
Joshua Hiroshy
Kevin Kaos
Luca Antolini
Luke Spellbound
Matt Restless
Max B. Grant
Max Force
Mike NRG
Phil Ty
Walt Jenssen
Williams Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Solstice - Tears In Rain toch?



Daardoor moest ik er aan denken, maar het is lang geleden, minstens 8 jaar geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radeloos schreef:
Ik weet het niet honderd procent zeker maar denk dat de DJ onder een engelse naam gaat: “voornaam” “achternaam”. Zoals bijvoorbeeld Brennan Heart. Ook deze weet ik niet zeker: maar ik denk dat de naam van de plaat uit één woord bestaat.

Jack Overdose? :P
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen