Noisecontrollers - Shockwaves?Anonymous wrote:10 puntenpatrickjeb wrote:Volgens mij bedoelt hij een track met dezelfde stem als die van 'In The Marine'.
Maar niemand?? In de mid praat een man soort van op de beat
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Heb je nog lyrics of bepaalde woorden, kenmerken van de track?Anonymous wrote:10 puntenpatrickjeb wrote:Volgens mij bedoelt hij een track met dezelfde stem als die van 'In The Marine'.
Maar niemand?? In de mid praat een man soort van op de beat
https://www27.zippyshare.com/v/zAAQzDMj/file.html
kent iemand dit nummer? Het is een kort stukje intro op een loop (top 40/pop/house achtig)
kent iemand dit nummer? Het is een kort stukje intro op een loop (top 40/pop/house achtig)
Tiësto - Flight 643 (fifa '02 herinneringenChroman wrote:https://www27.zippyshare.com/v/zAAQzDMj/file.html
Nice, ik had hem al gevonden na 2 uur random nummers opzoeken haha
Nummer met een vrouwenstem, volgens mij van headhunterz. Oude plaat. Vrouw jankt er een beetje doorheen. Heb net al even snel op yt gezocht maar kan er niet zo snel opkomen, iemand?
Verrek, had hem echt twee keer aangeklikt maar alleen het eerste stukTHArdstyler wrote:Psychedelic?
Hoorde een sample van een (early) hardcore plaat toen ik naar The Addams Family keek. Dus de animatiefilm van vorig jaar. Sample komt voor op 35:31.
Darkraver & Vince - Thunderground
-
I
- 1 posts member since 2020
- last seen Jan 2020
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
MVTATE 24 september 2019:
Not quite sure what to name it yet! One of those tracks I want to be released on a future EP but still can't decide on what it should be called! Any suggestions are appreciated!
Chris Charisma - Devils Advocate (Original Hardstyle Mix)
Weet iemand meer van dit nr? kan er niks over vinden, twijfel ook of naam wa klopt XD
View on YouTube
heb hem maar eem geupload
Weet iemand meer van dit nr? kan er niks over vinden, twijfel ook of naam wa klopt XD
View on YouTube
Waar heb je hem vandaan dan?Borcheld11 wrote:Chris Charisma - Devils Advocate (Original Hardstyle Mix)
View on YouTube
Headhunterz draaide deze tijdens qonnect.
Vocals met "we are infinite, we are... the one" en dan echt een stuk met hele dikke kicks
Vocals met "we are infinite, we are... the one" en dan echt een stuk met hele dikke kicks
Project One - Interstellarjaron123 wrote:Headhunterz draaide deze tijdens qonnect.
View on YouTube
Via Soulseek of keer gekregen via mijn ex ofzoNuracore wrote:Waar heb je hem vandaan dan?Borcheld11 wrote:Chris Charisma - Devils Advocate (Original Hardstyle Mix)
View on YouTube
Ik weet zowel de titel als artiest niet meer.
Plaat van rond 2015/2016 van (ik gok) de theracords stal, maar niet zeker.
Tekst gaat als "Explode, Like a nuclear reaction"
Ergens in het begin vd track wordt nog iets gezegd als "hardstyle lovers, any color, any size, can you Feel your heartbeat rise?"
Kom d'r echt niet uit met Google of lolo.
Ik weet dat blackburn 'm ooit eens gedraaid heeft op defqon in de purple maar van die set is geen Tracklist beschikbaar.
Ergens in het begin vd track wordt nog iets gezegd als "hardstyle lovers, any color, any size, can you Feel your heartbeat rise?"
Ik weet dat blackburn 'm ooit eens gedraaid heeft op defqon in de purple maar van die set is geen Tracklist beschikbaar.
View on YouTubeULTIMO wrote:Ik weet zowel de titel als artiest niet meer.
-
X
- 8 posts member since 2020
- last seen 28 days ago
Ook op zoek naar een bepaald nummer..
Het liedje gaat over het trainen / fit worden en zo een nieuwe ik worden, volgens mij zit er in de lyrics ook iets van "brand new me", is niet zo'n oud nummer, ook van niet heel bekende artiesten, iets aan de rauwe kant.
Iemand die een idee heeft?
Primeshock - Target Training misschien?xToxic wrote:Ook op zoek naar een bepaald nummer..Het liedje gaat over het trainen / fit worden en zo een nieuwe ik worden, volgens mij zit er in de lyrics ook iets van "brand new me", is niet zo'n oud nummer, ook van niet heel bekende artiesten, iets aan de rauwe kant.