Het was niet Psyko Punkz - Drunk As Fuck dan?
iemand die weet welke deze track is!
View on Facebook
Volgens mij idd een nieuwe solotrack van Act of Rage (of een remix van de Psyko Punkz plaat), heb 'm namelijk al een paar keer op zijn Snapchat voorbij zien komen.PNXRMX wrote:(Nieuwe?) raw track met Forgot About Dre vocals:
I don't give a fuck if it's dark or not
I'm harder than me trying to park a dodge
When I'm drunk as drunk as fuck, fuck
Fuck you too bitch!
Kwam langs tijdens Act of Rage en Artifact gisteren. Ben heel benieuwd of het aan m'n mentale toestand lag destijds of die track ook daadwerkelijk wat is of niet
Thanks! Ben benieuwdVitality wrote:Volgens mij idd een nieuwe solotrack van Act of Rage (of een remix van de Psyko Punkz plaat), heb 'm namelijk al een paar keer op zijn Snapchat voorbij zien komen.
View on YouTubeToxic wrote:Iemand die de track kent waarin gezongen wordt "Now what would the monsters do" / "And what would the monsters do" net voor de drop?
Sjorz wrote:activator - old skoolchas1n wrote:. Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet waar Regain mee opende? Kon er niet tegen dat ik er maar niet op kom.
Thanks!Chroman wrote:Sjorz wrote:activator - old skoolchas1n wrote:. Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet waar Regain mee opende? Kon er niet tegen dat ik er maar niet op kom.
Credits naar Sjorz
Ran-D draaide hem volgens mij op Defqon.1 (The Gathering). Was voor mij ook de eerste keer dat ik hem hoorde dus ik vermoed dat ie nieuw is.Uniforce wrote:Ik heb een dagje wish erop zitten en zit constant met de zin: 'Welcome to the world of hardstyle motherfuckers' in m'n hoofd. Iemand die weet hoe dit nummer heet?
Track gevonden. Het was Festuca - Let The Monsters Free.Toxic wrote:Iemand die de track kent waarin gezongen wordt "Now what would the monsters do" / "And what would the monsters do" net voor de drop?
Stereotuners - My PoetryCrippled wrote:Ik zoek een 2 a 3 jaar oude track, kick screech anti met de lyrics: "My poetry is peacefull, aggressive to the People, ???? But equal, i hope the world treats you."
Deze lyrics worden net voor de climax gezegd. Wie helpt?
HS29 wrote:Weet iemand misschien hoe dit nummer heet? Ik heb het de vorige zomervakantie gehoord in een Italiaanse club, waar het er flink op ging!
http://www58.zippyshare.com/v/0vO60No9/file.html
Deze dus: Psyko Punkz - Forgot About Dre (Act of Rage & Radical Redemption Remix)PNXRMX wrote:Thanks! Ben benieuwdVitality wrote:Volgens mij idd een nieuwe solotrack van Act of Rage (of een remix van de Psyko Punkz plaat), heb 'm namelijk al een paar keer op zijn Snapchat voorbij zien komen.
Al 2 - 3 jaar lang op zoek zijn naar een nummer en als je ook maar een paar woorden van deze zin invoert bij google heb je je antwoord alPaultheone wrote:Stereotuners - My PoetryCrippled wrote:Ik zoek een 2 a 3 jaar oude track, kick screech anti met de lyrics: "My poetry is peacefull, aggressive to the People, ???? But equal, i hope the world treats you."
Deze lyrics worden net voor de climax gezegd. Wie helpt?
Nee er staat dat het om een 2-3 jaar oude plaat gaatSkiggyRapz18 wrote:Al 2 - 3 jaar lang op zoek zijn naar een nummer en als je ook maar een paar woorden van deze zin invoert bij google heb je je antwoord al![]()
Verkeerd gelezen iddErikZ wrote:Nee er staat dat het om een 2-3 jaar oude plaat gaatSkiggyRapz18 wrote:Al 2 - 3 jaar lang op zoek zijn naar een nummer en als je ook maar een paar woorden van deze zin invoert bij google heb je je antwoord al![]()