@Yowan, Reprobate - Innocent
De plaat is nog niet uit omdat ze nog geen label hebben gevonden
De plaat is nog niet uit omdat ze nog geen label hebben gevonden
Ik (denk dat ik) weet welke plaat je voor hebt alleen geen idee hoe hij heet. Het is een oudere plaat iig. De "vocal chops" worden in die track als melodie gebruikt en zeker die 2 hoger wordende tonen zijn duidelijk terug te horen.Socializerz wrote:in dit filmpje, op 0.26 zitten "vocal chops", hoe dit gebruikt wordt doet me heel erg denken aan een hardstyle plaat waarin dit ongeveer hetzelfde wordt gebruikt, kan alleen niet op de plaat komen, iemand?
View on Facebook
Het doet mij denken aan het Mike NRG - lost in dreams door die twee hoge tonen, alleen dan wel een remix waarschijnlijk. Één van deze misschien?Socializerz wrote:in dit filmpje, op 0.26 zitten "vocal chops", hoe dit gebruikt wordt doet me heel erg denken aan een hardstyle plaat waarin dit ongeveer hetzelfde wordt gebruikt, kan alleen niet op de plaat komen, iemand?
View on Facebook
Haha nice, die twee tonen waren echt zo herkenbaar en het klonk ook al aardig hetzelfde.Socializerz wrote:@Grim, ja precies dat!
@Rutgerrrw, Inderdaad de tat & zat remix, zelfde melo komt weer terug in het Qbase anthem van 2015! Dit was de track die ik zocht, thanks guys!
Niet toevallig: Bruno Power meets Dark Oscillators - The Box?sonnebloem wrote:@wootum nee weet bijna zeker van niet. Maar thanks voor het meedenken
klinkt als de nieuwste kick van Tharec!HS29 wrote:Weet iemand misschien hoe dit nummer heet? Ik heb het de vorige zomervakantie gehoord in een Italiaanse club, waar het er flink op ging!
http://www58.zippyshare.com/v/0vO60No9/file.html
Ze mochten willen dat ze het niveau van Tharec konden bereikenyowan wrote:klinkt als de nieuwste kick van Tharec!HS29 wrote:Weet iemand misschien hoe dit nummer heet? Ik heb het de vorige zomervakantie gehoord in een Italiaanse club, waar het er flink op ging!
http://www58.zippyshare.com/v/0vO60No9/file.html
Headhunterz - Subsonic?mollen30 wrote:Ben op zoek naar nummer wat titan wel eens in z'n set draait subsonic word er in gezegd iemand een idee