Is een nieuwe edit van Titan - The One Who Knocks die waarschijnlijk op zijn nieuwe album komt. Een stuk van het nummer is in deze trailer te beluisteren
View on YouTube
Is een nieuwe edit van Titan - The One Who Knocks die waarschijnlijk op zijn nieuwe album komt. Een stuk van het nummer is in deze trailer te beluisteren
Thanks, fijne plaat!Paultheone wrote:View on Facebook
View on YouTubeyouri2097 wrote:Crypsis draaide gisteren op loudness een track met wat donkere vrouwenstem vocals en dan vrijwel uit het niets komt de kick erin. Ik geloof dat hij hem na de criminal remix van radical redemption draaiden.
Had crypsis deze track al vaker horen draaien maar weet nog steeds niet welke het is. Iemand enig idee welke track ik bedoel?
Ja! erg bedankt deze bedoelde ik inderdaad, Was live wel even een wohow momentje toen ik hem voor t eerst live hoorde en ineens onverwachts die kick erin klapte
Je hebt gelijk het is zijn collab met Digital Punk - CoitusJerms wrote:Weet ook iemand welke plaat hij daarvoor draait? Dacht dat het een Radical plaat was maar weet 't niet zeker.
Was het maar zo makkelijkConzpiracy wrote:Chain Reaction - The Record Breaking?
Dit is zijn tracklist van gisteren, dus daar zal hij vast wel ergens tussen staanIndyy wrote:Gisteren een leuke classic gehoord bij Lip DJ die ik jammer genoeg al een lange tijd zoek, weet helaas niet veel details te geven al gaat deze plaat een beetje zoals de melodie van Let it Go van DBSTF & Josh & Wesz maar dan toch net iets anders
Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)