Ja E-Force werkt aan een album en zou al 12 platen hebben klaarliggen
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Het is ook wel aan zijn Facebook posts te zien dat hij bezig is met een album inderdaad. Ik zit niet op te letten haha
Ik zoek naar een raw hardstyle track met de tekst 'Headbanger', kan hem zo via google/soundcloud niet vinden. Werd vanavond bij die Loudness 'preparty' van Adaro gedraaid.
Nieuwe van Sub SonikFIFO wrote:Ik zoek naar een raw hardstyle track met de tekst 'Headbanger', kan hem zo via google/soundcloud niet vinden. Werd vanavond bij die Loudness 'preparty' van Adaro gedraaid.
Chroman wrote:Nieuwe van Sub SonikFIFO wrote:Ik zoek naar een raw hardstyle track met de tekst 'Headbanger', kan hem zo via google/soundcloud niet vinden. Werd vanavond bij die Loudness 'preparty' van Adaro gedraaid.
Danku
Angerfist - Temple of Disease (Tha Playah Remix)
Thanks!yowan wrote:Angerfist - Temple of Disease (Tha Playah Remix)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 16 days ago
https://soundcloud.com/sjammienators/sj ... -episode-5
Ik kan de eerste track niet vinden. Ben al een tijdje op zoek, en hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik kan de eerste track niet vinden. Ben al een tijdje op zoek, en hoop dat jullie me kunnen helpen
View on SoundCloudRTM93 wrote: Ik kan de eerste track niet vinden. Ben al een tijdje op zoek, en hoop dat jullie me kunnen helpen
maar dan heel snel
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 16 days ago
Bedankt. Ik ging er wel van uit dat het origineel langzamer was.
Maar daar heb ik audacity voor
Maar daar heb ik audacity voor
Tijdens het werk in een Unleashed podcast (?) een track gehoord waarbij de melo van de Saw films te horen was.
(deze) View on YouTube , helaas niets over kunnen vinden in recente DP mixjes.
thanks
thanks
View on YouTube
Deze is gebaseerd op de saw themesong, maar ik denk niet dat deze ooit in een DP podcast heeft gezeten
Anders One By One van Radical Redemption & Tartaros vanwege de tekst?
Deze is gebaseerd op de saw themesong, maar ik denk niet dat deze ooit in een DP podcast heeft gezeten
Anders One By One van Radical Redemption & Tartaros vanwege de tekst?
Kronos - The Game (Unleashed #36)Basxt wrote:Tijdens het werk in een Unleashed podcast (?) een track gehoord waarbij de melo van de Saw films te horen was.
thanks
View on YouTube
De melodie van deze plaat komt toch van een ander Brennan Heart nummer of ben ik nou gek?
De melodie van deze plaat komt toch van een ander Brennan Heart nummer of ben ik nou gek?
Ja... maar is niet hetzelfde.jeffrey2107 wrote:hij lijkt op till u believe it
Op hoop van zege, iemand enig idee met welke plaat Jack of Sound gisteren afsloot op Fatality? 
Tips? Iets wat je nog weet dat je hoorde?Fantazoo wrote:Op hoop van zege, iemand enig idee met welke plaat Jack of Sound gisteren afsloot op Fatality?
-
S
Promo?
Javi Boss - Here We Come (Outblast Remix)