Ja E-Force werkt aan een album en zou al 12 platen hebben klaarliggen
Het is ook wel aan zijn Facebook posts te zien dat hij bezig is met een album inderdaad. Ik zit niet op te letten haha
Ik zoek naar een raw hardstyle track met de tekst 'Headbanger', kan hem zo via google/soundcloud niet vinden. Werd vanavond bij die Loudness 'preparty' van Adaro gedraaid.
Nieuwe van Sub Sonikwrote:Ik zoek naar een raw hardstyle track met de tekst 'Headbanger', kan hem zo via google/soundcloud niet vinden. Werd vanavond bij die Loudness 'preparty' van Adaro gedraaid.
wrote:Nieuwe van Sub Sonikwrote:Ik zoek naar een raw hardstyle track met de tekst 'Headbanger', kan hem zo via google/soundcloud niet vinden. Werd vanavond bij die Loudness 'preparty' van Adaro gedraaid.
Danku
Angerfist - Temple of Disease (Tha Playah Remix)
Thanks!wrote:Angerfist - Temple of Disease (Tha Playah Remix)
R
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
5,557 postssince 2013
https://soundcloud.com/sjammienators/sj ... -episode-5
Ik kan de eerste track niet vinden. Ben al een tijdje op zoek, en hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik kan de eerste track niet vinden. Ben al een tijdje op zoek, en hoop dat jullie me kunnen helpen
View on SoundCloudwrote: Ik kan de eerste track niet vinden. Ben al een tijdje op zoek, en hoop dat jullie me kunnen helpen
maar dan heel snel
R
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
5,557 postssince 2013
Bedankt. Ik ging er wel van uit dat het origineel langzamer was.
Maar daar heb ik audacity voor
Maar daar heb ik audacity voor
Tijdens het werk in een Unleashed podcast (?) een track gehoord waarbij de melo van de Saw films te horen was.
(deze) View on YouTube , helaas niets over kunnen vinden in recente DP mixjes.
thanks
thanks
View on YouTube
Deze is gebaseerd op de saw themesong, maar ik denk niet dat deze ooit in een DP podcast heeft gezeten
Anders One By One van Radical Redemption & Tartaros vanwege de tekst?
Deze is gebaseerd op de saw themesong, maar ik denk niet dat deze ooit in een DP podcast heeft gezeten
Anders One By One van Radical Redemption & Tartaros vanwege de tekst?
Kronos - The Game (Unleashed #36)wrote:Tijdens het werk in een Unleashed podcast (?) een track gehoord waarbij de melo van de Saw films te horen was.
thanks
View on YouTube
De melodie van deze plaat komt toch van een ander Brennan Heart nummer of ben ik nou gek?
De melodie van deze plaat komt toch van een ander Brennan Heart nummer of ben ik nou gek?
Ja... maar is niet hetzelfde.wrote:hij lijkt op till u believe it
Op hoop van zege, iemand enig idee met welke plaat Jack of Sound gisteren afsloot op Fatality? 
Tips? Iets wat je nog weet dat je hoorde?wrote:Op hoop van zege, iemand enig idee met welke plaat Jack of Sound gisteren afsloot op Fatality?
S
Promo?
Javi Boss - Here We Come (Outblast Remix)