Volgens mij was het Hard Driver - POW!
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Aan de vocalen te zien zal het wel 'Hard Driver - POW!' zijn.
Heb dat antwoord volgens mij al eerder in dit topic gezien, maar het is dus Hard Driver - POW!
-
K
Klaar nu!
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik ben opzoek naar een hardstyle plaat met dezelfde vocalen als deze:
View on YouTube
View on YouTube
Volgens mij is het een nieuwe van Brennan Heart:
View on YouTube
DJ Yoeri - Fuck On Cocaine (Brennan Heart Remix)
View on YouTube
DJ Yoeri - Fuck On Cocaine (Brennan Heart Remix)
-
K
Ik vind dit echt een dikke plaat! Hopelijk wordt er ook een versie gemaakt waar de melodie wel wordt gebruikt in de climaxprovehito wrote:DJ Yoeri - Fuck On Cocaine (Brennan Heart Remix)
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Misschien een hele domme vraag, maar wat is überhaupt de anthem van the Qontinent 2012?
hardstyle007 wrote:Misschien een hele domme vraag, maar wat is überhaupt de anthem van the Qontinent 2012?
The Qontinent – Theme track
A lot of you were wondering if there was going to be an anthem for the 2012 edition of The Qontinent.
We thought we'd take it down a different path and instead pick out a track that we feel best symbolizes the majestic and magical atmosphere of The Qontinent - Weekend Festival.
Both Bass Events and Q-dance have put their heads together and have chosen "Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year of Summer" as the official theme song.
To celebrate, we have invited both Wildstylez and Niels Geusebroek to perform a showcase at The Qontinent - a great way to reflect upon a very successful and exciting Summer - with a lot more to come!
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Thanks 
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 57 minutes ago
Sub sonik opende met dit nummer op we are hardstyle een hardstyle versie van masters of symphony. Weet iemand welk nummer dit is?
Tony Hardboy - O Fortuna zoek maar eens opPipa wrote:Sub sonik opende met dit nummer op we are hardstyle een hardstyle versie van masters of symphony. Weet iemand welk nummer dit is?
Nee, ik denk een nieuwe van hem zelf
Pipa wrote:Sub sonik opende met dit nummer op we are hardstyle een hardstyle versie van masters of symphony. Weet iemand welk nummer dit is?
Sub Sonik - MASHED UP(Fortuna Thrillseeka)
-
PHardtraxx Veteran
Thank you, deze kan ik echter nog nergens luisterenBastack wrote:Pipa wrote:Sub sonik opende met dit nummer op we are hardstyle een hardstyle versie van masters of symphony. Weet iemand welk nummer dit is?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
View on YouTubePipa wrote:Thank you, deze kan ik echter nog nergens luisterenBastack wrote:Pipa wrote:Sub sonik opende met dit nummer op we are hardstyle een hardstyle versie van masters of symphony. Weet iemand welk nummer dit is?
Is ook een nieuwe track! Hardtraxx releases forum in de gaten houden komt vast wel keer linkje!
-
PHardtraxx Veteran
Ja had deze al gezocht hier, maar niet gevonden. Daarom vroeg ik het nogBastack wrote:Is ook een nieuwe track! Hardtraxx releases forum in de gaten houden komt vast wel keer linkje!
-
A
- 2 posts member since 2015
- last seen Aug 2015
Weet iemand de naam van deze track?
http://vocaroo.com/i/s1dT06HXqOpf
Werd gedraaid tijdens Supremacy en ben er al een tijdje naar opzoek
Betere kwaliteit heb ik helaas niet.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Amper the horen lolAlpha wrote:Weet iemand de naam van deze track?
-
B
Kan hier echt helemaal niets van horenAlpha wrote:Weet iemand de naam van deze track?
Hij komt me zo bekend voor, maar kan niet op de naam komen....
er word iets gezegt van; keep the freqeuncy clear
TNT-Countdownprovehito wrote:Hij komt me zo bekend voor, maar kan niet op de naam komen....
-
A
- 2 posts member since 2015
- last seen Aug 2015
Iedereen bedankt voor jullie reactie!
Ik heb even TNT countdown geluisterd en dit is hem.
Bedankt voor jullie moeite
Ik heb even TNT countdown geluisterd en dit is hem.
Bedankt voor jullie moeite
Nu welSteffnov wrote:Was toen niet daar, maar heb je enige aanwijzingen?pim0412 wrote:Ik heb zelf ook een vraag: weet iemand met welk nummer Ruffneck en Enzyme X hun set openden afgelopen zondag op Defqon (op de Gold)?
View on SoundCloud
Iemand?