Active topics in Algemeen

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
View on SoundCloud

Van welke tracks zijn de kicks vanaf 0:51 en 1:42?
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Fothermucker wrote:View on SoundCloud

ik zeg zoek het uit haha niet lullig bedoeld maar miss kan je het hier ergens vinden, want ik weet het niet

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Fothermucker wrote:View on SoundCloud

In deze tool heeft hij ook kicks gebruikt die nooit in releases zijn gebruikt, dus misschien vind je het nooit.
I
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Ik zag gisteren op het Internet een filmpje van een kerel op "Dominator" in zeer mooi groen Boratpakje.
In dat filmpje gaat de jongen redelijk los op een wat melodieus frenchcore nummertje waar de fluit redelijk centraal staat.

Ben normaal gesproken niet echt van de frenchcore/hardcore, maar dit klonk wel aardig.
Iemand een idee?
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
Ivarus wrote:Ik zag gisteren op het Internet een filmpje van een kerel op "Dominator" in zeer mooi groen Boratpakje.
In dat filmpje gaat de jongen redelijk los op een wat melodieus frenchcore nummertje waar de fluit redelijk centraal staat.

Ben normaal gesproken niet echt van de frenchcore/hardcore, maar dit klonk wel aardig.
Iemand een idee?
Dr. Peacock - Unite (Adrenokrome Remix)

Weet iemand de track op 0:33? Thanks!
View on YouTube
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
phoenix wrote:Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent
Herken je geen vocals oid?
Enige frequencerz track waar ik zo op kan komen is Phaser, maar daar zit enkel een hele korte reverse helemaal aan t begin.
F
Artiest
22 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid.. :$

Zelf nu ook wel benieuwd welke je zoekt :)
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
bartjj wrote:
phoenix wrote:Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent
Herken je geen vocals oid?
Enige frequencerz track waar ik zo op kan komen is Phaser, maar daar zit enkel een hele korte reverse helemaal aan t begin.
Dat is het probleem ik kan me geen vocale herinneren en eigenlijk vrij zeker ben dat het geen frequencerz track is, of hij moet heel oud of nieuw zijn. Vrij zeker dat het eerste deel van de melodie als volgt ging: bum bum bum b b b bum bum bum . Ik heb zo juist een geluids opname vd plaat op me telefoon gevonden zal die zo ff uploaden, is echt heel weinig uit op te maken maar wie weet helpt t.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Frequencerz wrote:Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid.. :$

Misschien is het juist een hint dit weer eens te gaan doen :whistle: maar misschien helpt het om de laatste paar tracks te posten? De kans dat hij er dan tussen zit is erg groot natuurlijk.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
Frequencerz wrote:Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid.. :$

De opname is ge-timestamped, jullie hebben hem om 21:20 gedraaid.
http://www38.zippyshare.com/v/09okbpFR/file.html
het is een .amr bestand (opgenomen via whatsapp) maar krijg het niet omgezet naar .mp3

@steffnov was geen subtiele hint van mijn kant, maar zou het helemaal niet verkeerd vinden om platen als bombs away/ technotic nog eens te horen *nu wel hint hint :P *
Last edited by phoenix on 20 Jul 2015 23:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
Steffnov wrote:http://www37.zippyshare.com/v/GeSuGmbM/file.html

De mp3 :P
Ohja, de conversie was uiteindelijk gelukt, was alleen vergeten hem hier neer te zetten :$

Track die ik zoek is het best te horen op 0.17
Hardtraxx Elite
2981 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Tatanka - Mess Up
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
Kom net deze plaat tegen op Youtube en ik geloof dat dut hem was:
View on YouTube

@Frequencerz was dit idd de plaat die jullie hebben gedraait?
Last edited by phoenix on 20 Jul 2015 23:51, edited 1 time in total.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
hotymoty wrote:Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)
Dat was hem iig niet, die had ik gelijk herkent. dank voor 't meedenken though
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
phoenix wrote:
Het is inderdaad Tatanka - Mess Up, kan niet anders ;)

Je hoort heel duidelijk: We bring low frequenced bass to shake the fucking place
Weet dan ook wel zeker dat je daarna hoorde: This is going to make you freak ;)
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
ErikZ wrote:
phoenix wrote:
Het is inderdaad Tatanka - Mess Up, kan niet anders ;)

Je hoort heel duidelijk: We bring low frequenced bass to shake the fucking place
Weet dan ook wel zeker dat je daarna hoorde: This is going to make you freak ;)
View on YouTube
zowel de melodie op 2.05 en 3.40 klinkt niet zoals de melodie die ik me kan herinneren
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Volgens mij is het deze:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Als dat zo is dan hulde voor de Frequencerz voor het draaien van die plaat :clap:
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?
R
Hardtraxxer
113 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Jarva wrote:Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?
Hard Driver - POW!
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
Rigity wrote:
Jarva wrote:Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?
Hard Driver - POW!

Idd hard driver - POW
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Dat was Hard Driver - POW!