Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Van welke tracks zijn de kicks vanaf 0:51 en 1:42?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:


Van welke tracks zijn de kicks vanaf 0:51 en 1:42?


ik zeg zoek het uit haha niet lullig bedoeld maar miss kan je het hier ergens vinden, want ik weet het niet

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:


Van welke tracks zijn de kicks vanaf 0:51 en 1:42?

In deze tool heeft hij ook kicks gebruikt die nooit in releases zijn gebruikt, dus misschien vind je het nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 12:26 
 
Hardtraxxer

Ik zag gisteren op het Internet een filmpje van een kerel op "Dominator" in zeer mooi groen Boratpakje.
In dat filmpje gaat de jongen redelijk los op een wat melodieus frenchcore nummertje waar de fluit redelijk centraal staat.

Ben normaal gesproken niet echt van de frenchcore/hardcore, maar dit klonk wel aardig.
Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ivarus schreef:
Ik zag gisteren op het Internet een filmpje van een kerel op "Dominator" in zeer mooi groen Boratpakje.
In dat filmpje gaat de jongen redelijk los op een wat melodieus frenchcore nummertje waar de fluit redelijk centraal staat.

Ben normaal gesproken niet echt van de frenchcore/hardcore, maar dit klonk wel aardig.
Iemand een idee?

Dr. Peacock - Unite (Adrenokrome Remix)

Weet iemand de track op 0:33? Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent

Herken je geen vocals oid?
Enige frequencerz track waar ik zo op kan komen is Phaser, maar daar zit enkel een hele korte reverse helemaal aan t begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:39 
 
Artiest

Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid.. :$

Zelf nu ook wel benieuwd welke je zoekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:48 
 
Hardtraxx Addict

bartjj schreef:
phoenix schreef:
Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent

Herken je geen vocals oid?
Enige frequencerz track waar ik zo op kan komen is Phaser, maar daar zit enkel een hele korte reverse helemaal aan t begin.


Dat is het probleem ik kan me geen vocale herinneren en eigenlijk vrij zeker ben dat het geen frequencerz track is, of hij moet heel oud of nieuw zijn. Vrij zeker dat het eerste deel van de melodie als volgt ging: bum bum bum b b b bum bum bum . Ik heb zo juist een geluids opname vd plaat op me telefoon gevonden zal die zo ff uploaden, is echt heel weinig uit op te maken maar wie weet helpt t.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid.. :$

Zelf nu ook wel benieuwd welke je zoekt :)


Misschien is het juist een hint dit weer eens te gaan doen :whistle: maar misschien helpt het om de laatste paar tracks te posten? De kans dat hij er dan tussen zit is erg groot natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 22:05 
 
Hardtraxx Addict

Frequencerz schreef:
Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid.. :$

Zelf nu ook wel benieuwd welke je zoekt :)


De opname is ge-timestamped, jullie hebben hem om 21:20 gedraaid.
http://www38.zippyshare.com/v/09okbpFR/file.html
het is een .amr bestand (opgenomen via whatsapp) maar krijg het niet omgezet naar .mp3

@steffnov was geen subtiele hint van mijn kant, maar zou het helemaal niet verkeerd vinden om platen als bombs away/ technotic nog eens te horen *nu wel hint hint :P *
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www37.zippyshare.com/v/GeSuGmbM/file.html

De mp3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 22:56 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
http://www37.zippyshare.com/v/GeSuGmbM/file.html

De mp3 :P

Ohja, de conversie was uiteindelijk gelukt, was alleen vergeten hem hier neer te zetten :$

Track die ik zoek is het best te horen op 0.17
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tatanka - Mess Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Kom net deze plaat tegen op Youtube en ik geloof dat dut hem was:


@Frequencerz was dit idd de plaat die jullie hebben gedraait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:30 
 
Hardtraxx Elite

Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:47 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)


Dat was hem iig niet, die had ik gelijk herkent. dank voor 't meedenken though
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
hotymoty schreef:
Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)


Dat was hem iig niet, die had ik gelijk herkent. dank voor 't meedenken though


Het is inderdaad Tatanka - Mess Up, kan niet anders ;)

Je hoort heel duidelijk: We bring low frequenced bass to shake the fucking place
Weet dan ook wel zeker dat je daarna hoorde: This is going to make you freak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:04 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
phoenix schreef:
hotymoty schreef:
Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)


Dat was hem iig niet, die had ik gelijk herkent. dank voor 't meedenken though


Het is inderdaad Tatanka - Mess Up, kan niet anders ;)

Je hoort heel duidelijk: We bring low frequenced bass to shake the fucking place
Weet dan ook wel zeker dat je daarna hoorde: This is going to make you freak ;)



zowel de melodie op 2.05 en 3.40 klinkt niet zoals de melodie die ik me kan herinneren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij is het deze:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Als dat zo is dan hulde voor de Frequencerz voor het draaien van die plaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:05 
 
Hardtraxxer

Jarva schreef:
Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?


Hard Driver - POW!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rigity schreef:
Jarva schreef:
Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?


Hard Driver - POW!



Idd hard driver - POW
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was Hard Driver - POW!
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen