ik zeg zoek het uit haha niet lullig bedoeld maar miss kan je het hier ergens vinden, want ik weet het niet
View on SoundCloud
ik zeg zoek het uit haha niet lullig bedoeld maar miss kan je het hier ergens vinden, want ik weet het niet
In deze tool heeft hij ook kicks gebruikt die nooit in releases zijn gebruikt, dus misschien vind je het nooit.
Dr. Peacock - Unite (Adrenokrome Remix)Ivarus wrote:Ik zag gisteren op het Internet een filmpje van een kerel op "Dominator" in zeer mooi groen Boratpakje.
In dat filmpje gaat de jongen redelijk los op een wat melodieus frenchcore nummertje waar de fluit redelijk centraal staat.
Ben normaal gesproken niet echt van de frenchcore/hardcore, maar dit klonk wel aardig.
Iemand een idee?
Herken je geen vocals oid?phoenix wrote:Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent
Dat is het probleem ik kan me geen vocale herinneren en eigenlijk vrij zeker ben dat het geen frequencerz track is, of hij moet heel oud of nieuw zijn. Vrij zeker dat het eerste deel van de melodie als volgt ging: bum bum bum b b b bum bum bum . Ik heb zo juist een geluids opname vd plaat op me telefoon gevonden zal die zo ff uploaden, is echt heel weinig uit op te maken maar wie weet helpt t.bartjj wrote:Herken je geen vocals oid?phoenix wrote:Ik heb een vage omschrijving maar wellicht dat iemand hem weet: Zaterdag op essential festival draaide frequencerz aan het einde van hun set een plaat met een flinke reverse en een lead met een 'oude' sound eraan. Hoop dat iemand hem herkent
Enige frequencerz track waar ik zo op kan komen is Phaser, maar daar zit enkel een hele korte reverse helemaal aan t begin.
Misschien is het juist een hint dit weer eens te gaan doenFrequencerz wrote:Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid..![]()
Zelf nu ook wel benieuwd welke je zoekt
De opname is ge-timestamped, jullie hebben hem om 21:20 gedraaid.Frequencerz wrote:Kan je misschien iets meer opnoemen, want volgens mij hebben we geen reversed bass track gedraaid..![]()
Zelf nu ook wel benieuwd welke je zoekt
Ohja, de conversie was uiteindelijk gelukt, was alleen vergeten hem hier neer te zettenSteffnov wrote:http://www37.zippyshare.com/v/GeSuGmbM/file.html
De mp3
Dat was hem iig niet, die had ik gelijk herkent. dank voor 't meedenken thoughhotymoty wrote:Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)
Het is inderdaad Tatanka - Mess Up, kan niet andersphoenix wrote:Dat was hem iig niet, die had ik gelijk herkent. dank voor 't meedenken thoughhotymoty wrote:Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)
View on YouTubeErikZ wrote:Het is inderdaad Tatanka - Mess Up, kan niet andersphoenix wrote:Dat was hem iig niet, die had ik gelijk herkent. dank voor 't meedenken thoughhotymoty wrote:Op Wish draaide de Freqz nog Make It Loud(Headhunterz remix)
Je hoort heel duidelijk: We bring low frequenced bass to shake the fucking place
Weet dan ook wel zeker dat je daarna hoorde: This is going to make you freak
Hard Driver - POW!Jarva wrote:Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?
Rigity wrote:Hard Driver - POW!Jarva wrote:Deze hoorde ik afgelopen zaterdag voorbij komen op Dominator tijdens Crypsis z'n set. Enige wat ik er nog van weet is de tekst; "How you like me now?" (niet te verwarren met Look At Me Now van Sub Sonik) die vlak voor de drop heel duidelijk te horen is. Gevolgd door een vrij basic maar ongelofelijk harde kick met heerlijke geluidjes er achter. Iemand enig idee?