Hoe heet de track die Main Concern op loudness draaide met vocals 'I am the deathmachine'?
Kan hem niet op YT vinden via de tracklist.
Kan hem niet op YT vinden via de tracklist.
Chain Reaction - Out With A Bang?wrote:ik ben opzoek naar een wat ouder hardstyle nummer, ik gok uit de periode 2008-2010.
chain reaction draaide het nummer afgelopen zomer. het nummer heeft volgens mij de zelfde vocals als atmozfears & energyzed - never again. het schreeuw stukje van de vocal wordt gesidechained waarop vervolgens de kick eronder komt. misschien een beetje een vage beschrijving maar ik hoop dat iemand me kan helpen(zoek het nummer al best wel lang)
Ja dat is hem thanks!!!wrote:Chain Reaction - Out With A Bang?wrote:ik ben opzoek naar een wat ouder hardstyle nummer, ik gok uit de periode 2008-2010.
chain reaction draaide het nummer afgelopen zomer. het nummer heeft volgens mij de zelfde vocals als atmozfears & energyzed - never again. het schreeuw stukje van de vocal wordt gesidechained waarop vervolgens de kick eronder komt. misschien een beetje een vage beschrijving maar ik hoop dat iemand me kan helpen(zoek het nummer al best wel lang)
Een hele crappy eigen productie heb ik het idee.wrote:View on YouTube
hee jongens/damens,
welk nummer is het stukje van 22:50 tot 23:30?
ben erg benieuwd krijg er echt een lekker gevoel van haha
Nevermind.
Nee, het was echt een hardstyle nummer.wrote:https://www.youtube.com/watch?v=BwiQxt4ahww
Deze (of een remix)?
Guus, kom naar huus, want de koeien staan op springen,wrote:dat onzin nummer over die boer, op die boerderij met z'n koeien enzo. geen idee meer hoe ie heet. Heeft hier ooit wel eens op htrxx gestaan.
wrote:Guus, kom naar huus, want de koeien staan op springen,wrote:dat onzin nummer over die boer, op die boerderij met z'n koeien enzo. geen idee meer hoe ie heet. Heeft hier ooit wel eens op htrxx gestaan.
de varkens motten vretten en 't hooi mot van 't land.
Met die tekst toevallig?
wrote:Is het niet gewoon Euromasters - Alles naar de Kloten?