Die set + TL is door intoxicators zelf gepost dus dat zal wel kloppen. Denk dat het een track van een maat van hun is of iemand die ze kennen, zou dus kunnen zijn dat die niet op youtube staatwrote:Allen,
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een track die volgens de tracklist '' ravage - distruction'' heet. Ik kan hier echter helemaal niets over deze track vinden. Klopt dit wel?
http://lsdb.nl/set/157623/intoxicators- ... 08-14.html
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dacht dat jij je account verwijderd had?
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
View on SoundCloud
Tussen 1:17:50 en 1:19:00 hoor je zo'n Britse vocal, alleen waar komt deze vandaan of hoe heet het betreffende nummer. Daarna hoor je I control your body enzovoorts.
Bij voorbaat dank
Tussen 1:17:50 en 1:19:00 hoor je zo'n Britse vocal, alleen waar komt deze vandaan of hoe heet het betreffende nummer. Daarna hoor je I control your body enzovoorts.
Bij voorbaat dank
Dit is Kasparov - Pessa Pessa Hardcore Hooligan (Mash Up). Tekst uit Paul Elstak - You're a Hardcore Hooligan, komt origineel uit de serie Football Factorywrote:View on SoundCloud
Bij voorbaat dank
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Yes, super! Ah daarom kwam het me zo bekend voor. Die film heb ik wel een keer of tien keer gezien. Hartstikke bedankt!wrote:Dit is Kasparov - Pessa Pessa Hardcore Hooligan (Mash Up). Tekst uit Paul Elstak - You're a Hardcore Hooligan, komt origineel uit de serie Football Factorywrote:View on SoundCloud
Bij voorbaat dank
-
S
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
View on YouTubewrote:Iemand?
-
QHardtraxx Veteran
D-Block & S-Te-Fan Ft Blasterjaxx - Beautiful World
Thx!wrote:D-Block & S-Te-Fan Ft Blasterjaxx - Beautiful World
-
EHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
Ik ga m toch nog een keer opnieuw posten.wrote:Ik ben op zoek naar de track die op de achtergrond bij deze video staat. Ik heb het al aan velen gevraagd, maar niemand weet zich te herinneren hoe deze heet
View on YouTube
Tijd: 1:23 - 1:29
Lijkt op Zany - Widowmaker (Deni & Chaser Remix).
-
A
Gister op Loudness draaide Phuture Noize em geloof ik maar ik zoek dus een rauwe track met een stukje viool erdoorheen. Wat gevolgd word door heerlijke hoge screeches, iemand enig idee?
-
QHardtraxx Veteran
Primefire - The Owlman?
Hard Driver - Crank It Up?wrote:Gister op Loudness draaide Phuture Noize em geloof ik maar ik zoek dus een rauwe track met een stukje viool erdoorheen. Wat gevolgd word door heerlijke hoge screeches, iemand enig idee?
-
HHardtraxxer
- 205 posts member since 2011
- last seen May 2024
Afgelopen Zaterdag op Loudness draaide Phuture Noize een plaat met een vrij lange opbouw aan het einde van de opbouw hoor je een paar pistool schoten waarop er een heerlijke gated of reverse kick komt. Iemand enig idee hoe deze plaat heet? Was volgens mij ergens tussen de 5de en 15de plaat.
-
A
thnx nooit gehoord!wrote:Dat is Sasha F & The Strangerz ft. Tawar - Suffocate
lijkt wel beetje op B-front plaatje
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
The R3belz Vs Typhoon - Right Now