Ik kwam deze laatste tegen na Loudness en kan gewoon geen link leggen met hoe hij moet heten, iemand die me hier mee kan helpen?
View on YouTube
View on YouTube
Bedanktwrote:Promo & Thera - The Dome
wrote:View on YouTube
Is een bootleg van Mad Dog zelf zonder titel, hij draaide hem ook op Thrillogy en daar kon ik het aan hem vragenwrote:View on YouTube
Volgens mij bedoel je het origineel van deze sample (@1:11)?wrote:wrote:Dat sirene achtige geluidje doet me denken aan de break van Duro - Phenomenon (Showtek Remix), daar zit ook ziets op de achtergrond.wrote:Lijkt een beetje op die wolf in Dead Of The Night van Bioweapon & ToneshifterzIk zoek niet het sirenegeluid, maar echt wat je hoort op de voorgrond. Doet me denken aan een Tatanka plaat ofzo?wrote:Dat geluidje op de achtergrond zit ook zo ongeveer in Night Colours Black dacht ik.
Link;wrote:Ik zoek (voor iemand die ik ken) al een lange tijd een track, dus ff een account hier aangemaakt om het te vragen.
Rond 0:57 komt er een track waarvan we dus de naam niet meer weten, hopelijk weet iemand hier het
View on Facebook
wrote:View on YouTubewrote:Ik zoek (voor iemand die ik ken) al een lange tijd een track, dus ff een account hier aangemaakt om het te vragen.
Rond 0:57 komt er een track waarvan we dus de naam niet meer weten, hopelijk weet iemand hier het
View on Facebook
http://www.discogs.com/Pino-DAmbini-Up- ... ease/63344
Whoaa vet thanks!!wrote:Project Omeaga - Prednison Attack
Requiem - Survivors
2. IDwrote:Coone - Words from the gang (D-Block & S-te-Fan Remix)