Wat was dat nummer een knaller!Kepro wrote:Wildstylez 160 bpm track
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Als er nou meer van dat soort platen zouden uit komen ipv de troep die er nu komt zou ik het dik prima vinden!kevinsep wrote:Wat was dat nummer een knaller!Kepro wrote:Wildstylez 160 bpm tracklekker simpel maar toch goed om helemaal uit je dak te gaan.
Thanks, volgensmij heb ik emPNXRMX wrote:Is dat die ene met "We are still here!" in de tekst? Want dat is Max Enforcer - DamnedSpanjer wrote:Korsakoff & The Viper - Re-bottled
Der zit een lyrics in die ook in een hardstyle track zit volgensmij, want deze komt mij heel bekend voor, iemand weet welke - als het klopt wat ik zeg?
-
S
We bring low frequenced bass to shake the fucking place
en dan in zhe climax:
this is going to make you scream
en dan in zhe climax:
this is going to make you scream
Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass?
-
S
NoptechnoboyYNWA27 wrote:Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass?
Ik zoek een track met de vocals: You cant be me im a rockstar. Anagenetic draaide hem twee keer, op Pleasure Island en op Free Festival. Het is volgens mij niet van haar omdat zij alleen een DJ is. Alvast bedank
Niet toevallig 1 of andere edit daarvan ?stefaneke wrote:NoptechnoboyYNWA27 wrote:Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass?
View on YouTubePiaaa wrote:Niet toevallig 1 of andere edit daarvan ?stefaneke wrote:NoptechnoboyYNWA27 wrote:Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass?
Officieel heet ie volgens mij TAT's Mashup
Weer die Imogen Heap sample :') Hoe dan ook blijft die sample zoooo geil!
Weer?Mannonymous wrote:Weer die Imogen Heap sample :') Hoe dan ook blijft die sample zoooo geil!
Toen was het nog een beetje 'origineel'. Tot dit jaar opeens elke dj het oppakt.
Gokje;technoboyYNWA27 wrote:Ik zoek een track met de vocals: You cant be me im a rockstar. Anagenetic draaide hem twee keer, op Pleasure Island en op Free Festival. Het is volgens mij niet van haar omdat zij alleen een DJ is. Alvast bedank
Toxik Waste- Rockstar (Brainkicker rmx)?
Tekst zit in flink veel nummers volgens mij.
Hoe heet het Nummer waar ze dit in Zeggen :
Wake up
You're in a dream
You're in a acid dream
Alvast Bedanktt.
Wake up
You're in a dream
You're in a acid dream
Alvast Bedanktt.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)Hardstyle_Ambassador wrote:Hoe heet het Nummer waar ze dit in Zeggen :
Wake up
You're in a dream
You're in a acid dream
Alvast Bedanktt.
Ja dat is hemA-maze wrote:Gokje;technoboyYNWA27 wrote:Ik zoek een track met de vocals: You cant be me im a rockstar. Anagenetic draaide hem twee keer, op Pleasure Island en op Free Festival. Het is volgens mij niet van haar omdat zij alleen een DJ is. Alvast bedank
Toxik Waste- Rockstar (Brainkicker rmx)?
Tekst zit in flink veel nummers volgens mij.
Oke Echt Bedankt !Kryptica wrote:Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)Hardstyle_Ambassador wrote:Hoe heet het Nummer waar ze dit in Zeggen :
Wake up
You're in a dream
You're in a acid dream
Alvast Bedanktt.
Vind Die Track Echt Goed !
Die is idd wel kalm!Hardstyle_Ambassador wrote:Oke Echt Bedankt !Kryptica wrote:Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)Hardstyle_Ambassador wrote:Hoe heet het Nummer waar ze dit in Zeggen :
Wake up
You're in a dream
You're in a acid dream
Alvast Bedanktt.
Vind Die Track Echt Goed !
-
P
- 6 posts member since 2010
- last seen Apr 2011
Ik zoek een nieuw nummer dat ik coone onlangs heb horen draaien.
Ik denk dat het een nieuw nummer van ambassador inc is,
de tekst gaat over coone die tegen fenix praat
1st zegt hij 'fenix jij loopt altijd te stoefen met je hoge kick's, laat eens wat horen'
Dan volgt een stuk bas
dan zegt coone 'haha loser de filter staat er nog op'
zo bouwt het nummer zich op
kan iemand mij misschien informatie over deze song bezorgen of een preview doorsturen ?
Ik vind er niets over
Ik denk dat het een nieuw nummer van ambassador inc is,
de tekst gaat over coone die tegen fenix praat
1st zegt hij 'fenix jij loopt altijd te stoefen met je hoge kick's, laat eens wat horen'
Dan volgt een stuk bas
dan zegt coone 'haha loser de filter staat er nog op'
zo bouwt het nummer zich op
kan iemand mij misschien informatie over deze song bezorgen of een preview doorsturen ?
Ik vind er niets over
Dan zal dat een nieuw nummer zijn van hun liveact wat nog niet als preview op youtube staat. Ik zou als ik jou was gewoon Coone en Ambassador Inc. in de gaten sturen of even een PM naar Coone sturen.
-
P
- 6 posts member since 2010
- last seen Apr 2011
Ik hoop dat ie snel uit komt want het is echt een vette trackKhadber wrote:Dan zal dat een nieuw nummer zijn van hun liveact wat nog niet als preview op youtube staat. Ik zou als ik jou was gewoon Coone en Ambassador Inc. in de gaten sturen of even een PM naar Coone sturen.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
even voor de goeie orde
je bedoelde dit toch khad?
Khadber wrote:Dan zal dat een nieuw nummer zijn van hun liveact wat nog niet als preview op youtube staat. Ik zou als ik jou was gewoon Coone en Ambassador Inc. in de gaten houden of even een PM naar Coone sturen.
Foutje, zit nog in de vakantiesfeer gok ik zo haha!frankhardenberg wrote:even voor de goeie orde
Khadber wrote:Dan zal dat een nieuw nummer zijn van hun liveact wat nog niet als preview op youtube staat. Ik zou als ik jou was gewoon Coone en Ambassador Inc. in de gaten houden of even een PM naar Coone sturen.
-
RHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
Brennan Heart - Van Halen is a Rockstar (Qlimax DJ Tool)technoboyYNWA27 wrote: Ik zoek een track met de vocals: You cant be me im a rockstar. Anagenetic draaide hem twee keer, op Pleasure Island en op Free Festival. Het is volgens mij niet van haar omdat zij alleen een DJ is. Alvast bedank
die misschien?