Active topics in Algemeen

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Roan123 wrote:
technoboyYNWA27 wrote: Ik zoek een track met de vocals: You cant be me im a rockstar. Anagenetic draaide hem twee keer, op Pleasure Island en op Free Festival. Het is volgens mij niet van haar omdat zij alleen een DJ is. Alvast bedank
Brennan Heart - Van Halen is a Rockstar (Qlimax DJ Tool)
die misschien?
Haha nee die ken ik wel, maar ik heb hem al gevonden ^^ alsnog bedankt.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
technoboyYNWA27 wrote:
Roan123 wrote:
technoboyYNWA27 wrote: Ik zoek een track met de vocals: You cant be me im a rockstar. Anagenetic draaide hem twee keer, op Pleasure Island en op Free Festival. Het is volgens mij niet van haar omdat zij alleen een DJ is. Alvast bedank
Brennan Heart - Van Halen is a Rockstar (Qlimax DJ Tool)
die misschien?
Haha nee die ken ik wel, maar ik heb hem al gevonden ^^ alsnog bedankt.
Welk nummer was het dan?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Toxic Waste - Rockstar (Brainkicker Remix)
P
6 posts member since 2010
last seen Apr 2011
Khadber wrote:Dan zal dat een nieuw nummer zijn van hun liveact wat nog niet als preview op youtube staat. Ik zou als ik jou was gewoon Coone en Ambassador Inc. in de gaten sturen of even een PM naar Coone sturen.
tis fenix & sjaak - mister ego
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
euhm ik heb hier een track met de zelfde text als fuck you up van ezteq en weet alleen fucking failure / dawn

iemand een idee ?
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
NoiseHunterZ wrote:euhm ik heb hier een track met de zelfde text als fuck you up van ezteq en weet alleen fucking failure / dawn

iemand een idee ?
DJ D vs Nitrogenetics - Melodic Artwork heeft die vocals iig
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
NoiseHunterZ wrote:euhm ik heb hier een track met de zelfde text als fuck you up van ezteq en weet alleen fucking failure / dawn

iemand een idee ?
Misschien Crypsis & Luna - Powerplay. Dat gebruikt ook dezelfde lyrics als Fuck You Up. De rest van de track is een edit van hun Torture (of eigenlijk is Torture een edit van Powerplay, zo ver ik weet).

Of misschien is het Wasted Penguinz Meets DJ Coyote - Fuckin' Failure (A Next Generation [BIR008]).
Gevonden op lololyrics.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
ja dat is um :D

thx :thumbup:
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
gister draaide headhunterz nummer waarbij je dat sound hoorde wat je altijd aan et einde van q-dance filmpjes hoort.. hoop dat jullie begrijpe wat k bedoel:P

want dat is echt chill nummer :love: :thumbsup:

View on YouTube

dat bedoel k alleen dan dus een nummer waar je dat ook heletijd in hoort :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
q base anthem ?
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
the_sequence wrote:gister draaide headhunterz nummer waarbij je dat sound hoorde wat je altijd aan et einde van q-dance filmpjes hoort.. hoop dat jullie begrijpe wat k bedoel:P

View on YouTube

dat bedoel k alleen dan dus een nummer waar je dat ook heletijd in hoort :drool:
Brennan Heart - This Is Not..
Deze misschien? :thumbup:
Hardtraxxer
123 posts member since 2009
last seen Apr 2026
gister draaide headhunterz nummer waarbij je dat sound hoorde wat je altijd aan et einde van q-dance filmpjes hoort.. hoop dat jullie begrijpe wat k bedoel:P

View on YouTube ... re=related

Brain Ovulation - Kick & Bass
Last edited by Knocker on 07 Aug 2010 15:10, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
@wzy ja die bedoelde ik dankje:D :clap:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
the_sequence wrote:gister draaide headhunterz nummer waarbij je dat sound hoorde wat je altijd aan et einde van q-dance filmpjes hoort.. hoop dat jullie begrijpe wat k bedoel:P

View on YouTube

Hahaha jij was zeker ook in DE LIER waar Headhunterz ff een knalsetje afleverde! :bomb:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021

View on YouTube

Kan een track van Brennan Heart zijn, This is not.. Maar t kan ook A Decade Of Dedication zijn, daar zit t volgens mij ook in!
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Van deze track heeft Q-dance et iig vandaag....
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Ik zoek een nummer waar een een vrouwen stem zegt: "I dont wan't to be alone". En dan krijg je zo'n Blademasterz achtige kick/bass.
M
Hardtraxxer
88 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Hymn wrote:Ik zoek een nummer waar een een vrouwen stem zegt: "I dont wan't to be alone". En dan krijg je zo'n Blademasterz achtige kick/bass.
Je zat al aardig in de buurt met een blademasterz bass/kick. Een andere alias van brennan heart.
Het is "unknown analoq - blackout" uit 2006. [MY001]

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Jaaah, dat is hem. Thx!

Heerlijk :loving:
D
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Oke van een ander forum kreeg ik deze (slechte) beschrijving in het engels, zelf zou ik het niet weten dus misschien een van jullie:

I'm looking for 1 specific track, maybe you guys can help me? It's a track roughly 2 years old, and the buildup i thought was rather boring and repetitive. The chorus however, is really awesome. It's not reversed like alot of the tracks are from 2 years ago, but the chorus is JUST melodic, and it sounds mostly like water drops falling on different tones. Not actual water drops, but very similar on the way the tone changes. The actual sound I'd describe as "dling!" with a tad bit of a high tone to it which goes up and down. It might be from dutch origin, but I've checked most dutch hardstyle djs and can't find it.

Ik snap dat dit enorm vaag is maar misschien dat iemand het weet. :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Hmm, een track met waterdruppel geluiden. Ik zou het niet weten zo op het eerste moment :P
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 4 days ago
katamaran wrote:Hmm, een track met waterdruppel geluiden. Ik zou het niet weten zo op het eerste moment :P
Donkey Rollers - Overcome?
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
oja klopt, in de break zitten waterdruppels. Ik zat te denken aan tracks met waterdruppel geluiden in de climax. ^^
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Ik denk eigenlijk dat ie Frontliner - Time bedoelt.

Nu heb ik zelf ook nog een vraagje.
Weet iemand of http://www28.zippyshare.com/v/18101576/file.html ooit is gereleased?
Zat wat oude 2dangerous setjes te luisteren en in de tracklist wordt deze aangegeven als D-Mind - TBA.
Vind het echt een zwaar lekker nummer à la Last Resort en Asskickin'.
Alvast bedankt
G
Faalhaas wrote:Ik denk eigenlijk dat ie Frontliner - Time bedoelt.

Nu heb ik zelf ook nog een vraagje.
Weet iemand of http://www28.zippyshare.com/v/18101576/file.html ooit is gereleased?
Zat wat oude 2dangerous setjes te luisteren en in de tracklist wordt deze aangegeven als D-Mind - TBA.
Vind het echt een zwaar lekker nummer à la Last Resort en Asskickin'.
Alvast bedankt
mss zit ie hier bij
http://hardstyle.lsdb.eu/set/53732/D-Mi ... -2010.html