Nee manJust4Music wrote:stefaneke wrote:Russen zijn nooit op de maan geweestProfaNe wrote:de break is heel lang en er zit Russische gepraat onder van de landing op de maan ofzo lijkt het...
Star Creatorz - Killzone
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
hij heeft em toch al :')
Oldschool, Newschool, Noschool rules, the history of music on this track.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
kent iemand deze de vocals gaan iets van going freaky with my dj's on the deck??? het is hardstyle!
Haha, die had ik dus blijkbaar al ergens op mijn pc staanNegert wrote:DJ Neophyte & Tha Playah - Still Nr. 1?
Maar ik hoorde deze nog eens in een setje, en wist de naam niet. Bedankt!
-
RHardtraxx Veteran
tnks heerlijk nummerNegert wrote:Alpha Twins - In Time
What if the task is simply to enfold?
To become who you already are in you essential nature.
What if there is no need to change?
No need to try and transform yourself.
How would this effect how you feel when you wake up in the morning?
How would this change what you think you have to learn?
What if who you essentially are right now,
is all that you are ever going to be…..?
DEZE TEKST weet ik, maar hoe heet het nummer
Alvast bedankt
DEZE TEKST weet ik, maar hoe heet het nummer
Zoek 'n nummertje die werd gedraaid op 10 years afgelopen weekend. Was toen nog niet echt naar de haaien dus zal tussen 12 en 3 zijn geweest.
Het was alleen maar kick/bass en soms ging de kick harder en soms zachter (met een snare erdoor) en soms waren het bijna hardcore kicks. SUPER NUMMERTJE weet alleen niet hoe die heet
en het is géén Willde Gullie Bas
Het was alleen maar kick/bass en soms ging de kick harder en soms zachter (met een snare erdoor) en soms waren het bijna hardcore kicks. SUPER NUMMERTJE weet alleen niet hoe die heet
-
RHardtraxx Veteran
kijk is bij nummers van Chain Reaction daar vind je die welkevinsep wrote:What if the task is simply to enfold?
DEZE TEKST weet ik, maar hoe heet het nummer![]()
Alvast bedankt
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Heatzone - To Become whehe sorrythe sidespinnars wrote:kijk is bij nummers van Chain Reaction daar vind je die welkevinsep wrote:What if the task is simply to enfold?
Alvast bedankt
Nego wrote:Heatzone - To Become whehe sorrythe sidespinnars wrote:kijk is bij nummers van Chain Reaction daar vind je die welkevinsep wrote:What if the task is simply to enfold?
Alvast bedankt
THANK YOU
Ik denk dat je Deepack & Luna - Stomper bedoeldMannonymous wrote:Zoek 'n nummertje die werd gedraaid op 10 years afgelopen weekend. Was toen nog niet echt naar de haaien dus zal tussen 12 en 3 zijn geweest.
Het was alleen maar kick/bass en soms ging de kick harder en soms zachter (met een snare erdoor) en soms waren het bijna hardcore kicks. SUPER NUMMERTJE weet alleen niet hoe die heeten het is géén Willde Gullie Bas
View on YouTube
vanaf 3:00 min ongeveer...
Noisecontrollers - Clubjumper
iig een Beat Providers. Titel zou ik niet weten.
-
G
Enig zoekwerk leverde mij op dat deze plaat nog geen naam heeft maar wel van Beat Providers is, dus meer dan Dakpan zegt kunnen we er niet van maken 
Nope.. ik bedoelde het nummer dat in de Feestfabriek Live set van Qlass Elite (Party Lab) hoort.Civil Mindz wrote:Ik denk dat je Deepack & Luna - Stomper bedoeldMannonymous wrote:Zoek 'n nummertje die werd gedraaid op 10 years afgelopen weekend. Was toen nog niet echt naar de haaien dus zal tussen 12 en 3 zijn geweest.
Het was alleen maar kick/bass en soms ging de kick harder en soms zachter (met een snare erdoor) en soms waren het bijna hardcore kicks. SUPER NUMMERTJE weet alleen niet hoe die heeten het is géén Willde Gullie Bas
![]()
View on YouTube
Tussen Frontliner - Discorecords en JDX - You & Me (misschien dat 't de intro van You & Me is?)
LINK: http://www6.zippyshare.com/v/10268753/file.html
Dat is dat Hardcore nummer dat Wildstylez speciaal voor Defqon maakte geloof ik.Mannonymous wrote:Nope.. ik bedoelde het nummer dat in de Feestfabriek Live set van Qlass Elite (Party Lab) hoort.Civil Mindz wrote:Ik denk dat je Deepack & Luna - Stomper bedoeldMannonymous wrote:Zoek 'n nummertje die werd gedraaid op 10 years afgelopen weekend. Was toen nog niet echt naar de haaien dus zal tussen 12 en 3 zijn geweest.
![]()
View on YouTube
Tussen Frontliner - Discorecords en JDX - You & Me (misschien dat 't de intro van You & Me is?)
LINK: http://www6.zippyshare.com/v/10268753/file.html
Korsakoff & The Viper - Re-bottled
Der zit een lyrics in die ook in een hardstyle track zit volgensmij, want deze komt mij heel bekend voor, iemand weet welke - als het klopt wat ik zeg?
Der zit een lyrics in die ook in een hardstyle track zit volgensmij, want deze komt mij heel bekend voor, iemand weet welke - als het klopt wat ik zeg?
Is dat die ene met "We are still here!" in de tekst? Want dat is Max Enforcer - DamnedSpanjer wrote:Korsakoff & The Viper - Re-bottled