Klinkt toch wel heel vet, maar is denk niet van Ran-D. Zou totaal niet logisch zijn dat we hem voor het eerst van Deepack horen en niet van Ran-D.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Aan die eerste screech te horen als de kick erin klapt vind ik het toch wel heel veel weg hebben van een deepack productie..
Je kunt er van uitgaan dat het een Deepack solo is dus. 
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Die kicks en screeches klinken voor mij niet als een Ran-D productie inderdaad. Inmiddels aan Deepack gevraagd, ben benieuwd.
-
S
- 4 posts member since 2014
- last seen Oct 2014
Om na het voorstel-topicje van net maar direct met de deur in huis te vallen:
Ik ben op zoek naar dit nummer:
View on YouTube
Dit nummer werd verrassend vaak gedraaid op dit feest, maar ik kan hem nergens vinden. Als iemand een idee heeft
Ik ben op zoek naar dit nummer:
View on YouTube
Dit nummer werd verrassend vaak gedraaid op dit feest, maar ik kan hem nergens vinden. Als iemand een idee heeft
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Phrantic & Blackburn - In Your What? 
-
S
- 4 posts member since 2014
- last seen Oct 2014
Das nog eens een snelle reactiewrote:Phrantic & Blackburn - In Your What?
Maar helemaal geweldig, dit is hem
-
QHardtraxx Veteran
Frontliner - Somebody Say Yeah 
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Om terug te komen op onze discussie: het is inderdaad een nieuwe track van Deepack.
dit Is een (terstversie van) een nieuwe track van ons met Mc I See
Voor de Hardcore/Crossbreed fanatiekelingen
Hieronder de Youtube-link van het door mij gemaakte filmpje. Lijkt iets richting Cooh's style/Switch Technique, Drum and Bass en wat Hardcore. Gedraait op Kabaal Digitaal, Wageningen.
View on YouTube
Weet iemand hoe dit nummer heet, is denk ik al tijdje uit maar kom niet op de naam.
Hieronder de Youtube-link van het door mij gemaakte filmpje. Lijkt iets richting Cooh's style/Switch Technique, Drum and Bass en wat Hardcore. Gedraait op Kabaal Digitaal, Wageningen.
View on YouTube
Weet iemand hoe dit nummer heet, is denk ik al tijdje uit maar kom niet op de naam.
Ik zoek een nummer die phuture noize draaide op Xxlerator, redelijk aan het einde van hun
set volgens mij. Er werd in het nummer gezegt unleash the fury (o.i.d.)???
set volgens mij. Er werd in het nummer gezegt unleash the fury (o.i.d.)???
-
QHardtraxx Veteran
Neroz - Unleash Fury misschien?
Top dat is hem. Oja en weet iemand dit nummer?wrote:Neroz - Unleash Fury misschien?
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
Regain - Insane 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Cellrock - Champion Sound (Prefix & Density Remix)
Hopen dat er trouwens nog iets gaat gebeuren met die P&D en Thera collab.
Hopen dat er trouwens nog iets gaat gebeuren met die P&D en Thera collab.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Thanks! 
een track met i will massacre you, en fuck you up erin.
Werd meerdere malen gister gedraaid @ xxlerator outdoor.
Het is niet DJ Ezteq - Fuck You Up, maar eerder een remix, redo of iets dergelijks?
Het is niet DJ Ezteq - Fuck You Up, maar eerder een remix, redo of iets dergelijks?
Ik gok dat dat Digital Punk - Firestorm waswrote:een track met i will massacre you, en fuck you up erin.
ja dat is hem, die track al meerdere malen geluisterd en het alsnog niet weten. In elk geval Thanks!wrote:Ik gok dat dat Digital Punk - Firestorm waswrote:een track met i will massacre you, en fuck you up erin.
Eentje met de tekst van this is sparta; meerdere malen gedraaid op xxlerator outdoor.
Ik denk niet dat het activator - sparta is; maar een nieuwe versie? iemand een idee?
Ik denk niet dat het activator - sparta is; maar een nieuwe versie? iemand een idee?
Bedankt!! Zeer goede track.wrote:The Outside Agency - The Sunrise
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026