Hans Teeuwen - Snelkookpan (Frequencerz & Jack Of Sound Dj Tool)wrote:Kan iemand vertellen welke track dit is?
Werd gedraaid op Beat The Bridge Kingsnight door frequencerz
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
haha jij reageert snel :p ik had de verkeerde link erin staan.. heb hem aangepastwrote:wrote:Kan iemand vertellen welke track dit is?
Hans Teeuwen - Snelkookpan (Frequencerz & Jack Of Sound Dj Tool)
Das de nieuwe B-Freqz - TBAwrote:haha jij reageert snel :p ik had de verkeerde link erin staan.. heb hem aangepastwrote:wrote:Kan iemand vertellen welke track dit is?
Hans Teeuwen - Snelkookpan (Frequencerz & Jack Of Sound Dj Tool)
B-Front & Frequencerz - Psycho (B2SR2014004)
Ohja idd, thx!wrote:Das de nieuwe B-Freqz - TBA
B-Front & Frequencerz - Psycho (B2SR2014004)
Weet iemand hoe de edit van Year of Summer heet die gespeeld werd door Wild MFs op beat the bridge op Koningsdag?
Bedoel je toevallig Lose My Mind? Heb Year Of Summer niet gehoord geloof ik.wrote:Weet iemand hoe de edit van Year of Summer heet die gespeeld werd door Wild MFs op beat the bridge op Koningsdag?
en dan die Lose My Mind/Chronic Disorder mashup die zatox op Reverze ook heeft gedraaid?wrote:Bedoel je toevallig Lose My Mind? Heb Year Of Summer niet gehoord geloof ik.wrote:Weet iemand hoe de edit van Year of Summer heet die gespeeld werd door Wild MFs op beat the bridge op Koningsdag?
die is wel echt
Ja die heb ik wel gehoord.wrote:en dan die Lose My Mind/Chronic Disorder mashup die zatox op Reverze ook heeft gedraaid?wrote:Bedoel je toevallig Lose My Mind? Heb Year Of Summer niet gehoord geloof ik.wrote:Weet iemand hoe de edit van Year of Summer heet die gespeeld werd door Wild MFs op beat the bridge op Koningsdag?
die is wel echt![]()
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Ik zoek een track met als vocals iets van: i'm rougher than raw, i can't wait much longer. Dan nog een zinnetje en dan 'rebel rebel movement' als ik het goed heb.
Werd overigens gedraaid door Deepack op Beat The Bridge.
Het kon ook nog Gerardo Roschini - Drummachine wezen.wrote:Super bedankt voor de snelle reactiewrote: Razzle Dazzle Trax - Rattlebrain/Rattlebrain (Korsakoff Remix)
Promo - King Of Pain/King Of Pain (Negative A Remix)
Zany - My Beat
D'Stylerz - Drummachine![]()
Ik was inderdaad op zoek naar Rattlebrain en die plaat van Zany. De track van D'stylerz kende ik al maar vind ik niet echt goed. Die anderen daarentegen zijn heerlijk
Oke ik ben opzoek naar een heel bekend nummer, maar ik heb hem effe helemaal kwijt:
In het begin hoor je 'Artic' en 'Adaro' met een zware stem. Iemand enig idee?
F#ck the fake shit?wrote:Oke ik ben opzoek naar een heel bekend nummer, maar ik heb hem effe helemaal kwijt:
-
PHardtraxxer
- 109 posts member since 2012
- last seen Jan 2024
dat is bij fuck the fake shit (thrillogy edit)
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Niemand idee?wrote:Ik zoek een track met als vocals iets van: i'm rougher than raw, i can't wait much longer. Dan nog een zinnetje en dan 'rebel rebel movement' als ik het goed heb.
Kleine toevoeging:
Vocals gaan van 'I'm harder, I'm better, I'm faster, I'm stronger, I'm rougher than raw, I can't wait much longer. No no no no no no no. *voor mij onverstaanbare kreet* This is rebel rebel movement.
Daarna komen er screeches die steeds omhoog gaan.
Hopelijk zo iets duidelijker
Geen idee, ik had wel ooit ergens gelezen over een collab tussen Deepack en RR ofzo, maar ik weet niet of dat klopte, maar misschien is het wel een nieuwe track van hunzelf?wrote:Niemand idee?wrote:Ik zoek een track met als vocals iets van: i'm rougher than raw, i can't wait much longer. Dan nog een zinnetje en dan 'rebel rebel movement' als ik het goed heb.
Kleine toevoeging:
Vocals gaan van 'I'm harder, I'm better, I'm faster, I'm stronger, I'm rougher than raw, I can't wait much longer. No no no no no no no. *voor mij onverstaanbare kreet* This is rebel rebel movement.
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Geen idee, zal eens video uploaden. Had toevallig gefilmd. Kicks + screeches zouden wel eens RR kunnen zijn inderdaad.wrote:Geen idee, ik had wel ooit ergens gelezen over een collab tussen Deepack en RR ofzo, maar ik weet niet of dat klopte, maar misschien is het wel een nieuwe track van hunzelf?wrote:Niemand idee?wrote:Ik zoek een track met als vocals iets van: i'm rougher than raw, i can't wait much longer. Dan nog een zinnetje en dan 'rebel rebel movement' als ik het goed heb.
Kleine toevoeging:
EDIT:
View on YouTube
100% zeker geen Radical. Moet wel Ran-D zijn
klinkt heeeeeel erg als Ran-D deuntje haha, had eerder filmpje erop gegooid xD
voor zover ik weet had Ran-D een collab met Redixx ;P, maarja wie weet, hij klinkt wel echt vet
voor zover ik weet had Ran-D een collab met Redixx ;P, maarja wie weet, hij klinkt wel echt vet
Misschien Deepack zelf vragen? 
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Was live echt vet ja.wrote:klinkt heeeeeel erg als Ran-D deuntje haha, had eerder filmpje erop gegooid xD
Ik herken sounds nooit zo goed, hoorde dan weer wel dat die vocals niet van RR warenwrote:100% zeker geen Radical. Moet wel Ran-D zijn
Puik plan zeg!wrote:Misschien Deepack zelf vragen?
Kicks klinken wel wat holler/leger dan de kicks die Ran-D normaal gebruikt.
-
S
Bijna zeker weten Ran-D, totaal geen Radical. mss zelfs door Randy zelf ingesproken.