Ja, maar daarvoor waren de geruchten dat hij Big City Boy zou heten en daarvoor was het gewoon zoals nu Rambo is a Pussy. De uiteindelijk wel de beginnnaam gekregen.Kryptica wrote:Nee hoor Rambo Is A Pussy was nog altijd de naam bij de release
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik vroeg me af hoe die trek heette op Decibel Site en dan de Loudness area (als je aan klikt) want ben de naam er van vergeten 
B-Front - NeophobiaGReddy wrote:Ik vroeg me af hoe die trek heette op Decibel Site en dan de Loudness area (als je aan klikt) want ben de naam er van vergeten
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hij wou de Hardstyle versieTimothy21 wrote:Das niet et origineel hoor, das deze.....frankhardenberg wrote:je bedoelt:pecola-tje wrote:View on YouTube
Bass D & King Matthew - In The Mix
dit is de originele versie van het nummer, maar het is volgens mij ook in een hardstyle/hardcore nummer verwerkt, nog niet zo lang geleden..weet zo even niet meer door wie, maar het is hetzelfde deuntje..
ben er al langer naar op zoek,maar kan het nergens vinden..
Tatact - Seiv Mai Nait
of
Coone & Deepack - Mayday Dream
View on YouTube
En de hardstyle versie is idd mayday dream....maar hoe kom je bij tatact - seiv mai nait dan???
Bedanktwootum wrote:B-Front - NeophobiaGReddy wrote:Ik vroeg me af hoe die trek heette op Decibel Site en dan de Loudness area (als je aan klikt) want ben de naam er van vergeten
ik ben op zoek naar een hardstyle track waar het stukje vocal in komt iets like this: "My music keeps you moving" En daarna begint de bass, meer weet ik niet
Iemand idee
Iemand idee
Dankje!Knocker wrote:D-Block & S-te-Fan - Together
View on YouTube
haha sorry voor het filmpje,maar hoe heet dit nummer,en van wie is het?
(eventueel link naar youtube filmpje met het volledige nummer?)
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Stunned Guys - Hymnpecola-tje wrote:View on YouTube
-
G
zetten ze er ook bij vs hardstylep hepecola-tje wrote:View on YouTube
hoezo hs
Nou, er is een nummer waar je op de achtergrond beetje ge oeeewooohooo oeewoohooo hoord. Dan begint er iemand te praten met ; " I am a man who walks and sleep" zoeits, heel vaag...
Succes
Succes
ik zoek een oud trance nummer,
de break is heel lang en er zit Russische gepraat onder van de landing op de maan ofzo lijkt het...
hele hoge piep toontjes en hij is super bekend...
edit: hep em al
View on YouTube
de break is heel lang en er zit Russische gepraat onder van de landing op de maan ofzo lijkt het...
View on YouTube
ProfaNe wrote:ik zoek een oud trance nummer,
View on YouTube
freddyadu8 wrote:Stunned Guys - Hymnpecola-tje wrote:View on YouTube
Stunned Guys - Hymn is het niet, had ik zelf ook al uitgevonden..het is er een remix van
edit: heb hem nu zelf al gevonden, Stunned Guys - Hymn (amnesys remix)
View on YouTube
Nou, er is een nummer waar je op de achtergrond beetje ge oeeewooohooo oeewoohooo hoord. Dan begint er iemand te praten met ; " I am a man who walks and sleep" zoeits, heel vaag...
Succes
Succes
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
hardstyle? hardcore?
Activator & Francesco Zeta - Fear And Dark?
De break daarvan begint wel met de zin: I'm the man who walks alone..
De break daarvan begint wel met de zin: I'm the man who walks alone..
ProfaNe wrote:ik zoek een oud trance nummer,
View on YouTube
vond hem alleen zelf niet goed genoeg...
View on YouTube
Ik zoek een track waarbij de melodie heel erg op een stuk van deze melodie lijkt. Het gaat om het stukje tussen 4:14 en 4:18 of 3:28 en 3:31. Thx
EDIT: Gevonden
MBG - Victims
Ik zoek een track waarbij de melodie heel erg op een stuk van deze melodie lijkt. Het gaat om het stukje tussen 4:14 en 4:18 of 3:28 en 3:31. Thx
EDIT: Gevonden
Last edited by PNXRMX on 30 Jun 2010 23:15, edited 1 time in total.
-
S
Russen zijn nooit op de maan geweestProfaNe wrote:de break is heel lang en er zit Russische gepraat onder van de landing op de maan ofzo lijkt het...
stefaneke wrote:Russen zijn nooit op de maan geweestProfaNe wrote:de break is heel lang en er zit Russische gepraat onder van de landing op de maan ofzo lijkt het...
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
stefaneke wrote:Russen zijn nooit op de maan geweestProfaNe wrote:de break is heel lang en er zit Russische gepraat onder van de landing op de maan ofzo lijkt het...
Star Creatorz - Killzone