Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 21:07 
 
Hardtraxx Elite

Heeyy,

Ik zoek een track maar heb maar heel weinig informatie, hoop toch dat iemand hem kan vinden ^^. Ik zoek en track met een vocal die (in style van zingen) heel erg lijkt op Ran-D ft. Hard Driver - Animals (misschien ook wel door dezelfde vocalist ingesproken). Volgens mij was het een track van showtek maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet het, heel weinig informatie, maar als iemand weet welke ik bedoel zou ik dat zeer op prijs stellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 22:54 
 

DJ_Tim schreef:
Heeyy,

Ik zoek een track maar heb maar heel weinig informatie, hoop toch dat iemand hem kan vinden ^^. Ik zoek en track met een vocal die (in style van zingen) heel erg lijkt op Ran-D ft. Hard Driver - Animals (misschien ook wel door dezelfde vocalist ingesproken). Volgens mij was het een track van showtek maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet het, heel weinig informatie, maar als iemand weet welke ik bedoel zou ik dat zeer op prijs stellen :)


Ran-D heeft Animals zelf ingezongen. Hij zingt bijna al zijn platen zelf in.

Showtek vocals zijn meestal gedaan door DV8 of EMC / Murda Turk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 22:59 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
DJ_Tim schreef:
Heeyy,

Ik zoek een track maar heb maar heel weinig informatie, hoop toch dat iemand hem kan vinden ^^. Ik zoek en track met een vocal die (in style van zingen) heel erg lijkt op Ran-D ft. Hard Driver - Animals (misschien ook wel door dezelfde vocalist ingesproken). Volgens mij was het een track van showtek maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet het, heel weinig informatie, maar als iemand weet welke ik bedoel zou ik dat zeer op prijs stellen :)


Ran-D heeft Animals zelf ingezongen. Hij zingt bijna al zijn platen zelf in.

Showtek vocals zijn meestal gedaan door DV8 of EMC / Murda Turk

Ja weet ik, vond het al vreemd. Kan ook een andere artiest zijn heb echt geen idee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:12 
 

Enigste waar ik zo op kom is My Way van Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:46 
 
Hardtraxx Elite

hmm is em niet.. toch bedankt!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Heeyy,

Ik zoek een track maar heb maar heel weinig informatie, hoop toch dat iemand hem kan vinden ^^. Ik zoek en track met een vocal die (in style van zingen) heel erg lijkt op Ran-D ft. Hard Driver - Animals (misschien ook wel door dezelfde vocalist ingesproken). Volgens mij was het een track van showtek maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet het, heel weinig informatie, maar als iemand weet welke ik bedoel zou ik dat zeer op prijs stellen :)


Atmozfears - Never Again. Die lijkt beetje zelfde als LOSE CONTROL schreeuw in animals
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 17:04 
 
Hardtraxx Newbie

http://www.youtube.com/watch?v=P7986fwX4OA
@ 11:45

Edit: Laat maar. Heb hem al. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Heeyy,

Ik zoek een track maar heb maar heel weinig informatie, hoop toch dat iemand hem kan vinden ^^. Ik zoek en track met een vocal die (in style van zingen) heel erg lijkt op Ran-D ft. Hard Driver - Animals (misschien ook wel door dezelfde vocalist ingesproken). Volgens mij was het een track van showtek maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet het, heel weinig informatie, maar als iemand weet welke ik bedoel zou ik dat zeer op prijs stellen :)


Als het om een Showtek track gaat, misschien Electronic Stereophonic? Vind die er wel een beetje op lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 23:25 
 
Hardtraxx Elite

Dat is em!:) bedankt!!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:15 
 
Hardtraxx Addict


@13:52
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



@7:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 22:12 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"


Miss K8 - No More Jokes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
Destination schreef:
Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"


Miss K8 - No More Jokes?


Nope dat is m' niet, maar bedankt voor je moeite! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"

Roland & Sherman - Somewhere Down The Lane
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Destination schreef:
Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"

Roland & Sherman - Somewhere Down The Lane


Dat is 'm! Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:04 
 
Hardtraxx Newbie

'everytime i look up in your eyes i see the futuree' .. DENGDENGDENG :yay: :clap:
Hij werd afgelopen zaterdag gedraaid bij Bass Protocol, geen idee meer hoelaat en door wie.
kan m nergens vinden...

IEMAND?

- edit

Al gevonden
Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:12 
 
Hardtraxxer

Er staat mij iets van bij dat ik ooit een nummer heb gehoord met een opbouw en vervolgens als de kick er bij komt je dan dat lachje hoort van Zany - Psychedelic Trip en dat deze dan steeds word herhaald. Kan een edit of iets dergelijks zijn geweest? Of kan zijn dat ik het helemaal mis heb gehad :P Kan iemand mij verder helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

Deze? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hoe heet de track op 23:35? What the fuck is dat voor vet iets :worship:
Dezelfde vraag wordt onder het filmpje gesteld, maar die is daar nog niet beantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is hem niet en ik ken hem ook niet, maar het doet me een beetje denken aan een combinatie van



En



Zou me niet verbazen als het uit deze richting komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is ie toch een held :lol: Jammer dat ie het slechts bij R3tro en Give It Up hield op Extrema :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:07 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Deze? :P


Niet welke ik bedoel maar hij is wel fijn! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:


Hoe heet de track op 23:35? What the fuck is dat voor vet iets :worship:
Dezelfde vraag wordt onder het filmpje gesteld, maar die is daar nog niet beantwoord.

Haha dikke kippenvel bij gas met die zooi :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:


Hoe heet de track op 23:35? What the fuck is dat voor vet iets :worship:
Dezelfde vraag wordt onder het filmpje gesteld, maar die is daar nog niet beantwoord.


Wow zou ik ook wel willen weten.
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen