D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020 2,496 postssince 2012
Heeyy,

Ik zoek een track maar heb maar heel weinig informatie, hoop toch dat iemand hem kan vinden ^^. Ik zoek en track met een vocal die (in style van zingen) heel erg lijkt op Ran-D ft. Hard Driver - Animals (misschien ook wel door dezelfde vocalist ingesproken). Volgens mij was het een track van showtek maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet het, heel weinig informatie, maar als iemand weet welke ik bedoel zou ik dat zeer op prijs stellen :)
S
DJ_Tim wrote:Heeyy,

Ik zoek een track maar heb maar heel weinig informatie, hoop toch dat iemand hem kan vinden ^^. Ik zoek en track met een vocal die (in style van zingen) heel erg lijkt op Ran-D ft. Hard Driver - Animals (misschien ook wel door dezelfde vocalist ingesproken). Volgens mij was het een track van showtek maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet het, heel weinig informatie, maar als iemand weet welke ik bedoel zou ik dat zeer op prijs stellen :)
Ran-D heeft Animals zelf ingezongen. Hij zingt bijna al zijn platen zelf in.

Showtek vocals zijn meestal gedaan door DV8 of EMC / Murda Turk
D
Hardtraxx Elite
stefaneke wrote:

Ran-D heeft Animals zelf ingezongen. Hij zingt bijna al zijn platen zelf in.

Showtek vocals zijn meestal gedaan door DV8 of EMC / Murda Turk
Ja weet ik, vond het al vreemd. Kan ook een andere artiest zijn heb echt geen idee ^^
S
Enigste waar ik zo op kom is My Way van Ran-D
D
Hardtraxx Elite
hmm is em niet.. toch bedankt!! :)
P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago 5,063 postssince 2013

Atmozfears - Never Again. Die lijkt beetje zelfde als LOSE CONTROL schreeuw in animals
T
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2016 42 postssince 2013
View on YouTube
@ 11:45

Edit: Laat maar. Heb hem al. :)
Hardtraxxer
last seen 19 hours ago 739 postssince 2013

Als het om een Showtek track gaat, misschien Electronic Stereophonic? Vind die er wel een beetje op lijken.
D
Hardtraxx Elite
Dat is em!:) bedankt!!:)
C
Hardtraxx Addict
last seen 18 hours ago 1,631 postssince 2012
View on SoundCloud
@13:52
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2018 39 postssince 2013
View on SoundCloud

@7:20
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"
C
Hardtraxx Addict
last seen 18 hours ago 1,631 postssince 2012
Destination wrote:Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"
Miss K8 - No More Jokes?
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Calmdowner wrote:
Destination wrote:Ik zoek een (na mijn weten) nummer van Angerfist waarin een meid schreeuwt: "SHUT THE FUCK UUUUU -U -U -U -U -U -U -U -U -U -UP"
Miss K8 - No More Jokes?
Nope dat is m' niet, maar bedankt voor je moeite! :)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 12,898 postssince 2011
Roland & Sherman - Somewhere Down The Lane
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Steffnov wrote:
Roland & Sherman - Somewhere Down The Lane
Dat is 'm! Thanks! :)
A
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2015 11 postssince 2014
'everytime i look up in your eyes i see the futuree' .. DENGDENGDENG :yay: :clap:
Hij werd afgelopen zaterdag gedraaid bij Bass Protocol, geen idee meer hoelaat en door wie.
kan m nergens vinden...

IEMAND?

- edit

Al gevonden
Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix)
H
Hardtraxxer
last seen 16 days ago 205 postssince 2011
Er staat mij iets van bij dat ik ooit een nummer heb gehoord met een opbouw en vervolgens als de kick er bij komt je dan dat lachje hoort van Zany - Psychedelic Trip en dat deze dan steeds word herhaald. Kan een edit of iets dergelijks zijn geweest? Of kan zijn dat ik het helemaal mis heb gehad :P Kan iemand mij verder helpen?
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Deze? :P
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
View on YouTube

Hoe heet de track op 23:35? What the fuck is dat voor vet iets :worship:
Dezelfde vraag wordt onder het filmpje gesteld, maar die is daar nog niet beantwoord.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 12,898 postssince 2011
Het is hem niet en ik ken hem ook niet, maar het doet me een beetje denken aan een combinatie van

View on YouTube

En

View on YouTube

Zou me niet verbazen als het uit deze richting komt
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago 7,211 postssince 2009
Wat is ie toch een held :lol: Jammer dat ie het slechts bij R3tro en Give It Up hield op Extrema :P
H
Hardtraxxer
last seen 16 days ago 205 postssince 2011
Qlown wrote:Deze? :P
View on YouTube
Niet welke ik bedoel maar hij is wel fijn! :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago 7,275 postssince 2009
Daveytl wrote:View on YouTube

Dezelfde vraag wordt onder het filmpje gesteld, maar die is daar nog niet beantwoord.
Haha dikke kippenvel bij gas met die zooi :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023 10,779 postssince 2009
Daveytl wrote:View on YouTube

Wow zou ik ook wel willen weten.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago