Juistem! Thanks!Maximumraver wrote:Frontliner ft Katt Niall - (We Are) Indestructible ?
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
np 
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Hoe heet deze track?
Het is een gedeelte uit een (oude?) hardstyle track die een beetje iets weg heeft van de climax van Noize Suppressor - Bonecrusher. Ook heeft het deel uit de track iets weg van de mid en outro van Hyper Kondriax - Ready To Brawl..
Het is een gedeelte uit een (oude?) hardstyle track die een beetje iets weg heeft van de climax van Noize Suppressor - Bonecrusher. Ook heeft het deel uit de track iets weg van de mid en outro van Hyper Kondriax - Ready To Brawl..
Philippe Rochard - Survivor Of Hardstyle?Sensive wrote:Hoe heet deze track?
-
SHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Nope, is 'm niet 
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2013
- last seen Jul 2016
Wrong Frequency (Zany Remix)?Sensive wrote:Hoe heet deze track?
-
SHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Nee is 'm ook niet 
-
S
-
SHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Nee.. Heb geen geluk vandaag denk ik 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Ik loop al de hele dag met een track in mijn hoofd, de melodie in ieder geval.
De eerste maat bestaan de eerste 2 tellen uit 2 dezelfde tonen, de laatste 2 tellen uit iets hogere tonen, en de kick pitcht mee. Hij gaat ongeveer zo:
http://www55.zippyshare.com/v/83229537/file.html
En dan gaat de melodie iets hoger verder.
Zo frustrerend als je er niet op komt
EDIT: Heb hem al! Midnight Skies van D-Clear
De eerste maat bestaan de eerste 2 tellen uit 2 dezelfde tonen, de laatste 2 tellen uit iets hogere tonen, en de kick pitcht mee. Hij gaat ongeveer zo:
http://www55.zippyshare.com/v/83229537/file.html
En dan gaat de melodie iets hoger verder.
Zo frustrerend als je er niet op komt
EDIT: Heb hem al! Midnight Skies van D-Clear
Ik hoorde op Focus een track met in de break vocals van Imogen Heap - Hide and Seek en daarna kwam een best wel rammende climax, volgens mij was het een vrij oud nummer maar ik kan er niet meer op komen.
Iemand?
Iemand?
Tatanka - Mess Up (Mash Up)?Jerms wrote:Ik hoorde op Focus een track met in de break vocals van Imogen Heap - Hide and Seek en daarna kwam een best wel rammende climax, volgens mij was het een vrij oud nummer maar ik kan er niet meer op komen.
Iemand?
Jep, dat is m, dankuKevin-Raw wrote:Tatanka - Mess Up (Mash Up)?Jerms wrote:Ik hoorde op Focus een track met in de break vocals van Imogen Heap - Hide and Seek en daarna kwam een best wel rammende climax, volgens mij was het een vrij oud nummer maar ik kan er niet meer op komen.
Iemand?
0:49 - Coldplay - Viva la Vida (S-Noize Edit)android4682 wrote:Song @ 0:49?
Song @ 2:31?
2:31 - Uncle Ben'z - Fucking Anthem
Heb je ook een link waar ik dit nummer kan kopen/downloaden? Ik vindt hem namelijk niet op youtube en google.ErikZ wrote:0:49 - Coldplay - Viva la Vida (S-Noize Edit)
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Alsjeblieft;) Coldplay - Viva La Vida (Subquarkz Bootleg)ErikZ wrote:0:49 - Coldplay - Viva la Vida (S-Noize Edit)android4682 wrote:Song @ 0:49?
Song @ 2:31?
2:31 - Uncle Ben'z - Fucking Anthem
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Thera - Boom Bashing?phoenix wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=716724325012449
3.30?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
YupMr Lellebel wrote:Thera - Boom Bashing?phoenix wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=716724325012449
3.30?
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jul 2026
Thank you kindly sir!Mr Lellebel wrote:Thera - Boom Bashing?phoenix wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=716724325012449
3.30?
View on YouTube 8.30, weet je die toevallig ook?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zatox & The R3bels - Choirs
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jul 2026
Thnx!Qlown wrote:Zatox & The R3bels - Choirs
-
S
edit, laat u maar, al gevonden