Francois & Pat B - Illegaleandroid4682 wrote:View on SoundCloud
Song @ 13.35?
Song @ 16:20?
Song @ 28:12?
View on SoundCloud
Song @ 0:00 - 0:30?
Song @ 15:44?
Ty,
Android
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Enig idee welke remix? Want het is niet de originele.ramon038 wrote:Francois & Pat B - Illegale
Frontliner - Spacer origineelJapper28 wrote:Nummer in de eerste 25 seconden?
Grappig om die flow zo te zien
View on SoundCloud
ik zit al weken te zoeken naar dit nummer, wie kan mij helpen?
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
android4682 wrote:Enig idee welke remix? Want het is niet de originele.ramon038 wrote:Francois & Pat B - Illegale
is gewoon het origineel The Darkman - Illegale. Die van Francois & Pat B is een remake van vorig jaar als ik het goed heb.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup Mix)Johan-SV wrote:View on SoundCloud
Thanks die zocht ikTheDizZorder wrote:android4682 wrote:Enig idee welke remix? Want het is niet de originele.ramon038 wrote:Francois & Pat B - Illegale
is gewoon het origineel The Darkman - Illegale. Die van Francois & Pat B is een remake van vorig jaar als ik het goed heb.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
View on YouTubeJohan-SV wrote:View on SoundCloud
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik zoek een vrij bekende mainstream track met vocals met Vocoder effect (Zoals Fadin' Atmozfears Remix)
Ik kan de me de tekst niet zo tevoorschijn halen maar ik heb het idee dat ze iets met 'Feel' Time' 'Me' oid zeggen
Ik kan de me de tekst niet zo tevoorschijn halen maar ik heb het idee dat ze iets met 'Feel' Time' 'Me' oid zeggen
Frequencerz - Fly With MeDestination wrote:Ik zoek een vrij bekende mainstream track met vocals met Vocoder effect (Zoals Fadin' Atmozfears Remix)
Qlown wrote:Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup Mix)Johan-SV wrote:View on SoundCloud
TnxAndromeda wrote:View on YouTubeJohan-SV wrote:View on SoundCloud
Audiotrics & Atmozfears - This Is The TimeDestination wrote:Ik zoek een vrij bekende mainstream track met vocals met Vocoder effect (Zoals Fadin' Atmozfears Remix)
Hoe heet dit liedje? @0:06
View on YouTube
View on YouTube
Die melodie is ook gebruikt in Zatox & Tatanka - Loops & Things, maar zou zo niet weten welk nummer dat is.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Inmiddels gevonden, het is Toneshifterz - All On Metoffee wrote:Audiotrics & Atmozfears - This Is The TimeDestination wrote:Ik zoek een vrij bekende mainstream track met vocals met Vocoder effect (Zoals Fadin' Atmozfears Remix)
Het lijkt erg op Jens - Loops & things: View on YouTube_theon_ wrote:Die melodie is ook gebruikt in Zatox & Tatanka - Loops & Things, maar zou zo niet weten welk nummer dat is.
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Bass-D en King Matthew - Raveworld (Tekstyle Bootleg)
Tracklist staat in de beschrijving
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Klopt! alleen als ik zoek op tekstyle bootleg is er niks te vindenNijidik wrote:Bass-D en King Matthew - Raveworld (Tekstyle Bootleg)
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
Ben op zoek naar een nummer met de volgende lyrics die volgens mij zo gingen:
Let's hear the world, with a whisper, come close ....
Ik heb dit gedeelte helemaal in m'n hoofd zitten, maar kom maar niet op de track.
Let's hear the world, with a whisper, come close ....
Ik heb dit gedeelte helemaal in m'n hoofd zitten, maar kom maar niet op de track.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Frontliner ft Katt Niall - (We Are) Indestructible ?