Ik denk dat, dat zijn b-plan was HAJAHAJAHAHAHAHA....Negert wrote: Check de comments

Ik denk dat, dat zijn b-plan was HAJAHAJAHAHAHAHA....Negert wrote: Check de comments

the pitcher - this is who we arereckimo wrote:Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet
View on YouTube
Ik heb al shazam en dergelijke geprobeerd, maar ik kom er maar niet achter
Groetjes en bedankt
ohNikkel wrote:Nog niet bijna jongens.![]()
Sowieso geen The Pitcher plaat, als het al een plaat is die door een professionele DJ is gemaakt. hahaha!
Dat heet gewoon weg vocals jatten en in je eigen bras plakken.
Heb je het ook al aan die kearl gevraagd? van dat filmpjereckimo wrote:Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet
View on YouTube
Ik heb al shazam en dergelijke geprobeerd, maar ik kom er maar niet achter
Groetjes en bedankt
Outbreak - Get the Meanbasjuuh wrote:https://www.youtube.com/watch?v=-G780Z2NrN0
Iemand?
Haha dat heb ik expres gedaanKevin-Raw wrote:Outbreak - Get the Meanbasjuuh wrote:https://www.youtube.com/watch?v=-G780Z2NrN0
Iemand?
De titel van je youtube filmpje
Don't know the naam van the track
Nooit engels geleerd?
in Degos & Redone - Demon In Me hoor je wel 'you fucking psycho'.mrbubble456 wrote:Het is heel erg dat ik deze niet weet, maargoed. Ik zoek een track met vocals voor de climax waar gezegd wordt 'Hey mister Psycho'. Ten minste, ik geloof dat het iets in die richting was. Het is een raw track.
Heb deze al een aantal keer gehoord en zal hem ongetwijfeld kennen maar kom niet op de titel.
Thanks! Dit is hemmaarten0546 wrote:in Degos & Redone - Demon In Me hoor je wel 'you fucking psycho'.mrbubble456 wrote:Het is heel erg dat ik deze niet weet, maargoed. Ik zoek een track met vocals voor de climax waar gezegd wordt 'Hey mister Psycho'. Ten minste, ik geloof dat het iets in die richting was. Het is een raw track.
Heb deze al een aantal keer gehoord en zal hem ongetwijfeld kennen maar kom niet op de titel.
Gevonden, was Speed Soul Brothers - JanMaximumraver wrote:Een hardcore (of terror) track, zal denk ik rond de 10 jaar oud zijn maximaal, vocal:
"Dan pak je een plaat,je legt hem erop, en je pleurt em derin"
Is recent een remix van gemaakt, en ik krijg van iedereen de vraag welke track dat is, maar ik kan me de artiest/titel van het orgineel niet eens meer herinneren, behalve dat de vocals volgens mij Drokz zijnIemand een idee welke ik bedoel? (het orgineel iig, de remix word vanzelf wel bekend
)
Andy The Core - Say it
View on YouTubeWammes wrote:Via google kwam ik nergens op uit, dus mijn hoop is op jullie gevestigd:
Volgens mij is het een house nummer van de jaren negentig, en het enige wat ik er nog van weet is dat er deze zin (of iets wat er op lijkt) in voorkomt:
"Hey, yours is really great, but mine is much better"
Laatst hoorde ik het nog op een feestje, maar had mijn Shazam helaas niet op tijd paraat![]()
Weet iemand van wie het is en hoe het precies heet?