Die bek van die goozer achter hem op 1:38Kevin-Raw wrote:Thanks!Negert wrote:Dutch Master - MotionKevin-Raw wrote:Echt super irritant, zit met een nummer in me hoofd en kom er gewoon niet op XD
Vocals: ... the sea.....the ocean blablabla emotion..
volgens mij degos & re-done XD maar kan hem niet vinden![]()
raar hoe ik bij degos&re-done kwam...
edit: weet het al haha door dit filmpje
View on YouTube
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Jammer dat je geen mensen kan taggen op HTKevin-Raw wrote:
View on YouTube
Ordinary Joe wrote: Jammer dat je geen mensen kan taggen op HT
DrugsInterc3pt wrote: Die bek van die goozer achter hem op 1:38![]()
![]()
![]()
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Kevin-Raw wrote: View on YouTube
Phuture Noize - Compressed Thoughts
Een hardcore nummer met (volgens mij) de vocals fuck you too bitch..
Kevin-Raw wrote:Mr Lellebel wrote:DrugsOlijfboompje
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Iemand enig idee hoe deze eerste track heet?
View on YouTube
nvm het is The Machine feat. Chris One - Never Fall Asleep
View on YouTube
nvm het is The Machine feat. Chris One - Never Fall Asleep
Last edited by Destination on 11 Nov 2013 14:12, edited 1 time in total.
The Machine en Chris One - Never Fall Asleep
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Thanks, vond hem net precies 
View on SoundCloud
Waarschijnlijk kent niemand de track, maar vraag me vooral af waar die vocals vandaan komen op de track van 46:06. Heb ze al veel vaker gehoord maar kan ze zo niet meer plaatsen
Waarschijnlijk kent niemand de track, maar vraag me vooral af waar die vocals vandaan komen op de track van 46:06. Heb ze al veel vaker gehoord maar kan ze zo niet meer plaatsen
Ik zoek een oude track van Noisecontrollers waar de break heel erg op die van Gaia lijkt. Volgens mij is 't nummer nooit uitgekomen, maar zag 'm laatst op 1 of andere manier ergens voorbij komen en kan d'r gewoon niet meer op komen
. Iemand?
Dissonance of Unbreakable ?G1LL wrote:Ik zoek een oude track van Noisecontrollers waar de break heel erg op die van Gaia lijkt. Volgens mij is 't nummer nooit uitgekomen, maar zag 'm laatst op 1 of andere manier ergens voorbij komen en kan d'r gewoon niet meer op komen. Iemand?
Nee helaas, zo'n hoge vrouwenstem. Wat ze zingt weet ik zo even niet haha. De melodie wordt door een piano gespeeld.Kevin-Raw wrote:Dissonance of Unbreakable ?G1LL wrote:Ik zoek een oude track van Noisecontrollers waar de break heel erg op die van Gaia lijkt. Volgens mij is 't nummer nooit uitgekomen, maar zag 'm laatst op 1 of andere manier ergens voorbij komen en kan d'r gewoon niet meer op komen. Iemand?
Andere versie van Gaia? (2008/2009)
-
S
Give You Bassline, Milkshake?PNXRMX wrote:Anders You Don't Own Me?
Track is dus Peaky Pounder - HoitaaSTAN- wrote:View on SoundCloud
Check de comments
Kut wat domNegert wrote:Check de comments