Die bek van die goozer achter hem op 1:38wrote:Thanks!wrote:Dutch Master - Motionwrote:Echt super irritant, zit met een nummer in me hoofd en kom er gewoon niet op XD
Vocals: ... the sea.....the ocean blablabla emotion..
volgens mij degos & re-done XD maar kan hem niet vinden![]()
raar hoe ik bij degos&re-done kwam...
edit: weet het al haha door dit filmpje
View on YouTube
Jammer dat je geen mensen kan taggen op HTwrote:
View on YouTube
wrote: Jammer dat je geen mensen kan taggen op HT
Drugswrote: Die bek van die goozer achter hem op 1:38![]()
![]()
![]()
R
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2017
2,297 postssince 2012
wrote: View on YouTube
Een hardcore nummer met (volgens mij) de vocals fuck you too bitch..
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Iemand enig idee hoe deze eerste track heet?
View on YouTube
nvm het is The Machine feat. Chris One - Never Fall Asleep
View on YouTube
nvm het is The Machine feat. Chris One - Never Fall Asleep
Last edited by Destination on , edited 1 time in total.
The Machine en Chris One - Never Fall Asleep
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Thanks, vond hem net precies 
View on SoundCloud
Waarschijnlijk kent niemand de track, maar vraag me vooral af waar die vocals vandaan komen op de track van 46:06. Heb ze al veel vaker gehoord maar kan ze zo niet meer plaatsen
Waarschijnlijk kent niemand de track, maar vraag me vooral af waar die vocals vandaan komen op de track van 46:06. Heb ze al veel vaker gehoord maar kan ze zo niet meer plaatsen
Ik zoek een oude track van Noisecontrollers waar de break heel erg op die van Gaia lijkt. Volgens mij is 't nummer nooit uitgekomen, maar zag 'm laatst op 1 of andere manier ergens voorbij komen en kan d'r gewoon niet meer op komen
. Iemand?
Dissonance of Unbreakable ?wrote:Ik zoek een oude track van Noisecontrollers waar de break heel erg op die van Gaia lijkt. Volgens mij is 't nummer nooit uitgekomen, maar zag 'm laatst op 1 of andere manier ergens voorbij komen en kan d'r gewoon niet meer op komen. Iemand?
Nee helaas, zo'n hoge vrouwenstem. Wat ze zingt weet ik zo even niet haha. De melodie wordt door een piano gespeeld.wrote:Dissonance of Unbreakable ?wrote:Ik zoek een oude track van Noisecontrollers waar de break heel erg op die van Gaia lijkt. Volgens mij is 't nummer nooit uitgekomen, maar zag 'm laatst op 1 of andere manier ergens voorbij komen en kan d'r gewoon niet meer op komen. Iemand?
S
Give You Bassline, Milkshake?wrote:Anders You Don't Own Me?
Track is dus Peaky Pounder - Hoitaawrote:View on SoundCloud
Check de comments
Kut wat domwrote:Check de comments