Nevermind.
Last edited by Qlown on 18 Aug 2013 21:25, edited 1 time in total.
Had niet zo ver gekeken.Qlown wrote:Comments eronder bekijken kan nooit kwaad. :] A-lusion - Cracking Down.
MerciQlown wrote:Chain Reaction - Like A Boss? (Kan filmpje niet bekijken op gsm..)
Igneon System - Underground SplitterRiichard wrote:Nummer dat hij draait na The Fallen?
http://www33.zippyshare.com/v/87210480/file.html
welke artiest?lex0001 wrote:Ik ben op zoek naar een nummer dat gedraaid werd op Decibel mainstage (zaterdag). Geen idee meer hoe laat het was... ergens eind van de middag gok ik.
het gaat om vrouwelijke vocalen die wat een kerkelijke/opera achtige indruk hebben. ze schreeuwt tot de climax en dan valt de beat ook. tot nu toe geen geluk gehad om een filmpje te vinden...
Als ik dat wist...Syztrax wrote:welke artiest?lex0001 wrote:Ik ben op zoek naar een nummer dat gedraaid werd op Decibel mainstage (zaterdag). Geen idee meer hoe laat het was... ergens eind van de middag gok ik.
het gaat om vrouwelijke vocalen die wat een kerkelijke/opera achtige indruk hebben. ze schreeuwt tot de climax en dan valt de beat ook. tot nu toe geen geluk gehad om een filmpje te vinden...
dan kunnen we je moeilijk helpen ben ik bang, volgende keer proberen te onthoudenlex0001 wrote:Als ik dat wist...Syztrax wrote:welke artiest?lex0001 wrote:Ik ben op zoek naar een nummer dat gedraaid werd op Decibel mainstage (zaterdag). Geen idee meer hoe laat het was... ergens eind van de middag gok ik.
ik zou zeggen probeer die sets terug te luisterenlex0001 wrote:Ja maar dan kan ik alleen maar zeggen wie hem gedraaid heeft. dat zal in dit geval brennan heart , alpha2 , wild motherfuckers of frontliner zijn ...
Rond de 45:00 minricardo-paz wrote:Gisteren draaide Darkraver een plaat die ik niet meer uit mn kop krijg en word er gek van dat ik 'm niet kan vinden. Vocals zeiden volgensmij iets van xtc is fantasy in de climax zat eerst een jump kick en switcht daarna naar een hardstyle kick.
Dat is hem hoor! Heb hem zelfs al een keer beluisterd op YouTubeBroken Balance wrote:Gunz For Hire - Sorrow?
Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival (Hard Driver Remix)?Qnaller wrote:Welke track zat steeds in de intro van loudness area decibel?
JA! Dat is 'm inderdaad, nu nog de titel van die track, niemand?Rossieking wrote:Rond de 45:00 minricardo-paz wrote:Gisteren draaide Darkraver een plaat die ik niet meer uit mn kop krijg en word er gek van dat ik 'm niet kan vinden. Vocals zeiden volgensmij iets van xtc is fantasy in de climax zat eerst een jump kick en switcht daarna naar een hardstyle kick.
View on SoundCloud
kan hem ook nergens vinden