Hoi ik zoek een track gedraaid door Tartaros op The Qontinent. Ik weet alleen nog dat het een track was met voor de climax een vocal die letterlijk ( zoals je het leest) HOEW riep en dan gewoon kicks. Ik vermoed dat het een nieuwe van Tartaros is maar je weet maar nooit
Aan het eind van deze (BAZEN!)set gooit Meneer de Dizzorder er een plaat op die niet op de TL staat. Bij minuut 55. Ik kan alleen niet op de naam komen en het is best een lekkere plaat. Wie kan mij helpen?
hoe heet het hardstyle nummer met de tekst : Do you like to fuck hard bass ?
Brennan Heart - Hard Bass 2009 Tool?
Klopt maar daar is volgens mij ook nog een vette remix / mashup van, kan hem alleen niet vinden, op The Qontinent gehoord in de set van The Prophet volgens mij.
Gister echt een geniale plaat gehoord bij B-Front op The Qontinent!
Heb er helaas geen recording van o.i.d. maar't was een B-Front-achtige plaat, vrouwelijke vocals, 'verhaal' ging over aliens (denk ik?) die de wereld vernietigde en iedereen uitmoordde. Lyrics hadden iets zoals; "There's no escape" "Your planet/The earth is nearing destruction/is going to be destroyed" En net voor de qlimax hoorde je de vrouwelijke vocals roepen "DIE!"
"There's no escape" doet me denken aan Frequencerz - No Escape, maar de rest van de lyrics die je noemt niet helaas.
Klopt maar daar is volgens mij ook nog een vette remix / mashup van, kan hem alleen niet vinden, op The Qontinent gehoord in de set van The Prophet volgens mij.
Op HB 13 heeft hij er een nieuwe versie van gemaakt, misschien dat je die bedoeld?
Ik zoek naar een hardcore nummer waarbij (denk ik) een italiaanse oprah zanger zingt en daarna de kick er lekker in klapt. Zou iemand mij kunnen helpen?
Gisteren draaide Darkraver een plaat die ik niet meer uit mn kop krijg en word er gek van dat ik 'm niet kan vinden. Vocals zeiden volgensmij iets van xtc is fantasy in de climax zat eerst een jump kick en switcht daarna naar een hardstyle kick.
Gister echt een geniale plaat gehoord bij B-Front op The Qontinent!
Heb er helaas geen recording van o.i.d. maar't was een B-Front-achtige plaat, vrouwelijke vocals, 'verhaal' ging over aliens (denk ik?) die de wereld vernietigde en iedereen uitmoordde. Lyrics hadden iets zoals; "There's no escape" "Your planet/The earth is nearing destruction/is going to be destroyed" En net voor de qlimax hoorde je de vrouwelijke vocals roepen "DIE!"
"There's no escape" doet me denken aan Frequencerz - No Escape, maar de rest van de lyrics die je noemt niet helaas.
Hier's het filmpje, had ik iets verder geplaatst omdat'k hem gevonden had;
PromodUltra schreef:
Filmpje gevonden op YT! Liedje dat je hoort ben ik naar op zoek!