Ik weet niet of de tracklist ervan bekend is maar Deepack draaide hem ook tijdens de Freaqshow.Broken Balance wrote:Het is een Mash-Up van
Marashu - Somewhere Over The Rainbow + Sunbeam - Outside World + Jones & Stephenson - The First Rebirth
Van wie weet ik niet.
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
-
JHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2013
Hoi ik zoek een track gedraaid door Tartaros op The Qontinent. Ik weet alleen nog dat het een track was met voor de climax een vocal die letterlijk ( zoals je het leest) HOEW riep en dan gewoon kicks. Ik vermoed dat het een nieuwe van Tartaros is maar je weet maar nooit
-
JHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Jun 2014
Zou de nieuwe Phuture Noize Vs. Atmozfears wel kunnen zijn !
Prefix & Density @ Defqon.1 2013 BLUE
@35:00
-
P
- 8 posts member since 2013
- last seen Jan 2014
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Klinkt als die collab met Digital Punk.
Ik vind t ook wel als Adaro klinken, maar Digital Punk zou idd goed kunnen 
-
JHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2013
Aha! Inderdaad, het is die track! Bedankt man :-)jeroentjuhk1990 wrote:Zou de nieuwe Phuture Noize Vs. Atmozfears wel kunnen zijn !
-
N
- 5 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
iemand?
View on YouTube
View on YouTube
Intro van Warface & Sasha F - Bring it to them RAW?
-
CHardtraxx Addict
- last seen 9 days ago
Hardcore nummer met voor de climax de tekst: Do you have a heart for this? Rock rock rocking.
View on YouTube
Aan het eind van deze (BAZEN!)set gooit Meneer de Dizzorder er een plaat op die niet op de TL staat. Bij minuut 55. Ik kan alleen niet op de naam komen en het is best een lekkere plaat. Wie kan mij helpen?
Aan het eind van deze (BAZEN!)set gooit Meneer de Dizzorder er een plaat op die niet op de TL staat. Bij minuut 55. Ik kan alleen niet op de naam komen en het is best een lekkere plaat. Wie kan mij helpen?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Comments eronder bekijken kan nooit kwaad. :] A-lusion - Cracking Down. 
-
B
- 3 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
Klopt maar daar is volgens mij ook nog een vette remix / mashup van, kan hem alleen niet vinden, op The Qontinent gehoord in de set van The Prophet volgens mij.Steffnov wrote:Brennan Heart - Hard Bass 2009 Tool?wouzer wrote:hoe heet het hardstyle nummer met de tekst : Do you like to fuck hard bass ?
-
B
- last seen Aug 2013
"There's no escape" doet me denken aan Frequencerz - No Escape, maar de rest van de lyrics die je noemt niet helaas.PromodUltra wrote:Gister echt een geniale plaat gehoord bij B-Front op The Qontinent!
Heb er helaas geen recording van o.i.d. maar't was een B-Front-achtige plaat, vrouwelijke vocals, 'verhaal' ging over aliens (denk ik?) die de wereld vernietigde en iedereen uitmoordde.
Lyrics hadden iets zoals;
"There's no escape"
"Your planet/The earth is nearing destruction/is going to be destroyed"
En net voor de qlimax hoorde je de vrouwelijke vocals roepen
"DIE!"
-
CHardtraxx Addict
- last seen 9 days ago
Jordan & Baker - Explode (Brennan Heart Remix)?boyke wrote:Klopt maar daar is volgens mij ook nog een vette remix / mashup van, kan hem alleen niet vinden, op The Qontinent gehoord in de set van The Prophet volgens mij.Steffnov wrote:Brennan Heart - Hard Bass 2009 Tool?wouzer wrote:hoe heet het hardstyle nummer met de tekst : Do you like to fuck hard bass ?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Warface - Show Me Your Warface (Loudness Tool)Neobuq wrote:iemand?
View on YouTube
Op HB 13 heeft hij er een nieuwe versie van gemaakt, misschien dat je die bedoeld?boyke wrote:Klopt maar daar is volgens mij ook nog een vette remix / mashup van, kan hem alleen niet vinden, op The Qontinent gehoord in de set van The Prophet volgens mij.Steffnov wrote:Brennan Heart - Hard Bass 2009 Tool?wouzer wrote:hoe heet het hardstyle nummer met de tekst : Do you like to fuck hard bass ?
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
Ik zoek naar een hardcore nummer waarbij (denk ik) een italiaanse oprah zanger zingt en daarna de kick er lekker in klapt. Zou iemand mij kunnen helpen? 
Gisteren draaide Darkraver een plaat die ik niet meer uit mn kop krijg en word er gek van dat ik 'm niet kan vinden. Vocals zeiden volgensmij iets van xtc is fantasy in de climax zat eerst een jump kick en switcht daarna naar een hardstyle kick.
Jarno wrote:oprah zanger
Maar zal idd Oh My Sun zijn
gister tijdens de eindshow van decibel, werd er een nummer gedraaid tijdens 'UP'.
weet iemand misschien hoe die heet?
View on YouTube
@03:51
EDIT:
Gevonden inmiddels.
Dr Phunk & Ruthless - Drop It
weet iemand misschien hoe die heet?
View on YouTube
@03:51
EDIT:
Gevonden inmiddels.
Dr Phunk & Ruthless - Drop It
Last edited by TwizTed-Mind on 19 Aug 2013 22:33, edited 2 times in total.
-
B
- last seen Aug 2013
Dat is hem, super bedankt!Calmdowner wrote:Jordan & Baker - Explode (Brennan Heart Remix)?boyke wrote:Klopt maar daar is volgens mij ook nog een vette remix / mashup van, kan hem alleen niet vinden, op The Qontinent gehoord in de set van The Prophet volgens mij.Steffnov wrote: Brennan Heart - Hard Bass 2009 Tool?
-
P
- 8 posts member since 2013
- last seen Jan 2014
Hier's het filmpje, had ik iets verder geplaatst omdat'k hem gevonden had;boyke wrote:"There's no escape" doet me denken aan Frequencerz - No Escape, maar de rest van de lyrics die je noemt niet helaas.PromodUltra wrote:Gister echt een geniale plaat gehoord bij B-Front op The Qontinent!
Heb er helaas geen recording van o.i.d. maar't was een B-Front-achtige plaat, vrouwelijke vocals, 'verhaal' ging over aliens (denk ik?) die de wereld vernietigde en iedereen uitmoordde.
Lyrics hadden iets zoals;
"There's no escape"
"Your planet/The earth is nearing destruction/is going to be destroyed"
En net voor de qlimax hoorde je de vrouwelijke vocals roepen
"DIE!"