Stan wrote:Ik ben moderator op Lololyrics dus ik denk dat ik wel weet hoe het werkt daar![]()
patrickjeb wrote:Track is pending approval
Stan wrote:Ik ben moderator op Lololyrics dus ik denk dat ik wel weet hoe het werkt daar![]()
Wat bedoel je met je reactie?JVDM wrote:Stan wrote:Ik ben moderator op Lololyrics dus ik denk dat ik wel weet hoe het werkt daar
Ik kreeg datzelfde bericht.Stan wrote: Wat bedoel je met je reactie?
HahahaSpablauw wrote:Hoe heten de tracks van het grote track ding #2012?
gediskwalificeerdSpablauw wrote:Hoe heten de tracks van het grote track ding #2012?
Duidelijk andere kick, zal wel 2012-Editje zijn dan. Had wat mij betreft niet gehoeven, voegt niets toeQlown wrote:View on SoundCloud
Die edit van Angel @ 39 minuten ongeveer, is dat een bestaande of een nieuwe edit?
En jullie zien de track helemaal niet? Alleen de melding? Of ook de player met de track?JVDM wrote:Ik kreeg datzelfde bericht.Stan wrote: Wat bedoel je met je reactie?
Is al een tijdje terug free weg gegeven.Wesz91 wrote:https://hardtraxx.com/hardcore/nosferatu-decibel-outdoor-2012-t28759.html
05. Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan Mash-up, indeed.
Dus zal wel, niet los downloadbaar zijn als je daar op doelt.
Toneshifterz - All On Me
ThanksCyrilHS wrote:Toneshifterz - All On Me
Enigste waar ik op kan komen, het is wel tek geen hardstylehakunamatafaka wrote:Hee ik zoek dus een hardstyle nummer.
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?) en iets van ...in the club.
En daarna gewoon boem boem boem en dan weer datzelfde zang stukje.
Ik ben echt desperate dus alsjeblieft iemand help me.
Jaa dit is 'm! Ik ben je echt super dankbaar!Hard With Style wrote:Enigste waar ik op kan komen, het is wel tek geen hardstylehakunamatafaka wrote:Hee ik zoek dus een hardstyle nummer.
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?) en iets van ...in the club.
En daarna gewoon boem boem boem en dan weer datzelfde zang stukje.
Ik ben echt desperate dus alsjeblieft iemand help me.
op 1:58?
View on YouTube
View on YouTubepatrickjeb wrote:Iemand idee welke track 19 is? http://lsdb.nl/set/32903/deepack-frontl ... 02-09.html
Chasing Cars van Snow Patrol maar dan als Hardstyle bootleg/remuxxx