BedanktBvG50 wrote:Boozed Panderz & Sasha F - Nightmare ??Hard With Style wrote:Ik zoek mijn eerste hardtyle liedje.
Het noemde I am a nightmare maar weet niet meer van wie
Ik vind er niets van terug op youtube..
bedankt!![]()
Is het enige waar ik atm op kom, en Fenix & Lethal MG - Beleric Nightmare ...
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Een brennan heart nummer volgensmijSocializerz wrote:Ik ken een nummer (redelijk bekend volgens mij) met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer:
View on YouTube
Iemand?
-
T
Brennan Heart - Life That We Dream Of
Dacht ik ook maar na 2x luisteren lijkt hij er niet zo op.wesskeej wrote:Brennan Heart - Life That We Dream Of
4 Strings - Take Me Away (Toneshifterz Bootleg) ?Socializerz wrote:Ik ken een nummer (redelijk bekend volgens mij) met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer:
View on YouTube
Iemand?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Dat stukje van 0:26 tot 0:41 doet me zwaar denken aan een andere track, herkent iemand hem misschien? Kan me vaag herinneren dat hij ooit in Hard with style zat maar pin me daar niet op vast.
View on YouTube
View on YouTube
-
RHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Mar 2014
ik zoek een nummer van donkey rollers & noisecontrollers, hoorde hem laatst op dangerous mind.
lyrics waren d-o-n-k-e-y rollers, n-o-i-s-e controllers..
heb al gekeken op lololyrics, maar donkey rollers - donkey is het niet, weet zeker dat een gedeelte gespeld werd van noisecontrollers
bedankt alvast
lyrics waren d-o-n-k-e-y rollers, n-o-i-s-e controllers..
heb al gekeken op lololyrics, maar donkey rollers - donkey is het niet, weet zeker dat een gedeelte gespeld werd van noisecontrollers
bedankt alvast
-
A
-
A
dank is grootWesz91 wrote:Technoboy 'N' Tuneboy - Ocean
Ik zoek al een tijdje nummer maar lukt me maar niet om hem te vinden!
B-front & frequencerz draaiden hem op xxl 10 hours en Titan ook tijdje terug alweer bij dreamfields festival.
Melodie lijkt op de zany remix van Acid Nightmare @ 3.40, alleen dan iets vrolijker en met geloof ik een reverse bass.
View on YouTube
B-front & frequencerz draaiden hem op xxl 10 hours en Titan ook tijdje terug alweer bij dreamfields festival.
Melodie lijkt op de zany remix van Acid Nightmare @ 3.40, alleen dan iets vrolijker en met geloof ik een reverse bass.
View on YouTube
Tell us which track u needUndolfend wrote:Hi.I need a help!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Alphaverb & Intractable One - C (Crowd Analyzer) ?F-alko92 wrote:Ik zoek al een tijdje nummer maar lukt me maar niet om hem te vinden!![]()
Nee, is hem nietBvG50 wrote:Alphaverb & Intractable One - C (Crowd Analyzer) ?F-alko92 wrote:Ik zoek al een tijdje nummer maar lukt me maar niet om hem te vinden!![]()
Jaaaa held!patrickjeb wrote:Misschien Octavius Augustus?
bedankt!
Hahaha zo'n klote track om daarop te komen als de melodie in je hoofd zit. Klinkt inderdaad net als die andere track en de vocals zijn te vaag om er enig houvast van te krijgen. Tijdens ´t Decibel weekend precies ´tzelfde gehad. 
Ik word gek
Ik kan de orginele track van deze melodie gewoon in mijn hoofd horen maar ik kom maar niet op de naam.
Is een hele makkelijke: http://www.lololyrics.com/free-2359 (melodie bij 3:05)
Ik kan de orginele track van deze melodie gewoon in mijn hoofd horen maar ik kom maar niet op de naam.
Is een hele makkelijke: http://www.lololyrics.com/free-2359 (melodie bij 3:05)
Ik ben moderator op Lololyrics dus ik denk dat ik wel weet hoe het werkt daar 
Anyway, het gaat me dus om de melodie van die track.
Hij is ook hier te downloaden: http://www.i-m-g.de/toxicator-anthem-2012/
BMG - Infected (Brechial Mix) gaat het om.
Anyway, het gaat me dus om de melodie van die track.
Hij is ook hier te downloaden: http://www.i-m-g.de/toxicator-anthem-2012/
BMG - Infected (Brechial Mix) gaat het om.