Thanx! Wat een lekker nummer 
Klinkt als Alphaverb, alleen weet ik niet hoe het nummer heet.
Klinkt als Alphaverb, alleen weet ik niet hoe het nummer heet.
1e: Was het een hardstyle plaat of een ander genre?wrote:Ik heb 2 verzoekjes![]()
1: Gister draaide headhunterz een plaat op q-base met de vocals: Where did you get that son? of iets in die richting.
en 2: zatox draaide een edit Dikke Vette Basplaat?
View on YouTube?wrote:Hoe heet die nieuwe track met de samples 1. Let the bodies hit the floor. 2. Let the bodies hit the....3.....
E-Force draaide um op Decibel en op Q-Base.
Juist!! THNX!!wrote:View on YouTube?wrote:Hoe heet die nieuwe track met de samples 1. Let the bodies hit the floor. 2. Let the bodies hit the....3.....
E-Force draaide um op Decibel en op Q-Base.
Face the Truth?wrote:Hoe heet de track die headhunterz draaide aan het einde van zijn set.
Het leek me een b-front track. Volgens mij was het geen mysterias
Graag gedaan.wrote: Juist!! THNX!!
Haha graag gedaan.wrote:Daveytl je bent een held haha
thnx
zat gewoon op 150bpm dacht ik.wrote:1e: Was het een hardstyle plaat of een ander genre?wrote:Ik heb 2 verzoekjes![]()
1: Gister draaide headhunterz een plaat op q-base met de vocals: Where did you get that son? of iets in die richting.
2e: Waarschijnlijk Zatox - Supertool
Niet gewoon een van de originele tracks uit de Dikke Vette Basplaat? Aangezien dat een mash-up van een stuk of 6 nummers is. Uit mijn hoofd: Pavo & Zany - Big Fat Bass / Here We Go / Orgasmo en Dj Zany - Sky High.wrote:zat gewoon op 150bpm dacht ik.wrote:1e: Was het een hardstyle plaat of een ander genre?wrote:Ik heb 2 verzoekjes![]()
2e: Waarschijnlijk Zatox - Supertool
en nee is helaas niet Supertool
...wrote:Niet gewoon een van de originele tracks uit de Dikke Vette Basplaat? Aangezien dat een mash-up van een stuk of 6 nummers is. Uit mijn hoofd: Pavo & Zany - Big Fat Bass / Here We Go / Orgasmo en Dj Zany - Sky High.wrote:en 2: zatox draaide een edit Dikke Vette Basplaat?
Is 'm idd, dankje!wrote:...wrote:Niet gewoon een van de originele tracks uit de Dikke Vette Basplaat? Aangezien dat een mash-up van een stuk of 6 nummers is. Uit mijn hoofd: Pavo & Zany - Big Fat Bass / Here We Go / Orgasmo en Dj Zany - Sky High.wrote:en 2: zatox draaide een edit Dikke Vette Basplaat?
Orgasmo heet die plaat.
Tat & Zat - Proud to be Loud?wrote: Kan iemand mij helpen?
zijn idd die vocals. ben benieuwd.. want die kicks klonken echt heel dikwrote:Headhunterz @HeadhunterzDat postte ie op FB, miss een bootleg ofzo? idk?
Zou haast wel moeten ja. Al zeggen ze niet 'fucking' loudwrote:Tat & Zat - Proud to be Loud?wrote: Kan iemand mij helpen?