Nosferatu & Endymion Ft. Ruffian - The Message.bobvdvalk wrote:Hoe heet dat nummer een beetje aan het einde van Nosferatu remix. Het lijk op Evil Activities maar kan helemaal niks vinden
de lyrics: "Fuck all you!! I am not afraid of you!". "Fuck all yal! Come on!" ofzoiets haha
Alvast bedankt!
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Jep dat is em!Steffnov wrote:Nosferatu & Endymion Ft. Ruffian - The Message.bobvdvalk wrote:Hoe heet dat nummer een beetje aan het einde van Nosferatu remix. Het lijk op Evil Activities maar kan helemaal niks vinden
de lyrics: "Fuck all you!! I am not afraid of you!". "Fuck all yal! Come on!" ofzoiets haha
Alvast bedankt!
bedankt!
Brain Ovulation - Kick & BassCyrilHS wrote:Brennan Heart - This Is NotJarno wrote:Hoe heet dat early hardstyle liedje met dat q-dance geluidje?
Weet iemand hoe deze track heet? ik had hem vroeger in 1 van m'n sets gebruikt
maar daar weet ik de naam dus niet meer van
View on SoundCloud
maar daar weet ik de naam dus niet meer van
View on SoundCloud
Bass Modulators & Zentiments - The Strongest
Thanks!wootum wrote:Bass Modulators & Zentiments - The Strongest
-
NHardtraxxer
- 222 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
View on YouTube
Ik zoek een hedendaags hardstyle nummer die dezelfde vocals gebruikt uit bovenstaand nummer, namelijk:
" I don't wanna be alone
be alone
be alone
be a-"
etc etc (@3m19)
Kan niet meer op het nummer komen. Help mij AUB!
Ik zoek een hedendaags hardstyle nummer die dezelfde vocals gebruikt uit bovenstaand nummer, namelijk:
" I don't wanna be alone
be alone
be alone
be a-"
etc etc (@3m19)
Kan niet meer op het nummer komen. Help mij AUB!
-
NHardtraxxer
- 222 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Niet zo hedendaags dus. Maar toch bedankt voor het snelle antwoord!wootum wrote:antwoord
Durft te vragen, hoe heet dit nummer op de 28:00 klinkt wel niet zo bekend..
View on YouTube
View on YouTube
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Outlander - Evening Sky
* edit
Ik was te laat.
* edit
Ik was te laat.
Weet iemand hoe dit nummer heet? Misschien weten de early/happy hardcorel liefhebbers het?
View on YouTube
View on YouTube
Kudt, ik ben de naam kwijt van zo'n nummer, ik weet de naam wel maar kan er niet opkomen
Het is aftellen van 10 naar 0 en dan Here we go, wie helpt me even snel?
Pavo vs Zany - Orgasmo. Of bedoel je Zaza Front - Grote Dikke Basplaat?
Woops sorry ik had het helemaal fout, ik bedoelde "Keep the frequency clear" in plaats van "Here we go"
Maar het was dus TNT - Countdown! Thanks voor het meedenken
@Socializerz: Door jou heb ik hem gevonden, bij "Countdown" wist ik de titel en artiest weer haha! Thanks!
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Thnx! dacht eigenlijk dat het een climax was van een nummer, zou ook heel dik zijnSocializerz wrote:Coone - Universal Language
Had zelf nooit op coone gekomen btw :p
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Weet iemand hoe het drum & bass nr heet dat je tegenwoordig veel op de radio hoort. Er zingt een man in en het klinkt zomers, ook zit er een saxofoon solo in..
View on YouTubeM-arijn wrote:Weet iemand hoe het drum & bass nr heet dat je tegenwoordig veel op de radio hoort. Er zingt een man in en het klinkt zomers, ook zit er een saxofoon solo in..