NoiseHunterZ wrote:zoek een hc nummer euhm stond ook op een filmpje van black dacht ik zo en is al keer gepost
Oh die?! kun je iets duidelijker zijn ? vocals etc ?
NoiseHunterZ wrote:zoek een hc nummer euhm stond ook op een filmpje van black dacht ik zo en is al keer gepost
ja dat is um juist weet niet meer precies hoe die gingfreddyadu8 wrote:NoiseHunterZ wrote:zoek een hc nummer euhm stond ook op een filmpje van black dacht ik zo en is al keer gepost
Oh die?! kun je iets duidelijker zijn ? vocals etc ?
Kan toch zijn dat iemand toevallig een filmpje zag en een suggestie heeft. :')Dennis Aka Mash wrote:Denk dan eerst na voor dat je een bericht post.
ja dat dacht ik ook omdat hij hier al eerder ergens stond black filmpje van hardcore artiest en daar kwamen 3 nummers in voorDakpan wrote:Kan toch zijn dat iemand toevallig een filmpje zag en een suggestie heeft. :')Dennis Aka Mash wrote:Denk dan eerst na voor dat je een bericht post.
wonderbaarlijk dat sommige mensen dat niet zelf kunnnen bedenkendawasiknie wrote:Check de playlists van Black Heroes of Noize Suppressor en zoek t op
LSDB doet wonderenNoiseHunterZ wrote:het was niet van dit jaar
Probeer Zatox - Poltergeist eens.Mannonymous wrote:Iemand enig idee van wie deze is zatox ofzo?.mp3
(eventjes zelf 'na-gemaakt' met logic)
BVD!
Dank u, dank u! Die zat al dagen vast in m'n hoofdDakpan wrote:Probeer Zatox - Poltergeist eens.Mannonymous wrote:Iemand enig idee van wie deze is zatox ofzo?.mp3
(eventjes zelf 'na-gemaakt' met logic)
BVD!
Ik denk dat je deze bedoelt:Edwinn wrote:Hoe heet dat nummer met: Pump that music pump that sound..
die had ik ook al gevonden, maar nee, dat is em niet, er is nog een nieuwer nr dat die text ook heeftMr. Monster wrote:Ik denk dat je deze bedoelt:Edwinn wrote:Hoe heet dat nummer met: Pump that music pump that sound..
Nightmare In Rome Ft. Vortex - Pump The Music (Vortex Mix)
View on YouTube
Nee, die ik bedoel ik een stuk harder.. Toch bedankt.Mr. Monster wrote:Ik denk dat je deze bedoelt:Edwinn wrote:Hoe heet dat nummer met: Pump that music pump that sound..
View on YouTube
Digital Punk & Profyler - Another WorldEdwinn wrote:Nee, die ik bedoel ik een stuk harder.. Toch bedankt.Mr. Monster wrote:Ik denk dat je deze bedoelt:Edwinn wrote:Hoe heet dat nummer met: Pump that music pump that sound..
View on YouTube
Dat is hem, danke.PNXRMX wrote:Digital Punk & Profyler - Another World
haha kloptKSwoosh wrote:@mrmonster: jij weet lololyrics ook al te vinden
bedoel je deze?NoiseHunterZ wrote:het was niet van dit jaar
View on YouTubeAbsolutsen wrote:Heeft iemand enig idee van wie de nieuwe Shreek remix is? Ik heb hem afgelopen weken twee keer te horen gekregen en vind hem fijn!