Headhunterz!Negert wrote:View on YouTubeAbsolutsen wrote:Heeft iemand enig idee van wie de nieuwe Shreek remix is? Ik heb hem afgelopen weken twee keer te horen gekregen en vind hem fijn!
@ 4:30
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Da's ook in&out van wildstylezNegert wrote:View on YouTubeAbsolutsen wrote:Heeft iemand enig idee van wie de nieuwe Shreek remix is? Ik heb hem afgelopen weken twee keer te horen gekregen en vind hem fijn!
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Zatox - Vintage.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Edwinn wrote:Zatox - Vintage.
thnx
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
Is dat niet die Vicente One More Time? Misschien nummer van hem? Ken er verder geen.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
is iig 100% van Brennan Heart of Blademasterz.
ik ben niet zo into BH dus moet je maar ff op youtube zoeken onder zijn naam en dan niet Revival X enzo aanklikke maar nummers met een naam die je niet bekend voorkomt dan heb je um zo denk ik
Heeft naar mijn weten nooit officieel een benaming gekregen, je hoort in de lyrics wel "Perhaps a new spirit is rising amongst us. If it is, let us trace its movement." Als je de liveset van Brennan Heart @ Decibel 2009 opzoekt komt dit nummer tussen Brennan Heart - Face The Enemy en Wildstylez - Pleasure in. Denk dat dit een van de vele BH tracks is dat de prullenbak is beland.
Jaa dat had ik ook al gezien;p. Maar wel een dikke nerd dan die brennan heart dat ie deze niet released.Knocker wrote:Heeft naar mijn weten nooit officieel een benaming gekregen, je hoort in de lyrics wel "Perhaps a new spirit is rising amongst us. If it is, let us trace its movement." Als je de liveset van Brennan Heart @ Decibel 2009 opzoekt komt dit nummer tussen Brennan Heart - Face The Enemy en Wildstylez - Pleasure in. Denk dat dit een van de vele BH tracks is dat de prullenbak is beland.
http://www1.zippyshare.com/v/33955785/file.html
Deze was net op B2S radio, maar hoe heet die ook alweer? Zany draaide hem ook vaak in zijn sets..
Deze was net op B2S radio, maar hoe heet die ook alweer? Zany draaide hem ook vaak in zijn sets..
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Zany - RazrEdwinn wrote:http://www1.zippyshare.com/v/33955785/file.html
Bedankt, ik kon er gewoon niet opkomen. 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik ook niet direct maar ik wist dat het van Zany was en op de Fusion Of Sound CD stondEdwinn wrote:Bedankt, ik kon er gewoon niet opkomen.
Mooi gefilmd he? hahahahahstefaneke wrote:Da's ook in&out van wildstylezNegert wrote:View on YouTubeAbsolutsen wrote:Heeft iemand enig idee van wie de nieuwe Shreek remix is? Ik heb hem afgelopen weken twee keer te horen gekregen en vind hem fijn!
Bedankt voor het gebruiken van ons filmpje!
Vind eigenlijk alleen de outro ERRUG vet van Noisecontrollers - Shreek ( Headhunterz Remix )...
Precies, heeft die kerel er ook eindelijk weer eens een mooie kick onder gezet word zo'n plaat dan weer niet gereleased..AFCA wrote:Jaa dat had ik ook al gezien;p. Maar wel een dikke nerd dan die brennan heart dat ie deze niet released.Knocker wrote:Heeft naar mijn weten nooit officieel een benaming gekregen, je hoort in de lyrics wel "Perhaps a new spirit is rising amongst us. If it is, let us trace its movement." Als je de liveset van Brennan Heart @ Decibel 2009 opzoekt komt dit nummer tussen Brennan Heart - Face The Enemy en Wildstylez - Pleasure in. Denk dat dit een van de vele BH tracks is dat de prullenbak is beland.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
http://www9.zippyshare.com/v/12959622/file.html
weet iemand hoe deze track heet?
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
BUMP
ik MOET het gweoon weten en wel nu !
Herken hem meteen, maar weet absoluut niet meer van wie dat nummer is.
Iets van SAIFAM of Dance Pollution aan de fx te horen..frankhardenberg wrote:http://www9.zippyshare.com/v/12959622/file.html
Builder ofzo?
Check het andere topic waar je dit gevraagd hebt, iemand heeft daar het antwoord gegeven.frankhardenberg wrote:BUMP
Edit: heb het snel bekeken, volgens hem is het Klone - Revisit The Lair
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
Oke dan ik weet um dank u allen! 
het is
Klone - Revisit The Lair
het is
Klone - Revisit The Lair