The Hose - I SurvivedHenk-Jan wrote:Weet iemand hoe dit nummer heet?
http://www27.zippyshare.com/v/75539210/file.html
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik kon er NIET opkomen haha. Wat slecht 
Vrijdag door scott marten gedraaid @ Restylerz
Er werd een hardcore nummer gedraaid wat ongeveer zo ging, steeds een stapje sneller stampen....
110 BPM, bam bam bam, 120 PBM bam bam bam, etc iemand enig idee?
Er werd een hardcore nummer gedraaid wat ongeveer zo ging, steeds een stapje sneller stampen....
110 BPM, bam bam bam, 120 PBM bam bam bam, etc iemand enig idee?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Menace II Society (aka Angerfist) - Chronic Disorder
offrankhardenberg wrote:Menace II Society (aka Angerfist) - Chronic Disorder
catscan - creative counter
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Weet wel zeker dat et creative counter is.The Anim0l wrote:offrankhardenberg wrote:Menace II Society (aka Angerfist) - Chronic Disorder
catscan - creative counter
Het was dit nummer, bedankt
Catscan vs. Angerfist - Chronic Counter
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
Luna vs Deepack - More Power
HELDENPLAAT!
toen ze op 2Dangerous draaiden heb ik met een hele bende lui dat nr zitten spammen wanneer ze hem uiteindelijk ook nog in het setje gooiden! (Y)
Heerlijk plaatje, doet me aan Defqon denken, ik zal de dvd/cd wel teveel geluisterd hebben. 
K, thx. Plaatje is zeker nooit uitgekomen..frankhardenberg wrote:Luna vs Deepack - More Power
HELDENPLAAT!
toen ze op 2Dangerous draaiden heb ik met een hele bende lui dat nr zitten spammen wanneer ze hem uiteindelijk ook nog in het setje gooiden! (Y)
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heerlijk nummertje inderdaad!frankhardenberg wrote: Luna vs Deepack - More Power
HELDENPLAAT!
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
nee is niet uitgekomen
hopelijk releasen ze hem ooit nog
miss binnenkort ff een mailtje sturen naar hun
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
de mailtjes man 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
http://www47.zippyshare.com/v/11085417/file.html
Geen hardstyle, maar een nummer met enkel drums in, een heel bekend nummer maar ik ken dus de titel niet en m'n zus wilt het graag weten
Ik heb het ff zelf nagemaakt in fl studio, maar 1 noot klopt op het einde niet, maar je zal het wel herkennen denk ik. Ik probeerde het al op google te zoeken maarja het is moeilijk zoeken zonder tekst 
Geen hardstyle, maar een nummer met enkel drums in, een heel bekend nummer maar ik ken dus de titel niet en m'n zus wilt het graag weten
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Deze toevallig.....Kryptica wrote:http://www47.zippyshare.com/v/11085417/file.html
Geen hardstyle, maar een nummer met enkel drums in, een heel bekend nummer maar ik ken dus de titel niet en m'n zus wilt het graag wetenIk heb het ff zelf nagemaakt in fl studio, maar 1 noot klopt op het einde niet, maar je zal het wel herkennen denk ik. Ik probeerde het al op google te zoeken maarja het is moeilijk zoeken zonder tekst
View on YouTube
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja dat is hem , bedanktTimothy21 wrote:Deze toevallig.....Kryptica wrote:http://www47.zippyshare.com/v/11085417/file.html
Geen hardstyle, maar een nummer met enkel drums in, een heel bekend nummer maar ik ken dus de titel niet en m'n zus wilt het graag wetenIk heb het ff zelf nagemaakt in fl studio, maar 1 noot klopt op het einde niet, maar je zal het wel herkennen denk ik. Ik probeerde het al op google te zoeken maarja het is moeilijk zoeken zonder tekst
View on YouTube
heb er al een paar keer om gevraagd bij marcel maar ze doen er niks mee. was speciaal voor de defqon afsluiting gemaakt en ze wouden hem eigenlijk nooit meer draaien. alleen toen in 2dangerous was echt een uitzondering.frankhardenberg wrote:nee is niet uitgekomen
En dat is een geldige redenGangsterdwerg wrote:heb er al een paar keer om gevraagd bij marcel maar ze doen er niks mee. was speciaal voor de defqon afsluiting gemaakt en ze wouden hem eigenlijk nooit meer draaien. alleen toen in 2dangerous was echt een uitzondering.frankhardenberg wrote:nee is niet uitgekomen
die is zo vet heKepro wrote:Het was dit nummer, bedanktCatscan vs. Angerfist - Chronic Counter
Die vocals van Zatox - How Much Can You Take komen me heel bekend voor van een Hardcore nummer.
Tenminste een deel van de vocals.
Dit deeltje bedoel ik:
For the light is in all of us
And it is up to us to let it shine
And if not, you will be left behind!
Wie herkent dit in een Hardcore nummer? Want dat nummer zoek ik.
Tenminste een deel van de vocals.
Dit deeltje bedoel ik:
For the light is in all of us
And it is up to us to let it shine
And if not, you will be left behind!
Wie herkent dit in een Hardcore nummer? Want dat nummer zoek ik.
thx man.Henk-Jan wrote:Outblast - Infinity
Vroeger luister ik nog Hardcore, en daar kende ik de vocals van