Re-Volt - Invictus
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
-
RHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Mar 2014
Hoe heet die mash up van evil activities van 99 problems / numb encore?
View on YouTube
Heb dit gefilmd op Intents, maar ben er niet zeker van dat dit een nieuwe track is?
Weet iemand hoe hij dan wel heet als het geen nieuwe track is?
Heb dit gefilmd op Intents, maar ben er niet zeker van dat dit een nieuwe track is?
Weet iemand hoe hij dan wel heet als het geen nieuwe track is?
Dat is deze Coone - ID (Bootleg) volgens mij.
Volgens mij heb je het mis. Ik hoor toch echt een andere track.Solis wrote:Dat is deze Coone - ID (Bootleg) volgens mij.
Iemand anders die het weet?
-
T
- 3 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Heeft iemand enig idee van wie dit nummer kan zijn? Ik hoorde het op fantasy island geloof tijdens Ran-D, maar kan ook rond Deepack geweest zijn, dat kan ik me niet meer herinneren:p
Gaat om de eerste 20 seconden;p
View on YouTube
Gaat om de eerste 20 seconden;p
View on YouTube
Haha nee, hij heeft wel dezelfde vocal gebruikt als ikProject 141 wrote:Dizzonator - Believe In Dreams
Kan er even niet meer op komen hoe deze track heet.
Zoek een track met ongeveer dezelfde melodie als in Vazard - Who I Really Am (Vanaf 3.25 in deze preview)
View on YouTube
View on YouTube
Even een makkelijke tussendoor:
van dr dre the watcher:
I've started this gangsta shit and this is the mf thanks i get.
Wie heeft deze als hardstyle versie uitgebracht?
van dr dre the watcher:
I've started this gangsta shit and this is the mf thanks i get.
Wie heeft deze als hardstyle versie uitgebracht?
Dom kon er niet op komen. Thnx manHE-Fan wrote:Crypsis - Gangsta shit
Wilde gok: Digital Punk - The Chosen Path?Pete wrote:Zoek een track met ongeveer dezelfde melodie als in Vazard - Who I Really Am (Vanaf 3.25 in deze preview)
View on YouTube
Weet iemand hoe het liedje heet dat op 2:27 begint? (Hardtrance / Acid achtig iets )
View on YouTube
View on YouTube
Dat is nu het origineel van A.S.Y.S. - Acid Nightmare, waar Zany onlangs de remix van heeft gemaakt.
View on YouTube
View on YouTube
Gister stond ik te wachten in de mac donalds drive through en samen met mij een andere gast die een hele gave hardcore track opzette met super mario samples.
Nou klinkt dit heel vaag, maar toch heb ik het gevoel dat iemand hier wel weet welke track ik bedoel, aangezien er niet heel veel goeie tracks worden gemaakt met super mario samples
Bij voorbaat dank.
Nou klinkt dit heel vaag, maar toch heb ik het gevoel dat iemand hier wel weet welke track ik bedoel, aangezien er niet heel veel goeie tracks worden gemaakt met super mario samples
Bij voorbaat dank.
Frazzbass vs The Sickest Squad - Super Mario ??Bertus wrote:Gister stond ik te wachten in de mac donalds drive through en samen met mij een andere gast die een hele gave hardcore track opzette met super mario samples.
Bij voorbaat dank.
Het hele nummer is gebaseerd op de super mario samples, toch bedankt 
Deze?Bertus wrote:Het hele nummer is gebaseerd op de super mario samples, toch bedankt
View on YouTube
Hehe nee, ze zijn wel goed, jammer dat ik niet zo specifiek kan zijn.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
bedoel je niet die mario tool van solutio and the i's?
Edit: Sorry je bedoelde hardcore
Edit: Sorry je bedoelde hardcore