Het was Idd Get it Crackin 
Had ik toch een beetje goedProject 141 wrote:BaasHymn wrote:Die climax is Re-Fresh - A Step Too Far (DJ Tony Remix).Dankje!
Had ik toch een beetje goedProject 141 wrote:BaasHymn wrote:Die climax is Re-Fresh - A Step Too Far (DJ Tony Remix).Dankje!
Ik zat er net naar te zoeken, vind ik hem, heb je hem al hahaProject 141 wrote:BaasHymn wrote:Die climax is Re-Fresh - A Step Too Far (DJ Tony Remix).Dankje!
Als je de originele bedoelde:stefaneke wrote:http://soundcloud.com/yellowclaw/yellow-claw-3
Die plaat op 53 en een halve minuut, hoe heetie ook alweer?
Brain Ovulation - Kicks & BassHE-Fan wrote:Early hardstyle nummer waar dat Q-Dance geluidje in voorkomt, welke is dat? Heb hem 1x ooit gehoord maar waar weet ik niet meer.
Thanks dat is hem idd.DeMix wrote:Brain Ovulation - Kicks & BassHE-Fan wrote:Early hardstyle nummer waar dat Q-Dance geluidje in voorkomt, welke is dat? Heb hem 1x ooit gehoord maar waar weet ik niet meer.
Enige nummers die me zo snel te binnen schieten zijn: La Nuit Noire, Knock Out (Met NC) & Burn It. Verder heb je nog Aint Nobody Edit. Meer kan ik zo niet bedenken.MrBunni wrote:Ik zoek een nummer van The Pitcher met een ongeloofelijk harde anti-climax.
Ben vrijwel alles vergeten wat er in het nummer zit, dus ik snap het best als je er geen moeite in wil steken.
Mr Lellebel wrote:Enige nummers die me zo snel te binnen schieten zijn: La Nuit Noire, Knock Out (Met NC) & Burn It. Verder heb je nog Aint Nobody Edit. Meer kan ik zo niet bedenken.MrBunni wrote:Ik zoek een nummer van The Pitcher met een ongeloofelijk harde anti-climax.
Ben vrijwel alles vergeten wat er in het nummer zit, dus ik snap het best als je er geen moeite in wil steken.
No problemMrBunni wrote:Mr Lellebel wrote:Enige nummers die me zo snel te binnen schieten zijn: La Nuit Noire, Knock Out (Met NC) & Burn It. Verder heb je nog Aint Nobody Edit. Meer kan ik zo niet bedenken.MrBunni wrote:Ik zoek een nummer van The Pitcher met een ongeloofelijk harde anti-climax.
Thanks, zocht La Nuit Noire, maar ook Knock Out is erg lekker.
Wild Motherfuckers - B2BW, overigens voor 1:04 ook al maarjaRobinhardtraXX wrote:http://www.youtube.com/watch?v=I_Pgc7_1vXw&feature=related
hoe heet dat nummer bij 1:04.??
De eerste (anti)climax is weggeknipt volgens mij, heb dat zelf ook gedaan toevalligKryptica wrote:Een edit van Wild motherfuckers - B2BW denk ik, niet zeker
Voor diegenen die benieuwd waren, heb hem gevonden:STAN- wrote:View on YouTube
Please please please zeg me dat iemand weet hoe dit nummer heet! Zoo lekker spacend