Maar dan heet ie Dailucia - The Future
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dat nummer waar voor de climax 'RRRRRRRRRRRRAAAAWW' met de nadruk op die lange R
wordt geroepen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nope. Er zit veel meer kracht in de 'schreeuw', ook veel meer op de voorgrond.
Ran-D & MC Da Syndrome - The Rise ?JVDM wrote:Nope. Er zit veel meer kracht in de 'schreeuw', ook veel meer op de voorgrond.
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
weet iemand welke track dit is??
View on YouTube
ben er al heel lang naar op zoek toen ik hem daar live hoorde vond ik echt geweldig
View on YouTube
ben er al heel lang naar op zoek toen ik hem daar live hoorde vond ik echt geweldig
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
-
A
Tha artistz?
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Tha Artiztzzz Ken je die niet? Dat Zijn Echte Raw BoyzzzAnonymous wrote:Tha artistz?:')
Ik zoek 2 wat oudere nummers.
1: een tekst met: 'The box is about to be opened.'
2: begint met een lage stem die iets zegt van: 'As we walk...' en de rest van de tekst weet ik niet meer.
2: begint met een lage stem die iets zegt van: 'As we walk...' en de rest van de tekst weet ik niet meer.
1.HE-Fan wrote:Ik zoek 2 wat oudere nummers.
View on YouTube
????????
2
View on YouTube
???????
Ja die Revelations klopt. Maar die Last of the Mohicanz niet, die heb ik net geluisterd en toen kwam er opeens heel vaag die andere tekst, waar ik naar op zoek ben boven.
Als ik op As We Walk zoek, krijg ik nog de volgende nummers. Misschien dat ie er bij zit.
Nitrouz - Rhythm Of Our Hearts
The Prophet - Window Of Time
Nitrouz & Toneshifterz - Da Bidniz
Nitrouz - Rhythm Of Our Hearts
The Prophet - Window Of Time
Nitrouz & Toneshifterz - Da Bidniz
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
ik zoek een hardstyle lied met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer
View on YouTube
Een hardjump(achtig wat het ook moge zijn) fan en vriend van mij zegt dat de melodie niet uit de hardstyle komt maar ik denk van wel. Iemand een idee?
View on YouTube
Een hardjump(achtig wat het ook moge zijn) fan en vriend van mij zegt dat de melodie niet uit de hardstyle komt maar ik denk van wel. Iemand een idee?
View on YouTubeScavengerDJ wrote:ik zoek een hardstyle lied met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer
View on YouTube
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Ik wist het! Kon er alleen niet meer opkomen :p dankjewel Hymn!Hymn wrote:View on YouTubeScavengerDJ wrote:ik zoek een hardstyle lied met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer
View on YouTube
-
A
hsgroningen wrote:Tha Artiztzzz Ken je die niet? Dat Zijn Echte Raw BoyzzzAnonymous wrote:Tha artistz?:')
-
HHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Crypsis & Chain Reaction - The AttackHardstyleekiddo wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Ri3iFRWOCXI&list=FLnQmCaWlSWuOW_6hjrYHaWg&index=1&feature=plpp_video
iemand enig idee hoe het nummer heet die op 4:44 Start?
alvast bedankt
Kijk de TL's van de Magic Show, misschien bedoel je DSTRCTN?