Maar dan heet ie Dailucia - The Future
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dat nummer waar voor de climax 'RRRRRRRRRRRRAAAAWW' met de nadruk op die lange R
wordt geroepen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Nope. Er zit veel meer kracht in de 'schreeuw', ook veel meer op de voorgrond.
Ran-D & MC Da Syndrome - The Rise ?wrote:Nope. Er zit veel meer kracht in de 'schreeuw', ook veel meer op de voorgrond.
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
weet iemand welke track dit is??
View on YouTube
ben er al heel lang naar op zoek toen ik hem daar live hoorde vond ik echt geweldig
View on YouTube
ben er al heel lang naar op zoek toen ik hem daar live hoorde vond ik echt geweldig
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 21 days ago
A
Tha artistz?
B
Hardtraxx Addict
1617 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Tha Artiztzzz Ken je die niet? Dat Zijn Echte Raw Boyzzzwrote:Tha artistz?:')
Ik zoek 2 wat oudere nummers.
1: een tekst met: 'The box is about to be opened.'
2: begint met een lage stem die iets zegt van: 'As we walk...' en de rest van de tekst weet ik niet meer.
2: begint met een lage stem die iets zegt van: 'As we walk...' en de rest van de tekst weet ik niet meer.
1.wrote:Ik zoek 2 wat oudere nummers.
View on YouTube
????????
2
View on YouTube
???????
Ja die Revelations klopt. Maar die Last of the Mohicanz niet, die heb ik net geluisterd en toen kwam er opeens heel vaag die andere tekst, waar ik naar op zoek ben boven.
Als ik op As We Walk zoek, krijg ik nog de volgende nummers. Misschien dat ie er bij zit.
Nitrouz - Rhythm Of Our Hearts
The Prophet - Window Of Time
Nitrouz & Toneshifterz - Da Bidniz
Nitrouz - Rhythm Of Our Hearts
The Prophet - Window Of Time
Nitrouz & Toneshifterz - Da Bidniz
S
Hardtraxxer
358 posts member since 2012
last seen Mar 2013
ik zoek een hardstyle lied met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer
View on YouTube
Een hardjump(achtig wat het ook moge zijn) fan en vriend van mij zegt dat de melodie niet uit de hardstyle komt maar ik denk van wel. Iemand een idee?
View on YouTube
Een hardjump(achtig wat het ook moge zijn) fan en vriend van mij zegt dat de melodie niet uit de hardstyle komt maar ik denk van wel. Iemand een idee?
View on YouTubewrote:ik zoek een hardstyle lied met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer
View on YouTube
S
Hardtraxxer
358 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Ik wist het! Kon er alleen niet meer opkomen :p dankjewel Hymn!wrote:View on YouTubewrote:ik zoek een hardstyle lied met ongeveer dezelfde melodie als dit nummer
View on YouTube
A
wrote:Tha Artiztzzz Ken je die niet? Dat Zijn Echte Raw Boyzzzwrote:Tha artistz?:')
H
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Crypsis & Chain Reaction - The Attackwrote:http://www.youtube.com/watch?v=Ri3iFRWOCXI&list=FLnQmCaWlSWuOW_6hjrYHaWg&index=1&feature=plpp_video
iemand enig idee hoe het nummer heet die op 4:44 Start?
alvast bedankt
Kijk de TL's van de Magic Show, misschien bedoel je DSTRCTN?