Ik was eerder ja
Ook echt precies hetzelfde
Ook echt precies hetzelfde
Zenda wrote:Pavo & Zany - Here We Gokrentenflepper wrote:kan even niet op de titel komen, maar t nummer heeft ongeveer de lyrics:
move it to the left move it to the right, ..... yes yes here we go. mannelijke stem.
thx alvast
OF
Zaza Front - De Grote Dikke Bassplaat
Is toch Catscan - Cr8tiv Counter? (de 2e)Khadber wrote:Menace II Society - Chronic Disorder. Blijft toch 1 van de beste Hardcore platen die ik ken.
Ah, je hebt gelijk. Ik had gewoon een stukje doorgespoeld haha.Banaanslak wrote:Is toch Catscan - Cr8tiv Counter? (de 2e)Khadber wrote:Menace II Society - Chronic Disorder. Blijft toch 1 van de beste Hardcore platen die ik ken.
Is mash up van beideBanaanslak wrote:Is toch Catscan - Cr8tiv Counter? (de 2e)Khadber wrote:Menace II Society - Chronic Disorder. Blijft toch 1 van de beste Hardcore platen die ik ken.
Ook al, sorry baasWout1997 wrote:Zenda wrote:Pavo & Zany - Here We Gokrentenflepper wrote:kan even niet op de titel komen, maar t nummer heeft ongeveer de lyrics:
move it to the left move it to the right, ..... yes yes here we go. mannelijke stem.
thx alvast
OF
Zaza Front - De Grote Dikke BassplaatPavo & Zany - orgasmo
Jij bent mijn held!!!Faalhaas wrote:Zou ook Digital Punk & Waverider - F*ck The Hype kunnen zijn. ;-)
Nopepatrickjeb wrote:Ook niet 'Toneshifterz - We Are The Future'?
Verder zou ik het ook niet weten..
Serieus davey?Daveytl wrote:Ik zoek een track waar ik maar 1 ding van weet eigenlijk.
In deze track komen de woorden 'THE FUTUREEEE' steeds bij me op. Met een lompe & lage stem wordt dit gezegd.
Zijn niet de beste aanwijzingen natuurlijk, maar verder weet ik niks. En het is geen Zatox- The Future.
Is hem ook nietLyst wrote:Serieus davey?Daveytl wrote:Ik zoek een track waar ik maar 1 ding van weet eigenlijk.
In deze track komen de woorden 'THE FUTUREEEE' steeds bij me op. Met een lompe & lage stem wordt dit gezegd.
Zijn niet de beste aanwijzingen natuurlijk, maar verder weet ik niks. En het is geen Zatox- The Future.
View on YouTube