Probeer "Catscan - Creative Counter" eens (en de mash up van deze plaat samen met Chronic Disorder: "Chronic Counter" genaamd)loco-loco wrote:ik zoek een nummer die op kick tool lijkt maar dan in early hardcore
hoorde hem een poos geleden een keer en ben eigelijk wel benieuwd welk nummer dat nou eigelijk was
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
nee dat is hem nietNikkel wrote:Probeer "Catscan - Creative Counter" eens (en de mash up van deze plaat samen met Chronic Disorder: "Chronic Counter" genaamd)loco-loco wrote:ik zoek een nummer die op kick tool lijkt maar dan in early hardcore
hoorde hem een poos geleden een keer en ben eigelijk wel benieuwd welk nummer dat nou eigelijk was
charly lownoise & menthal theo draaide hem op pump up the 90's
en daar wist ook al niemand hoe die heette
Nee. De intro was heel herkenbaar. Hetzelfde ritme als de intro van Warphole. Dus om de 2e kick een kort geluidje. En dat eerst met een softe kick en daarna een harde kick. Vocals dus beetje ala Daft Punk met autotune. En in de break Dubstep en een trancy melodie. Outro weer hetzelfde als 2e deel van de mid intro. Was sowieso een nieuwe track maar moet echt weten welkePommer wrote:Deze?Gangsterdwerg wrote:Ik hoorde op The Qontinent volgens mij een nieuwe van DBSTF en hij is geloof ik ook gedraaid door Frontliner. Het begint met een vocal met een soort daft punk stem. En dan een kick alla Give it up. Later wordt het een rauwe kick in het 2e deel van de intro. En in de break zit dubstep verwerkt, daarna volgt een trancy melodie. Tekst was geloof ik iets van im taking you home tonight maar dat weet ik niet zeker. iemand idee?
DBSTF - Burning Love
Oh! Dat is Isaac & DBSTF - In The Air. Frontliner draaide die ook nog geloof ik namelijk.
Best een dikke track, met een veels te dikke kick!
View on YouTube
Best een dikke track, met een veels te dikke kick!
View on YouTube
Dat is 1 van de 2 nieuwe platen met Deepack volgens mij, ik denk dat je deze bedoelt:Gangsterdwerg wrote:Nee. De intro was heel herkenbaar. Hetzelfde ritme als de intro van Warphole. Dus om de 2e kick een kort geluidje. En dat eerst met een softe kick en daarna een harde kick. Vocals dus beetje ala Daft Punk met autotune. En in de break Dubstep en een trancy melodie. Outro weer hetzelfde als 2e deel van de mid intro. Was sowieso een nieuwe track maar moet echt weten welke
View on YouTube
Zany- Lighters of zo. Staat volgens mij bij gratis tracks
Jij snapt hetKnocker wrote:Dat is 1 van de 2 nieuwe platen met Deepack volgens mij, ik denk dat je deze bedoelt:Gangsterdwerg wrote:Nee. De intro was heel herkenbaar. Hetzelfde ritme als de intro van Warphole. Dus om de 2e kick een kort geluidje. En dat eerst met een softe kick en daarna een harde kick. Vocals dus beetje ala Daft Punk met autotune. En in de break Dubstep en een trancy melodie. Outro weer hetzelfde als 2e deel van de mid intro. Was sowieso een nieuwe track maar moet echt weten welke
View on YouTube
Dat is: Bad meets Evil feat. Bruno Mars - Lighters (Zany mix)
Zany heeft deze tool gratis weg gegeven.
Te downloaden op zany's facebook
www.facebook.com/zanydj
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
Dat is Psyko Punkz - No Fear
ps. misschien wist het ondertussen zelf al
Misschien een nieuwe Jack of Sound... Ken hem ook niet
Zover ik weet van Jack Of SOund heeft hij 2 nieuwe platen, dit is geen van beiden.SkiggyRapz18 wrote:
Misschien een nieuwe Jack of Sound... Ken hem ook nietWel vet trouwens
hoorde op the qontinent 2 keer een track met als vocals;
if my man ain't got no money
and i give him al my money money money money
weet iemand hoe die track heet?
Zatox - UnbornHARDSTYLE_XD_tbse wrote:hoorde op the qontinent 2 keer een track met als vocals;
Hoe heet die plaat van the r3bels met de vocal: 'fuck-fuck-fucking go' ook alweer?
Denk dat je Plasmaravers - Bust A Move (The R3bels Remix) bedoelt?Henk-Jan wrote:Hoe heet die plaat van the r3bels met de vocal: 'fuck-fuck-fucking go' ook alweer?
Dat was 'm iddMr Lellebel wrote:Denk dat je Plasmaravers - Bust A Move (The R3bels Remix) bedoelt?Henk-Jan wrote:Hoe heet die plaat van the r3bels met de vocal: 'fuck-fuck-fucking go' ook alweer?
View on YouTube
Hoe heet deze?
Hoe heet deze?
Dat is volgens mij die collab tussen Jack Of Sound en B-Front.
Correct me if I'm wrong.
Correct me if I'm wrong.
Nope, volgens mij is het een Jack Of Sound solo.Faalhaas wrote:Dat is volgens mij die collab tussen Jack Of Sound en B-Front.
Correct me if I'm wrong.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
lekker flauwe onzin hiero