Het is ongeveer de Gangsta van 2005.. 
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Bedoel je deze vocals ?Khadber wrote:Want? Ik ben geloof ik niet verplicht om alle tracks uit mijn hoofd te kennen. Ik begon pas 2005/2006 te luisteren he.Lyst wrote:Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Beholder & Max Enforcer Remix)
Ga je schamen khadber
Overigens weet ik niet zeker of dat hem is. In mijn gedachte lag er veel meer nadruk op die vocals in de break. Die laatste motherfucker had ook een stilte, maar dat kan ook aan het feit liggen dat het ondertussen 2 jaar geleden is dat ik die plaat heb gehoord.
Op 2:18
View on YouTube
Blijft een prachtplaat dit trouwens
Jep, exact die vocal. Daar bleek dus een hardstyle-variant van te zijn gemaakt. Daar was ik dus benieuwd naar, waarschijnlijk is het die van Lyst, maar weet het niet zeker.
:huillach:rick77 wrote:Kevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
Het is een zeer bekende track
deze is het
View on YouTube
greetz rick77
Hij sloot af met Diss Reaction - Jiiieehaaaa (Angerfist Remix) om nog ff terug te komen op die zielige reactie
Beste Hardtraxx-ers ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek een hardstyle nummer met de de vocals uit Eminem's Superman...
Alvast bedankt
*EDIT*
Coone - Starf*ckers heb hem gevonden
Alvast bedankt
*EDIT*
Coone - Starf*ckers heb hem gevonden
Dit is degene die Lyst bedoelKhadber wrote:Jep, exact die vocal. Daar bleek dus een hardstyle-variant van te zijn gemaakt. Daar was ik dus benieuwd naar, waarschijnlijk is het die van Lyst, maar weet het niet zeker.
View on YouTube
Denk dat je die bedoelt
Da Hool - Meet Her At The Loveparade (Bass Modulators edit)
super, bedankt!dawasiknie wrote:Da Hool - Meet Her At The Loveparade (Bass Modulators edit)
Voordat ik hem in de nieuwe tracks plaats,
ben 2 weken op vakantie geweest, maar ik kon deze track
nog niet. Wildstylez draaide hem
View on YouTube
View on YouTube
I got the WILDSTYLEKevin-Raw wrote:Voordat ik hem in de nieuwe tracks plaats,
View on YouTube
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Vraagje, ik heb een liedje ergens op een liveset staan maar ik weet niet hoe het heet of welke van artiest het is.
Maar het is een vrij bekend liedje (wel een ouder, mss wel Early Hardstyle)
Het enige wat ik mij nog herinner aan de tekst (de vocals) is dat een vrij zware mannenstem de volgende tekst zegt
Kick that bass, kick that bass
ki-ki-kick that bass
Ik zocht al op lololyrics, maar kon het niet vinden...
Het enige wat ik mij nog herinner aan de tekst (de vocals) is dat een vrij zware mannenstem de volgende tekst zegt
ki-ki-kick that bass
Dat moet haast wel Donkey Rollers - Strike Again zijn. Eventueel Strike Again 2004, die naar mijn mening vetter is.Ox_Ite wrote:Vraagje, ik heb een liedje ergens op een liveset staan maar ik weet niet hoe het heet of welke van artiest het is.
ki-ki-kick that bass
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ok thanks, ga is zoeken...
Die track was dus nog van 'voor mijn tijd', dat ik naar Hardstyle luisterde, maar toch voel ik mij nu Failed
Die track was dus nog van 'voor mijn tijd', dat ik naar Hardstyle luisterde, maar toch voel ik mij nu Failed
-
D
- 7 posts member since 2011
- last seen Aug 2011
View on YouTube
Snap die spaanse comments eronder helaas niet zo goed.... Kan de artiest en het nummer dus niet vinden.
Snap die spaanse comments eronder helaas niet zo goed.... Kan de artiest en het nummer dus niet vinden.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Dat was vrijdag, heb je niet gezienKevin-Raw wrote:Voordat ik hem in de nieuwe tracks plaats,
View on YouTube
Die op hoeveel? Zijn meerdere nummers volgens mijdj gali wrote:View on YouTube
+1 voor die gast met dat rode stoeltje btw
-
D
- last seen Aug 2011
Dacht zelf dat het maar één nummer was. Maar dan iig vanaf het begin.Steffnov wrote:Die op hoeveel? Zijn meerdere nummers volgens mijdj gali wrote:View on YouTube
+1 voor die gast met dat rode stoeltje btw
-
D
- last seen Aug 2011
Niemand??? 
ik zoek een nummer die op kick tool lijkt maar dan in early hardcore
hoorde hem een poos geleden een keer en ben eigelijk wel benieuwd welk nummer dat nou eigelijk was
hoorde hem een poos geleden een keer en ben eigelijk wel benieuwd welk nummer dat nou eigelijk was
Ik hoorde op The Qontinent volgens mij een nieuwe van DBSTF en hij is geloof ik ook gedraaid door Frontliner. Het begint met een vocal met een soort daft punk stem. En dan een kick alla Give it up. Later wordt het een rauwe kick in het 2e deel van de intro. En in de break zit dubstep verwerkt, daarna volgt een trancy melodie. Tekst was geloof ik iets van im taking you home tonight maar dat weet ik niet zeker. iemand idee?
Deze?Gangsterdwerg wrote:Ik hoorde op The Qontinent volgens mij een nieuwe van DBSTF en hij is geloof ik ook gedraaid door Frontliner. Het begint met een vocal met een soort daft punk stem. En dan een kick alla Give it up. Later wordt het een rauwe kick in het 2e deel van de intro. En in de break zit dubstep verwerkt, daarna volgt een trancy melodie. Tekst was geloof ik iets van im taking you home tonight maar dat weet ik niet zeker. iemand idee?
View on YouTube
Lijkt mij niet dat ie die bedoeld Pommer, je hoort geen dubstep / niet te vocals Taking you home tonight.. alleen de Give it up kick klopt.Pommer wrote:Deze?Gangsterdwerg wrote:Ik hoorde op The Qontinent volgens mij een nieuwe van DBSTF en hij is geloof ik ook gedraaid door Frontliner. Het begint met een vocal met een soort daft punk stem. En dan een kick alla Give it up. Later wordt het een rauwe kick in het 2e deel van de intro. En in de break zit dubstep verwerkt, daarna volgt een trancy melodie. Tekst was geloof ik iets van im taking you home tonight maar dat weet ik niet zeker. iemand idee?
View on YouTube