Is een remix van Club Scene Investigators (of S.O. Project, kies maar) - Direkt Dizko
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Weet iemand hoe die dubstep plaat heet die Headhunterz wel vaker draait (ook op Defqon)?
Ultrablack - The Bear Trap (Excision Remix) ?THArdstyler wrote:Weet iemand hoe die dubstep plaat heet die Headhunterz wel vaker draait (ook op Defqon)?
Hoe heet die Dj Tool met de melodie van Derb en de vocal "motherfucking bangside kick" ofzoiets?
Nee, ik denk niet dat ie die bedoelt. Het was naar mijn weten alleen een stukje dubstep in een hardstyle-track verwerkt.. (Kan het ook mis hebben)katamaran wrote:Ultrablack - The Bear Trap (Excision Remix) ?THArdstyler wrote:Weet iemand hoe die dubstep plaat heet die Headhunterz wel vaker draait (ook op Defqon)?
Goedenavond,
Ik zit met een probleem, al weken een nummer in m'n hoofd.
Is meen ik van Wildstylez met een zingend stuk erin van een vrouw, die je eigenlijk niet heel duidelijk kan verstaan, beetje karige info maar ik weet het maar kan er niks anders van maken, hoop dat jullie een tip hebben?!
Alvast bedankt
Is meen ik van Wildstylez met een zingend stuk erin van een vrouw, die je eigenlijk niet heel duidelijk kan verstaan, beetje karige info maar ik weet het maar kan er niks anders van maken, hoop dat jullie een tip hebben?!
Alvast bedankt
Wildstylez & The Prophet - Cold Rockking?Mak wrote:Goedenavond,
Alvast bedankt
of Wildstylez - In & Out?
-
XHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2008
- last seen Feb 2016
THArdstyler wrote:Weet iemand hoe die dubstep plaat heet die Headhunterz wel vaker draait (ook op Defqon)?
Bedoel je niet "Headhunterz & Brennan Heart - Mf point of Lento"
Iets met Doktor P ofzowietsXextincex wrote:THArdstyler wrote:Weet iemand hoe die dubstep plaat heet die Headhunterz wel vaker draait (ook op Defqon)?
Bedoel je niet "Headhunterz & Brennan Heart - Mf point of Lento"
EDIT: dit dus; Plan B - Love Goes Down (Doctor P Remix)
Nee zijn het ook nietAntraxus wrote:Wildstylez & The Prophet - Cold Rockking?Mak wrote:Goedenavond,
Alvast bedankt
of Wildstylez - In & Out?
Heeft iets weg van dit filmpje op 00:42 View on YouTube
En iets met oeh oeh oeeeee.
Ik heb hem een klein beetje in m'n hoofd zitten, maar kan niet veel info geven verder jammer genoeg.
Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg Remix)?Mak wrote:Nee zijn het ook nietAntraxus wrote:Wildstylez & The Prophet - Cold Rockking?Mak wrote:Goedenavond,
Alvast bedankt
of Wildstylez - In & Out?![]()
Heeft iets weg van dit filmpje op 00:42 View on YouTube
En iets met oeh oeh oeeeee.
Ik heb hem een klein beetje in m'n hoofd zitten, maar kan niet veel info geven verder jammer genoeg.
ik denk ook dat je die zoekt!Antraxus wrote: Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg Remix)?
Thanks jongens!! dat is hem!!pecola-tje wrote:ik denk ook dat je die zoekt!Antraxus wrote: Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg Remix)?
bedoel je de melodie van Smack My Derb ?dawasiknie wrote:Hoe heet die Dj Tool met de melodie van Derb en de vocal "motherfucking bangside kick" ofzoiets?
in dat geval is het Bioweapon - Don't Hold Ya Breath (DJ Tool)
maar ik zoek ook een nummer, had hem gisteren gehoord bij amnesia XXL @ lunenburg (ja ik weet het zo'n kinder party, maar ik ben zelf nog geen 16
ik dacht eerst dat het een nummer van Josh & Wesz was, die styl leek er veel op
vooral de kick viel mij op: BOUNCE BOUNCE BOUNCE, zo klonk het ongeveer
voor de rest geen vocals gehoord.
hoop dat iemand hem weet!
_theon_ wrote:bedoel je de melodie van Smack My Derb ?dawasiknie wrote:Hoe heet die Dj Tool met de melodie van Derb en de vocal "motherfucking bangside kick" ofzoiets?
maar ik zoek ook een nummer, had hem gisteren gehoord bij amnesia XXL @ lunenburg (ja ik weet het zo'n kinder party, maar ik ben zelf nog geen 16)
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Jij maakt een grapje?_theon_ wrote:bedoel je de melodie van Smack My Derb ?dawasiknie wrote:Hoe heet die Dj Tool met de melodie van Derb en de vocal "motherfucking bangside kick" ofzoiets?
maar ik zoek ook een nummer, had hem gisteren gehoord bij amnesia XXL @ lunenburg (ja ik weet het zo'n kinder party, maar ik ben zelf nog geen 16)
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Project 141 wrote:Hahaha eeuwig respect voor degene die hem hiermee kan vertellen welke track t is
Mijn poging: View on YouTube
Frontliner - Creative CommunityLuxion wrote:http://yfrog.com/mk7fhz
Welke is dit ook alweer
-
D
- 7 posts member since 2011
- last seen Aug 2011
-
D
- 7 posts member since 2011
- last seen Aug 2011
Thanx!Negert wrote:The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
Een track die Kodex erg vaak draait. Met de vocals ''Tonight Shit''
-
S
View on YouTube 2e?