Re:
View on YouTubeicebullit wrote:weet 1 van jullie misschien hoe het nr heet dat ze zeggen van take the red rose or take the black one wich one do you pick?
View on YouTube
View on YouTubeicebullit wrote:weet 1 van jullie misschien hoe het nr heet dat ze zeggen van take the red rose or take the black one wich one do you pick?
Heeft hij niet eens een nummer gratis uitgegeven met de titel Wonderland?Skedoedelefloeps wrote:Ooit hoorde ik een track van een liveset wat volgens mij A-Lusion was...
ik weet niet meer waar, wanneer of hoe...
Maar in de tijd dat ik gewoon rips op mn pc had staan had ik hem onder de naam A-Lusion - In Wonderland.
Alleen nooit zo kunnen vinden op youtube ofzo, ben nu toch wel benieuwd...
Het enige wat ik jullie mee kan geven is een vocal die iets zegt als:
"I-I-I-In Wonderland"
nou... succes
Reactie Geplaatst op 15-06-2011, 12:08React166 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=E38C0Kis ... ture=feedu
Iemand enig idee hoe dit nummer heet dat hier onder staat ? Zoek em al best wel lang
E-force - Brutalityafrodisiak wrote:Wie weet de naam van de laatste track (vanaf 9.22) die ze hier draaien? Heb em precies nog nooit gehoord![]()
Luna & E-force @ Bass Academy Promo Mix
View on YouTube
het was Have You Ever Been Mellow (Catscan Refix) geen remixProject 141 wrote:Ja weet het weer, mijn vermoeden klopte! Het is Party Animals - Have you ever been mellow (Catscan Remix)
DankuProject 141 wrote:Ja weet het weer, mijn vermoeden klopte! Het is Party Animals - Have you ever been mellow (Catscan Remix)
thxxDaveytl wrote:@DarkSymphony
Radical Face- Welcome Home
klopt, Brainkicker / Burn Soldier - Rock'N'Raw E.P. [BBS-RNREP]robinD wrote:queen must go down net op 2dangerous show. er stond (2011 refix) ?