Aah nog niet gereleased dus? 
View on YouTube
Iemand die weet hoe die eerste track heet? (Dat rijmt)
Werd gedraaid door Ran-D en B-Front op Rebirth geloof ik.
Hebben inderdaad alle tracks van het album af, maar wil niet zeggen dat alle tracks al gedraaid zijn. Kan goed dat deze ook op het album komt maar hier voor het eerst gedraaid is.D-Nemacyst wrote:Ran-D & Zatox - TBA
Van hemzelf gehoord
Anders kan het alleen die nieuwe track met frontliner wezen want ze hadden alle tracks voor t album al rond.
staat hij nou achter de bar te draaien?
joostvs wrote:iemand die weet hoe deze plaat heet?
afgelopen weekend gedraaid door tatanka bij harddrive in de waerdse tempel!
View on YouTube
Tatanka - Eternaldj bass wrote:joostvs wrote:iemand die weet hoe deze plaat heet?
View on YouTube
Ja ik was er ook bij, een moet echt weten hoe dit nummer heet!!!!
echt een![]()
![]()
Please tell us!!!!!!!
Bioweapon - Bass Powerdawasiknie wrote:Hoe heet dat nummer van Bioweapon ook alweer waarin ze zingen "All i want is the bass bass jalalalalalaaa"
Bonzai Channel One - Thunderball ? Eerste waar ik opkwamloco-loco wrote:ik zoek een early hardcore nummer die gedraaid werd afgelopen zaterdag bij pump up the 90's
in het nummer komt een stem en dan verschillende soorten bass en dat de heletijd door
even heel plat uitgelegt:
stem mop mop mop mop stem wop wop wop
haha hoop dat iemand mij kan helpen
93Wesley93 wrote:Tatanka - Eternaldj bass wrote:joostvs wrote:iemand die weet hoe deze plaat heet?
View on YouTube
Ja ik was er ook bij, een moet echt weten hoe dit nummer heet!!!!
echt een![]()
![]()
Please tell us!!!!!!!
Oowh.. Ik luisterde hem ff snel door en dacht het te horen, leek er wel op dan. Verder kan ik je niet helpen sorry.dj bass wrote:Sorry, maar dit is geen Eternal![]()
ander suggestie??????