@ 0:44 is Derb - Derbtwilightforce wrote:View on YouTube
Vind elk nummer eigenlijk wel leuk dus noem er maar zoveel mogelijk
@ 0:50 is Dj Isaac - Face down ass up
de rest ken ik allemaal maar niet bij naam
@ 0:44 is Derb - Derbtwilightforce wrote:View on YouTube
Moeten die ook ja?Mojo wrote:@0.15 = Benny Benassi - Satisfaction
@0.50 = vocal van Darkraver - Komt tie dan he
Kan op zich best kloppen aangezien dat de enige plaat samen met wildstylez was op het albump-stylez wrote:Ja daar is iedereen volgens mij wel benieuwd naar.. gingen geruchten dat dat de eerste versie van stuck in your head was.
Song at 0:55 is Wilstylez - TBA (Aigo Remix)
Thumbs up then people will see this...
HardstyleMuzics 6 maanden geleden
Das gewoon iemand die dat melodietje heeft nagemaakt, ben er wel best benieuwd naar of WS hier nog iets mee doetDaveytl wrote:Bij de hoogst beoordeelde reacties @ Youtube staat dit:Song at 0:55 is Wilstylez - TBA (Aigo Remix)
Thumbs up then people will see this...
HardstyleMuzics 6 maanden geleden
Ik heb het!Josh-T wrote:View on YouTube
Ik heb ook wel eens een Hardstyle track met datzelfde deuntje er in gehoord, volgens mij is het een oude Saifam, weet het niet zeker, weet iemand de naam van de Hardstyle track die zo'n zelfde acid-deuntje heeft?
Dat lijkt me Crypsis - The Demand, de vocals komen het dichtst in de buurt daarvan.r00ntjuh wrote:ik ben al 5 dagen op zoek naar een nummer waar ze ongeveer in zeggen : cause i am not down with a gangster, cause i do what every other man do.
weet er toevallig hier iemand van wie en hoe dat nummer heet ??
1 Dirty Cash(Money Talks)RAW-vizion wrote:@ 0:44 is Derb - Derbtwilightforce wrote:View on YouTube
@ 0:50 is Dj Isaac - Face down ass up
de rest ken ik allemaal maar niet bij naam
Die vind ik dus net weer mindertwilightforce wrote:Thanks. Vette nummers. Vooral Trigga Finga
Echt niet, das Space Frog & Grim Reaper - Follow Me (derb rmx)6 Derb - Derbus
nope..Mannonymous wrote:@TheDizZorder ze zijn allemaal al genoemd toch?
't Is trouwens niet die van S.O. Project maar die van de Club Scene Investigators (Klubbheads Klubb Mix).
je hebt helemaal gelijk!!dawasiknie wrote:Echt niet, das Space Frog & Grim Reaper - Follow Me (derb rmx)6 Derb - Derbus